Ei mikään helluntailaisten palsta

Anonyymi

Tämä palsta on muuttunut niin omituiseksi, että ei tänne enää kannata tulla. Tämä ei missään tapauksessa ole helluntailaisten hallinnassa eikä tämä kerro asioita helluntailaisten näkökulmasta. Poistuneet ovat helluntailaiset tältä palstalta.

64

143

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Totta tämä. Tosin tuskin täällä on koskaan oikeat helluntailaiset viihtyneetkään.

    • Anonyymi

      En ole helluntailainen mutta olen huomannut saman.
      Alunperin tulin tänne kun kiinnostuin kyselemääs helluntailaisten uskosta. En lähestynyt pahalla vaan kiinnostuneena.

      • Anonyymi

        Olen huomannut joutuneeni puolustamaan uskovia ja helluntailaisia. Heistä kaikki ei ehkä pidä minua uskovana mutten tykkää, että uskovia haukutaan.


      • Toisten usko kiinostaa näköjään aika moia,niin mitä siihen sanoisi.
        Parasta olisi tietenkin oma uksko olla selvillä vesillä, yhteys Jeesukseen kunnossa. Olen itse sen havainut ettei oma usko ole haalistumassa tässä ajassa,vaikka kuulumkin vielä kirkoon siilä olis kyllä parannuksen tekopaikka.
        On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia. 1.Piet 4:17


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Toisten usko kiinostaa näköjään aika moia,niin mitä siihen sanoisi.
        Parasta olisi tietenkin oma uksko olla selvillä vesillä, yhteys Jeesukseen kunnossa. Olen itse sen havainut ettei oma usko ole haalistumassa tässä ajassa,vaikka kuulumkin vielä kirkoon siilä olis kyllä parannuksen tekopaikka.
        On tullut tuomion aika, ja tuomio alkaa Jumalan huoneesta. Mutta jos se alkaa meistä, mikä onkaan niiden loppu, jotka eivät taivu uskomaan Jumalan evankeliumia. 1.Piet 4:17

        Kiinnosti kun hapuilin ja olin etsivällä mielellä. Hyviä kokemuksia helluntailaisista.

        T. Ei hellari


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiinnosti kun hapuilin ja olin etsivällä mielellä. Hyviä kokemuksia helluntailaisista.

        T. Ei hellari

        Entunne kovin paljoa hellareista,se ei ole pääasia,pelastukseen, vaan Jeesuksen sisäinen tunteminen.


      • Anonyymi
        paju4 kirjoitti:

        Entunne kovin paljoa hellareista,se ei ole pääasia,pelastukseen, vaan Jeesuksen sisäinen tunteminen.

        Näin on. Kiinnostaa voi silti ja kysellä kun miettii hengellistä kotia.


    • Anonyymi

      Totta. Ei mitään rakentavia keskusteluita, eikä rehellistä mielipiteen vaihtoa mistään asiasta.

      • Anonyymi

        Ahaa. Muut kuin helluntailaiset ovat valehtelijoita.

        Tämän foorumin tarkoitus ei ole olla helluntailainen, vaan käsitellä helluntailaisuutta, sen monesta kulmasta, myös uskonnonuhrienne kertomina.

        Foorumin nimi on "Helluntailaisuus", mutta miksi se on "Kristinusko"-osion alla, tässä likainen, mutta pesty rahanne varmasti on vaihtanut omistajaa.


    • Anonyymi

      Minne he ovat kaikki kadonneet?

      • Anonyymi

        Olisiko niin kun totuutta on tuotu esille, niin helluntailaiset ovat kadonneet.

        1234567---


    • Anonyymi

      Tänne tulee aina silloin tällöin ihmisiä, jotka kysyvät jotain. He haluaisivat uskovaisen vastauksen tai helluntailaisen vastauksen mutta usein he saavat täysin jumalattoman ihmisen vastauksen. Eikä se jumalaton ilmoita, että hän ei ole uskossa, hän saattaa omasta mielestään ollakin. Tuollaisia viattomia kyselijöitä on varoitettava.

      Totta sekin, ettei tämä koskaan ole ollutkaan helluntaisten palsta mutta taso on kuitenkin ollut joskus parempi kuin nykyään.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Täällä olevat vastaukset ovat monesti palstan häirikköjen pelleilyä jolla yritetään mustamaalata uskovia ja naamioitua itse uskovaksi. Myös jos jollain on vaikea luonnehäiriö niin tällaisilla palstoillahan he viihtyvät yrittäen kampittaa muita oli asiaa tai ei. Palstan häiriköillä ei ole mitään tekemistä todellisten uskovien kanssa. Lukekaa Raamattua, rukoilkaa, tulkaa uskovien yhteyteen tavalla tai toisella. Eläkää parannuksenteon armossa, lähellä Jumalaa. Näillä eväillä pääsette elämässänne PALJON pidemmälle kuin pelkästään tätä palstaa seuraamalla.


