Missäs ne uuren koulun piirustukset o nähtävis?
Uusi koulu
19
640
Vastaukset
- Anonyymi
Älä hätäile!
- Anonyymi
Se vanha onki todella tylsä ja askeettinen ja siely ei opi mitään ei mitään. Se sanoo vaan kyllä tai ei koska kaikki niin kun on korvatu simulaatiolla. Ja mä ajattelin siinä vaiheessa että kyllähän mä asiat osaan jo
- Anonyymi
On valamis ja komia onkin.
- Anonyymi
Just isompi sais olla..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just isompi sais olla..
Onko siellä hometta.....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä hometta.....
Eikös sitä nyt tutkita???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikös sitä nyt tutkita???
Tutkimuksessa selvisi, että ilman kosteussulkua tehtävä betonin valaminen
CLT:n päälle aiheuttaa riskin puun homehtumiselle betonin ja puun rajapinnassa. Puun ja betonin välille siveltävien kosteussulkujen avulla tätä riskiä
voidaan pienentää huomattavasti. Eri vesi-sementtisuhteiden betonien vä-
lille saatiin eroja, mutta ne olivat tilanteista sekä alkuarvoista riippuvaisia ja
vaativat tarkempaa tutkimusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko siellä hometta.....
On se jännä kun ongelmat on aina kouluissa... Onkohan siinä jotain perää? Henkilökunta??
- Anonyymi
Monestihan tälläästä tuloo, kun märän betonin päälle laitetaan muavimattua, tms..
- Anonyymi
Tuskin eka ja vika uus rakennus mikä susi jo ennen harjakaasia.
- Anonyymi
Olispa harmi jos niin on käynyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olispa harmi jos niin on käynyt.
Onko kosteutta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko kosteutta?
Kukas sitä valvoi kunnan puolesta?????
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukas sitä valvoi kunnan puolesta?????
Vai oliko ulkopuolinen valvoja?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai oliko ulkopuolinen valvoja?
Kyllä tuo rakennustekniikka, millä on väsätty, on täysin epäonnistunut sääolosuhteiden kanssa, voi myös olla, miten on hätäisen tehty.
Betoni on vasta myöhemmin kuivunut, puut lyöty kylkeen samantien. Myös kirjaston puolella jotain sävyeroja ulkomaalauksessa.
Syyhän ei ole ilmastointilaitteissa.
- Anonyymi
Se nyt vielä puuttuisi.
- Anonyymi
Cltpuu on huono ratkaisu..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Cltpuu on huono ratkaisu..
Clt on hyvä, märkä betoni ei
- Anonyymi
Sew on jo valmis ja kohta remonteidaankin.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579