Vähän aikaa sitten kirjakauppoihin saapunut Ele Aleniuksen teos Planetarismi tulee olemaan eräs tämän vuosikymmenen merkittävimmistä kirjoista.
Aleniuksella on todella tärkeä näkökulma: ihmiskunnan henkinen kehitys ja planeetan kehityksen päämäärät. Hän ymmärtää myös ajatella planeettaamme osana universumia.
Planetarismi on teos, joka tulee kääntää myös muille kielille.
Ele Aleniuksen haastattelu: http://www.apu.fi/ihmiset/article118068-1.html
Ele Alenius: Planetarismi
Henrik J.
6
588
Vastaukset
- t.i.ruskeepaa
Minä luotan sosiologiaan ihmisen henkisen kehityksen selittäjänä, enkä mihinkään suuriin teemoihin.
- näin.
Minkähän lainen olisi selitykset nyt, jos oltaisiin liitytty Neuvosliittoon, heillä se oli tavoitteena, nyt sitten tämmöistä sössötystä
Halonenkin vielä -79 luvullakin uskossa että vieläkin olisi saumaa liittyä NL:ä- tarkoitat
ja miten perustelet?
- Eero Jukola
Minä, Eero Jukola, panen Aleniusta paremmaksi:
GALAKTISMI on seuraava iso juttu.Huumorin kukka se on kaunein kukka....Panepa töpinäksi, ennenkuin pienet vihreät miehet
tulevat ja korvaavat sinut työpaikallasi!
vom
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859