    • Anonyymi

      Kristityille laitettu omakin, Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä asiallisesti ja rakentavasti KESKUSTELU foorumi.

      Mutta mikähän on, kun ei muut sinne halua tulla keskustelemaan. Jonkin verran on käyty lukemassa aloituksia, vaan ei alettu siitä kaikille hyväksi, "maailmalle valkeuudeksi ja maalle suolaksi" / Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, Hänen seurakuntiaan (apostoliset) / sitä pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa rakentavasti tarkoituksella ja päämääräisesti keskustelemaan. Siitä mitä kaikkea edellyttää, miten kuuluu Raamatun UT mukaan alkaa / yhtyä elämään ja toimimaan / vaikuttamaan, että alkaisi ilmenemään ja täyttymään ne Raamatun UT mukaisen Kristillisyyden tunnusmerkit. Niin että voisi "Hedelmistään tunistaa" sellaiseksi kaikille hyväksi, hyvää hedelmää tuottavaksi.

      Herran Jeesuksen Nimessä tästä... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com Tästä Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, em. KESKUSTELU foorumista muisuttaen ja valistaen.

      (Herätyys)

      • Anonyymi

        Netmission keskustelupalsta karkoitti varmaan uskovaiset tuollaisilta palstoilta. Moderointi oli siellä niin pahasti pielessä, ettei siellä sallittu kuin vain tietyn tyypin kirjoituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Netmission keskustelupalsta karkoitti varmaan uskovaiset tuollaisilta palstoilta. Moderointi oli siellä niin pahasti pielessä, ettei siellä sallittu kuin vain tietyn tyypin kirjoituksia.

        Siellä oli kuule paljon muutakin pielessä kuin yksin moderointi. Sehän oli taloushuijaus alusta, loppuun asti ja vaaransi jopa kirjoittajien hengen. Mutta helluntailainen, varmasti!


    • Anonyymi

      antti wuoltee on ottanut palstan oman kostomissionsa välikappaleeksi.

      • Anonyymi

        Kuka helvetti on tuo antti wuoltee ja miten hän liittyy helluntailaisuuteen?

        Ai, hänkin on kostoretkellä? Mitä hän kostaa? Mitä niin pahaa teitte hänelle, että hän tuntee jopa koston tarpeen?

        Ihmisellä, uskontonne uhreilla on oikeus kertoa ja osoittaa teistä totuus. Ei valhe, vaan totuus.

        Se olette te itse, jotka tälläkin foorumilla turvaudutte aina valheisiin, joita teidän tuntevat, mutta jo teistä eroon päässeet, mm. uskonnonuhrinne saavat sitten oikoa. Ei ihme - ja hyvä onkin! - että varoitus on mennyt perille ja "etsijät" kadonneet ainakin tältä harhafoorumilta.

        Eilen eräs teistä väitti Helluntaikirkkonne 1900-luvun alussa eronneen Metodistikirkosta, joka taas Anglikaanikirkosta, jonka - valheen - siis piti osoittaa, että teillä muka olisi juuria brittiläiseen kristinuskoon.

        Vakuutan, että huijaripuljunne "Helluntaikirkko" syntyi vasta 1990-luvulla, eikä sillä ole opillista yhteyttä edes siihen Suomen helluntaiherätykseen, jonka sisälle se pesiytyi ja jonka suuromaisuuden se hissukseen siirsi omille tileilleen. Sitten alkaen opettaa omia, uusia, jopa itse helluntaiherätyksenkin (Helluntaikansa) kieltämiä harhaoppejaan.

        Totuus on, että olette kokonaisuutena, jo nk. Helluntaiherätyksenäkin, 1800-luvun USA:n vapaamuurareiden ja KKK:n luomus. Jonka tarkoitus oli ensin, hitaasti, eräänlaista "oikealta kuulostavaa herätysliikettä" ja "Pyhää Henkeä" hyväksikäyttäen ja Hänen armolahjojaan liaten, siirtyä Lopun aikoina itse asiaan: avoimeen okkultismiin ja Luciferin palvontaan.

        Tämän te itse helluntailaiset hyvin tiedätte ja tähän osallisina, annatte tälle täyden tukenne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helvetti on tuo antti wuoltee ja miten hän liittyy helluntailaisuuteen?

        Ai, hänkin on kostoretkellä? Mitä hän kostaa? Mitä niin pahaa teitte hänelle, että hän tuntee jopa koston tarpeen?

        Ihmisellä, uskontonne uhreilla on oikeus kertoa ja osoittaa teistä totuus. Ei valhe, vaan totuus.

        Se olette te itse, jotka tälläkin foorumilla turvaudutte aina valheisiin, joita teidän tuntevat, mutta jo teistä eroon päässeet, mm. uskonnonuhrinne saavat sitten oikoa. Ei ihme - ja hyvä onkin! - että varoitus on mennyt perille ja "etsijät" kadonneet ainakin tältä harhafoorumilta.

        Eilen eräs teistä väitti Helluntaikirkkonne 1900-luvun alussa eronneen Metodistikirkosta, joka taas Anglikaanikirkosta, jonka - valheen - siis piti osoittaa, että teillä muka olisi juuria brittiläiseen kristinuskoon.

        Vakuutan, että huijaripuljunne "Helluntaikirkko" syntyi vasta 1990-luvulla, eikä sillä ole opillista yhteyttä edes siihen Suomen helluntaiherätykseen, jonka sisälle se pesiytyi ja jonka suuromaisuuden se hissukseen siirsi omille tileilleen. Sitten alkaen opettaa omia, uusia, jopa itse helluntaiherätyksenkin (Helluntaikansa) kieltämiä harhaoppejaan.

        Totuus on, että olette kokonaisuutena, jo nk. Helluntaiherätyksenäkin, 1800-luvun USA:n vapaamuurareiden ja KKK:n luomus. Jonka tarkoitus oli ensin, hitaasti, eräänlaista "oikealta kuulostavaa herätysliikettä" ja "Pyhää Henkeä" hyväksikäyttäen ja Hänen armolahjojaan liaten, siirtyä Lopun aikoina itse asiaan: avoimeen okkultismiin ja Luciferin palvontaan.

        Tämän te itse helluntailaiset hyvin tiedätte ja tähän osallisina, annatte tälle täyden tukenne.

        Antti Wuoltee on eläkkeellä oleva luterilainen pappi, joka on perustanut messiaanisen seurakunnan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka helvetti on tuo antti wuoltee ja miten hän liittyy helluntailaisuuteen?

        Ai, hänkin on kostoretkellä? Mitä hän kostaa? Mitä niin pahaa teitte hänelle, että hän tuntee jopa koston tarpeen?

        Ihmisellä, uskontonne uhreilla on oikeus kertoa ja osoittaa teistä totuus. Ei valhe, vaan totuus.

        Se olette te itse, jotka tälläkin foorumilla turvaudutte aina valheisiin, joita teidän tuntevat, mutta jo teistä eroon päässeet, mm. uskonnonuhrinne saavat sitten oikoa. Ei ihme - ja hyvä onkin! - että varoitus on mennyt perille ja "etsijät" kadonneet ainakin tältä harhafoorumilta.

        Eilen eräs teistä väitti Helluntaikirkkonne 1900-luvun alussa eronneen Metodistikirkosta, joka taas Anglikaanikirkosta, jonka - valheen - siis piti osoittaa, että teillä muka olisi juuria brittiläiseen kristinuskoon.

        Vakuutan, että huijaripuljunne "Helluntaikirkko" syntyi vasta 1990-luvulla, eikä sillä ole opillista yhteyttä edes siihen Suomen helluntaiherätykseen, jonka sisälle se pesiytyi ja jonka suuromaisuuden se hissukseen siirsi omille tileilleen. Sitten alkaen opettaa omia, uusia, jopa itse helluntaiherätyksenkin (Helluntaikansa) kieltämiä harhaoppejaan.

        Totuus on, että olette kokonaisuutena, jo nk. Helluntaiherätyksenäkin, 1800-luvun USA:n vapaamuurareiden ja KKK:n luomus. Jonka tarkoitus oli ensin, hitaasti, eräänlaista "oikealta kuulostavaa herätysliikettä" ja "Pyhää Henkeä" hyväksikäyttäen ja Hänen armolahjojaan liaten, siirtyä Lopun aikoina itse asiaan: avoimeen okkultismiin ja Luciferin palvontaan.

        Tämän te itse helluntailaiset hyvin tiedätte ja tähän osallisina, annatte tälle täyden tukenne.

        Wuoteen uskoveli on Lauri Rantala, joka oli hyvinkin aktiivinen keskustelija täällä. Hän käytti nikkia kristitty-net.


    • Anonyymi

      Loppukin on tarkoituksesta mennyt mun anonyymisyys tuli. Täällä ei taida olla enää hellareita muita kuin minä. On ateisteja, pilkkaajia, ja näkyy psyykkisesti sairas facehäirikkökin pujahtaneen joukkoon. Muutenkin on Suomi24:.n suosio jäänyt trollien mielenilmaustunkioksi. Porukat ovat riiryneet muualle someen. Ja syystäkin kun keskusteluissa ei ole valvojia ja syölletään puuta heinää.

      • Psyykkisesti sairaalla tarkoitat varmaan herätys nimellä päättömiä kirjoittelevaa? Lieneekö karannut suoraan Niuvaniemestä..


      • Anonyymi

        Olen täällä minäkin, joka en pilkkaa helluntailaisia mutta en kuulu helluntailaisiin. Yksi mielipide tähän. Helluntaikirkkoon ei kannata liittyä, pysykää yksityisenä deurakuntana, noin näkisin ssian laidan. Helluntaikirkko on sotkeentunut ekumeniaan. Siunattua lepopäivää.


      • Anonyymi
        MrMorden_ kirjoitti:

        Psyykkisesti sairaalla tarkoitat varmaan herätys nimellä päättömiä kirjoittelevaa? Lieneekö karannut suoraan Niuvaniemestä..

        Psyykkisesti sairas on Luomakunnan kaitselemus - sivua ylläpitävä ja ei ole helluntailainen ollenkaan.


    • Anonyymi

      Onhan täällä valvoja, mutta valvoja on käy palstalla omaa henkilökohtaista kostomissiotaan helluntailaisia ja muita Jeesuksen seuraajia vastaan.

    • Jos foorumi on entisen jäsenen luotsaama, niin ei se anna sitten oikeaa kuvaa mitä tulisi olla. Oikeastaan ylläpidossa tulisi olla puolesta ja vastaan ajattelija. Silloin kurssi pysyy oikeassa.

      • Olen huomanunut että pilkkaajien ja rienaajien asiattomiakaan kommentteja ei poisteta. Suomi 24 on vissiinkin vielä käytäntö että,jos on vain aktiivi ryhmässä, riittää pääsyksi ylläpitoon.


      • Anonyymi

        Suomen uskikset on oman napansa ympärillä pyörijöitä,he eivät elä arkipäivän elämää lähimmäisenä.Lukekaa iltalehdestä kristittyjen vainosta,miten maahanmuuttovirasto karkottaa iraniin kristityn miehen,joka on sopeutnut maahamme,opiskellut,on työmotivoitunut,niin ei ole monetkaan laiskiaiset,jotka mieluummin haluavat elää sossurahoilla.Hän on hengenvaarassa omassa maassaan.Jumala rankaiskoon maahanmuuttovirastoa,joka ei toteuta Jumalan tahtoa!!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomen uskikset on oman napansa ympärillä pyörijöitä,he eivät elä arkipäivän elämää lähimmäisenä.Lukekaa iltalehdestä kristittyjen vainosta,miten maahanmuuttovirasto karkottaa iraniin kristityn miehen,joka on sopeutnut maahamme,opiskellut,on työmotivoitunut,niin ei ole monetkaan laiskiaiset,jotka mieluummin haluavat elää sossurahoilla.Hän on hengenvaarassa omassa maassaan.Jumala rankaiskoon maahanmuuttovirastoa,joka ei toteuta Jumalan tahtoa!!!!!!

        Eihän tuo pidä paikkaansa. Tuo on jokin pitkinäköinen kannanotto, joka perustuu uskovais vihaan.
        Jos pysytään nyt rehellisyydessä, tuollaiset ovat msrginaali väestöä uskovaisissa.
        pysytään sentään totuudessa noiden väitteiden kanssa vaikkei hellareita ollakkaan

        T. Ei helluntailainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän tuo pidä paikkaansa. Tuo on jokin pitkinäköinen kannanotto, joka perustuu uskovais vihaan.
        Jos pysytään nyt rehellisyydessä, tuollaiset ovat msrginaali väestöä uskovaisissa.
        pysytään sentään totuudessa noiden väitteiden kanssa vaikkei hellareita ollakkaan

        T. Ei helluntailainen

        Ei perustu vihaan vaan todistusaineistoon.Keisarin uudet vaatteet satukirja jaettavaksi suomen uskiksille,pikku tyttö kertomuksessa sanoi totuuden,eihän keisarilla ole vaatteita!!!!Laiska sanoo,ulkona on leijona.Miztä johtuu monien kyllästyminen suomen uskiksiin,kun ei ole mitään annettavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei perustu vihaan vaan todistusaineistoon.Keisarin uudet vaatteet satukirja jaettavaksi suomen uskiksille,pikku tyttö kertomuksessa sanoi totuuden,eihän keisarilla ole vaatteita!!!!Laiska sanoo,ulkona on leijona.Miztä johtuu monien kyllästyminen suomen uskiksiin,kun ei ole mitään annettavaa.

        Monenlaista mahtuu niin uskovien kuin ei-uskovien joukkoon, ihmisistä kun on kyse.
        Uskovaisiin kohdistetaan suuremmat odotuspaineet, ovathan he sentään uskovia. Ihmisiä nekin on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monenlaista mahtuu niin uskovien kuin ei-uskovien joukkoon, ihmisistä kun on kyse.
        Uskovaisiin kohdistetaan suuremmat odotuspaineet, ovathan he sentään uskovia. Ihmisiä nekin on.

        Täytyy hedelmä näkyä,hedelmistään puu tunnetaan.Olkaa Jeesuksen seuraajia,joka tietää tehdä hyvää,eikä tee se on hänelle synniksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy hedelmä näkyä,hedelmistään puu tunnetaan.Olkaa Jeesuksen seuraajia,joka tietää tehdä hyvää,eikä tee se on hänelle synniksi.

        Totta, mutta eikö ei-uskovilla ole sama velvollisuus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta, mutta eikö ei-uskovilla ole sama velvollisuus?

        Kun se on kummallista,että ei uskovilla on enemmän ymmärrystä monta kertaa,kuin uskovilla.Mikä ylpeyden henki iskee ihmiseen uskoontultuaan.Hoetaan jotain mantraa,ei tunteita.Olen 8vuotta kulkenut uskis naisen rinnalla hänen ongelmiaan kuunnellen,äsken soitti,kun ahdistaa,sanoi haluaa olla ykkönen,on muita parempi ym.siis mitä!!!!!Ei pidä minua enää minään.Voi ylpeyden syntiä!!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se on kummallista,että ei uskovilla on enemmän ymmärrystä monta kertaa,kuin uskovilla.Mikä ylpeyden henki iskee ihmiseen uskoontultuaan.Hoetaan jotain mantraa,ei tunteita.Olen 8vuotta kulkenut uskis naisen rinnalla hänen ongelmiaan kuunnellen,äsken soitti,kun ahdistaa,sanoi haluaa olla ykkönen,on muita parempi ym.siis mitä!!!!!Ei pidä minua enää minään.Voi ylpeyden syntiä!!!!!

        Olisiko sairastunut tuo ystäväsi, jos noin puhelee.
        Meitä on moneksi siis ihmisissä. Minulla taas on ollut aivan ihania tuttuja ja ystäviä uskivaisista ateisteihin.
        Eräskin hyvä pitkäaikainen ystävä, joka sanoo itseään ateistiksi, on auttanut minua paljon ja minäkin yritän auttaa häntä.
        Samoin minulla on uskovaisia ystäviä ja tuttuja, joilta olen saanut ihan hulluna apua suorastaan.
        Toisilla huonoja kokemuksia niinkuin sinulla.
        Kun on ihmisistä kyse niin voi olla monenlaista, olivatpa he uskovia tai eivät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sairastunut tuo ystäväsi, jos noin puhelee.
        Meitä on moneksi siis ihmisissä. Minulla taas on ollut aivan ihania tuttuja ja ystäviä uskivaisista ateisteihin.
        Eräskin hyvä pitkäaikainen ystävä, joka sanoo itseään ateistiksi, on auttanut minua paljon ja minäkin yritän auttaa häntä.
        Samoin minulla on uskovaisia ystäviä ja tuttuja, joilta olen saanut ihan hulluna apua suorastaan.
        Toisilla huonoja kokemuksia niinkuin sinulla.
        Kun on ihmisistä kyse niin voi olla monenlaista, olivatpa he uskovia tai eivät.

        Täytyy olla jotenkin sairas,kun on kuitenkin terveydenhoitoalalla ja osaa esittää.mutta eihän se korkea asemakaan estä sairastumista.Pitää lukea kirja,naamiona terve mieli.Kiva,että sinulla hyviä kokemuksia,ehkä minäkin kohtaan niitä,jotka antavat voimaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täytyy olla jotenkin sairas,kun on kuitenkin terveydenhoitoalalla ja osaa esittää.mutta eihän se korkea asemakaan estä sairastumista.Pitää lukea kirja,naamiona terve mieli.Kiva,että sinulla hyviä kokemuksia,ehkä minäkin kohtaan niitä,jotka antavat voimaa.

        Olen lukenut kyseisen kirjan, suosittelen. Ei ammatti katso tms sairastumisia, eikä mitään muutakaan. Ihmisiä vain me olemme jokainen.
        No niinpä, kunpa saisit voimaannuttavia kokemuksia, se auttaa jaksamaan. Pahamielihän siittä tulee kun on ollut paljon huonoja kohtaamisia.


      • Anonyymi

        Kiitos,sain vahvistuksen,että täytyy lukea,mistä tää kirja tuli,Tukiaisen videota katsoin,hän puhui tästä kirjasta,vaude.Juuri näin,nyt tuntuu,ettei voimaa ole,lähdin ulos hengittään raitista ilmaa.Herramme Jeesuskin väsyi ja vetäytyi,vaikka ihmiset odottivat apua,niin meidänkin täytyy joskus uskaltaa sanoa ei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos,sain vahvistuksen,että täytyy lukea,mistä tää kirja tuli,Tukiaisen videota katsoin,hän puhui tästä kirjasta,vaude.Juuri näin,nyt tuntuu,ettei voimaa ole,lähdin ulos hengittään raitista ilmaa.Herramme Jeesuskin väsyi ja vetäytyi,vaikka ihmiset odottivat apua,niin meidänkin täytyy joskus uskaltaa sanoa ei.

        Niin, ei sitä jaksa aina. On inhimillistä väsyä. Tukiaista en ole kuunnellut. Täällä palstalla hänestä on keskustelua käyty.


    • Anonyymi

      Hei ette ole ainoita joiden palstalla häiriköi aivan muut kuin he joille palsta on vartavasten luotu. Tulevat pelkästään vääristelemään,haastamaan riitaa ja solvaamaan ihmisiä mielipiteiden perusteella.Esimerkiksi Perussuomalaisten palsta on tällaisesta hyvä esimerkki. Aivan muut kuin persut soittavat siellä poskeaan kellon ympäri, nimittelevät todella törkeästi ja pilaavat kaikki keskusteluketjut. Täytynee kaikkien sabotoitujen palstojen ihmisten yhdessä ottaa yhteyttä ylläpitoon ja vaatia parempaa valvontaa tai sitten palstan sulkemista.

    • Anonyymi

      Mitä merkitystä ylläpitoon soittamisella on? Ylläpidon antti wuoltee ja muut judaistit ovat nimen omaan ottaneet palstan omaan käyttöönsä, niin ettei palstalla voi keskustella helluntailaisuudesta, vaan joka ketjuun pomppaa judaisti riehumaan: "menkää pois minun tyköäni te laittomuuden tekijät".

      • Anonyymi

        Hyvä pointti. Jeesus todellakin sanoo niille Jeesuksen nimessä ihmeitä tehneille helluntailaisille, jotka eivät noudattaneet lakia, menkää pois.

        Luuk 13:23 Joku kysyi häneltä: "Herra, onko niin, että vain harvat pelastuvat?" Jeesus vastasi:
        24 "Kilvoitelkaa päästäksenne sisään ahtaasta ovesta. Minä sanon teille: monet yrittävät mennä sisään mutta eivät siihen kykene. [1. Tim. 6:12; 2. Tim. 4:7 | Matt. 7:13]
        25 "Tulee hetki, jolloin talon isäntä nousee ja sulkee oven. Kun te sitten seisotte ulkona, kolkutatte ovelle ja huudatte: 'Herra, avaa meille!', hän vastaa: 'Keitä te olette? En tunne teitä.' [Matt. 7:22,23, Matt. 25:11,12]
        26 Silloin te alatte selittää: 'Mehän söimme ja joimme sinun kanssasi, ja sinä opetit meidän kaduillamme.'
        27 Mutta hän sanoo: 'Keitä te olette? En tunne teitä. Menkää pois minun luotani, kaikki te vääryydentekijät.' [Ps. 6:9; Matt. 25:41]
        28 "Siellä te itkette hammasta purren, kun näette Abrahamin ja Iisakin ja Jaakobin ja kaikki profeetat Jumalan valtakunnassa mutta huomaatte, että teidät itsenne on suljettu ulos.

        Suomalaiset helluntaiseurakunnat tekevät laittomuutta, opettava laittomuutta ja myös levittävät vääriä profetioita, joten sellaista tekevät eivät pelastu, vaikka ylistyskokouksissa tapahtuu ihmeitä ja seurakunta huutaa Jeesukselle "Herra, Herra".

        Matt 7:21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
        22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
        23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.

        Room 2:12 Ne, jotka ovat tehneet syntiä lakia tuntematta, myös tuhoutuvat laista riippumatta. Ne taas, jotka ovat lain tuntien tehneet syntiä, myös tuomitaan lain nojalla.
        13 Ei Jumala hyväksy vanhurskaiksi niitä, jotka vain kuulevat lain sanoja, vaan vanhurskaiksi julistetaan ne, jotka myös noudattavat lakia.

        Helluntailaisuus ei ole vanhurskasta Jumalan palvelemista. Jumala ei edes kuule niiden helluntailaisten rukouksia, jotka ovat sulkeneet korvansa lailta.

        Sananl 28:9 Joka sulkee korvansa Herran lailta, sen rukouskin on Herralle kauhistus.

        Jaak 1:26 Jos joku luulee olevansa Jumalan palvelija mutta ei pysty hillitsemään kieltään, hän pettää itsensä ja hänen jumalanpalveluksensa on turha.


    • Anonyymi

      Helluntaiseurakuntien pitäisi nostaa kanne suomi24:än vastaan.

      • Anonyymi

        Ja Perussuomalaisten.Todella törkeää sabotointia ja jatkuvaa häiriköintiä heidän palstallaan. Nimittelyä,solvaamista...normaali keskustelu on tehty mahdottomaksi.Onhan tällainenkin tavallaan sananvapauden rajoittamista kun luodaan aihepiireittäin palstat joilla ei kuitenkaan voi asianosaiset keskutella ollenkaan.


    • Anonyymi

      Perussuomalaisten palstaa voi sabotoida sama porukka joka täällä estää keskustelun helluntailaisuudesta. Onhan antti wuoltee ollut mm. keräämässä suomen laillisuuspuolueen kannattajakortteja.

      • Anonyymi

        oogletin Wuolteen Antin. Ihan aikainen ukloha tuo on. En oikein jaksa uskoa, että on mielenkiintoa sabotoida foorumeja.


    • HELLuntalaisuus on jo itsessään omituinen uskonto.

      • Anonyymi

        Totuus ei vaan heille kelpaa.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totuus ei vaan heille kelpaa.

        1234567---

        Numerosarja, olisit kirjoittanut rehellisesti, ettei ellen-noita ei kelpaa hellareille.


    • Anonyymi

      antti wuoltee on valhejuutalaissen pastori ja myheritagen nettivastaava ja suomi24:n ylläpidossa, "en oikein jaksa uskoa, että on mielenkiintoa sabotoida foorumeja". Eipä tarvitse uskoa, sillä on silmin näkee.

      • Anonyymi

        Mostä tiedät että on täällä?

        Anttihan voi itse ilmoittaa rehellisenä jos on ylläpidossa. Eihän se salaisuus ole.


    • Anonyymi

      Valhehebrealaisen hölösuu opetuslapsi on paljastanut useita kertoja antti wuolteen.

      • Anonyymi

        Sinä väittelit pitkään Antti Wuolteen seurakunnasta Lauri Rantalan kanssa, mutta nyt hän on lopettanut vastaamisen sinulle.


    • Anonyymi

      Luuletko sinä toraisti, että menetin jotain kallisarvoista, siinä että paholaisen lähettiläs ei vastaa minulle?

    • Kummallisesta se alkoi azusa kadulla ja jatkoi nIILO yLIVAINIOLLA JOKA AVASI Portti päästä saaste-tulta Torontosta. Huomasitteko että caps lock jäi päälle ihan automaattisesti.

    • Anonyymi

      Eihän tämä - keskustele helluntailaisuudesta palsta - alunperinkään ole ollut helluntailaisten palsta, vaan tällä palstalla saa jokainen ei helluntailainen sekä myös helluntailainen kertoa oman näkemyksensä helluntailaisuudesta. Ja mikäli helluntailaiset ovat aivan tosiaankin niin tyhmiä, etteivät kykene kumoamaan helluntailaisuudesta esitettyjä vääriä uskomuksia, kun sellaisia esitetään, niin jo vain on löperöä toimintaa helluntaiseurakunnissa.

      • Anonyymi

        No mites ne helluntailaiset vastaa kun niitä ei juuri enää täällä oo?
        Ja mistä sitä tietää kuka vasta, onko helluntailainen vai mikä hörhö..

        T. Ei hellari


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mites ne helluntailaiset vastaa kun niitä ei juuri enää täällä oo?
        Ja mistä sitä tietää kuka vasta, onko helluntailainen vai mikä hörhö..

        T. Ei hellari

        Kyllä helluntailaisen tunnistaa mielipiteestä, sillä rauhaan ja sävyisyyteen on Isä Jumala heidät kutsunut. Tosin helluntailaisissakin on kaikenkarvaisia vastaankänittäjiä, joille ei merkkaa muitten mielipiteet mitään, koska aina on se oma lehmä ojassa ja etusijalla. Edellä mainituilla se 'minä-minä-minä-henki' puhuu todistuksissa.


    • Anonyymi

      Jokainen judaistien esittämä väärä väite ja sanan opetus on kumottu kymmeniä kertoa. Mutta judaistit eivät piittaa Jumalan Sanasta, vaan jatkavat samojen valheitten levittämistä.
      Judaistien päämäärä on on ollut tuhota normaali keskustelu helluntailaisuudesta ja tuoda tilalle gish gallop ja judaisten omat valheet.

    • Anonyymi

      Judaisitien eksytys on myös rankkaa oikeiden kristittyjen parjausta. He ovat vailla vähäisintäkään jumalanpelkoa. Senkin pitäisi todistaa kaikille, että nuo eivät ole Jumalan asialla.

      Judaistit eivät tunne sanan hengellistä puolta. Siksi he eivät näe uuden liiton ihanuutta ja Jumalan armoa.

    • Anonyymi

      Kirjoittajilla voi olla jokaisella omanlaisensa motiivit kirjoittaa palstoille. Se että tämä palsta on otsikoitu helluntailaisuus, ei edes tarkoita sitä, että toisen ihmisen tarkoitus olisi keskustella asiasta helluntailaisuus. Onko se jokin sellainen sääntö,ettei siitä saa poiketa, että on keskusteltava juuri tietyissä rajoissa? Ihminen menee sinne missä on muita ihmisiä kirjoittamassa.

      Minulle aikoinaan henkilökohtaisesti on ollut motiivina tavata uskovia ihmisiä, joiden kanssa voisi ystävystyä ja jakaa uskon elämän ja elämän tosiasioita.
      Olen kuitenkin huomannut, ettei täällä tapaa sillä tavoin aidosti ketään. Kaikki jää hyvin pinnalliseksi, ihmiset ovat tuntemattomia toisilleen ja hyvä, että ovatkin, koska ei tiedä kuka lukee ja millä mielellä asioita katsoo.

      • Anonyymi

        Lisään vielä, että palstan aihe on siis helluntailaisuus ja tarkoitus on keskustella helluntailaisuudesta. Mutta onko niitä rajoja noudatettava jotenkin sääntökirjamaisen ohjeen mukaan?

        Motiivit voivat olla erilaiset. On keskustelijoita, joita ei kiinnosta ehkä keskusteleminen, vaan oman oppinsa esiin tuominen, sekin on aika yleistä.

        Sanoisinko, että palstan keskustelukulttuuri on aika näivettynyttä, se helposti ajautuu syytelyyn ja toisten leimaamiseen, vastakkain asetteluihin. Sellaisessa hyvässä hengessä toista kunnioittavaa keskustelua, aika vähän näkee. Toisaalta, en itsekään jaksa lukea jotain opillista julistusta sivutolkulla, ei siihen ole mieltä vastata, kun se vain on kuin "seinälle" keskustelisi, tulee vain uusia opillisia julistuksia vastauksina.


    • Anonyymi

      Ongelma ei liene se, että Helluntalaisten kategoriassa keskusteluun osallistuvat ne jotka eivät ole Helluntalaisia, vaan se, että oli kategoria mikä tahansa, niin ketjut lähtevät aiheestaan viimeistään muutaman ensimmäisen viestin jälkeen.

      • Anonyymi

        Niin lähtevät lapasesta eikä ne aina edes alunperinkään ole kovin järkeviä. Moderoiniti ei toimi täällä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      1
      7955
    2. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      180
      1767
    3. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      77
      1124
    4. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1123
    5. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      64
      1036
    6. Persut petti duunarit

      Kyllä persujen kuuluu nyt mennä häpeämään kun äänestivät lakkolakien puolesta. Vielä muka kehutaan olevan työväenpuolue,
      Perussuomalaiset
      194
      956
    7. Persuille kovaa kyytiä YLEn kannatusmittaus

      https://yle.fi/a/74-20085866 Näin se menee persueliitti. Pettäjän tie on karu, persujen äänestäjät ovat nyt reagoineet
      Maailman menoa
      182
      920
    8. Lindtman runnonut demarit huimaan nousukiitoon!

      Palkansaajat – siis Suomen käynnissä pitävä kansanosa – ei näemmä arvosta EK/SY-sätkyakka Purran saksipelleilyä. Niin
      Maailman menoa
      271
      886
    9. Mitä ajattelen sinusta

      Että olit erilainen kuin muut ja jollakin kummalla tavalla samanlainen kanssani, vaikka ei tunnetukaan. Sinun kanssa tu
      Ikävä
      35
      833
    10. Itkisikö onnesta

      Jos panisin sua kunnolla?
      Ikävä
      86
      707
    Aihe