Kristittyjen vainot ovat totta!

Anonyymi

Kristittyjen vainot lähentelevät jo kansanmurhaa, mitä tekee suomi?
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/28bcf3b3-07ce-488f-ad3e-83ff6a84b0fb

126

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Suomi sivistää kansalaisiaan taikauskon vaaroista. Muiden taikauskojen tavoin myös jesusianismi tai kristinuskon kolmiomainen epäjumala sekoittaa pään.

      • Anonyymi

        Etkö välitä siitä että kansanmurha tapahtumassa, muslimejako haluat vain hyysätä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö välitä siitä että kansanmurha tapahtumassa, muslimejako haluat vain hyysätä?

        Onko sisälukutaitosi rappeutunut taikauskon myötä?


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Taikausko todellakin sekoittaa pään ja on vaarallista. Mutta siitä olen erimieltä että kristinusko olisi taikauskoa.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Taikausko

        Olet siis kykenevä manaamaan tuon epäjumalasi olevaiseksi esimerkiksi oikeudenistunnossa?

        Jään odottamaan haastetta!


      • Kristi uskon kolinaisuus on totta ,Raamatussa siitä mainitaan lähetyskäskyssä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        a opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."Matt.29:19-20


      • paju4 kirjoitti:

        Kristi uskon kolinaisuus on totta ,Raamatussa siitä mainitaan lähetyskäskyssä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        a opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."Matt.29:19-20

        Älä pelleile.

        Jeesus antoi lähetyskäskyn 11:lle opetuslapselle. Ja lupasi olla heidän kanssaan maailman loppuun asti.


      • paju4 kirjoitti:

        Kristi uskon kolinaisuus on totta ,Raamatussa siitä mainitaan lähetyskäskyssä. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen

        a opettakaa heitä noudattamaan kaikkea, mitä minä olen käskenyt teidän noudattaa. Ja katso, minä olen teidän kanssanne kaikki päivät maailman loppuun asti."Matt.29:19-20

        Satujeesuksen olemassaolosta ei ole edes henkilönä minkäänlaista näyttöä.

        On siis vielä vähemmän näyttöä, että tuo olematon olisi jumalan kolmasosa.

        Näinollen kristinuskon taikamaailmassa elävät ovat epäjumalanpalvelijoita.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Onko sisälukutaitosi rappeutunut taikauskon myötä?

        Kristitty on kristitty, eikä siihen kuulu hävetä Jeesuksen Kristuksen nimeä tai sanoja kenenkään edessä. Tämä esimerkki-kaveri ei uskostaan luovu, eikä sitä tule salaamaan. Jos hänet palautetaan, hän on vaarassa. Selkeästi epäoikeudenmukainen ja myös epäjohdonmukainen päätös olisi Suomen viranomaisilta, jos hänet palautetaan entiseen maahansa. Jumalan suojelusta silloin tarvitaan ja paljon kuten muiden kristityiksi kääntyneiden kohdalla, jotka eivät saa Suomeen jäädä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristitty on kristitty, eikä siihen kuulu hävetä Jeesuksen Kristuksen nimeä tai sanoja kenenkään edessä. Tämä esimerkki-kaveri ei uskostaan luovu, eikä sitä tule salaamaan. Jos hänet palautetaan, hän on vaarassa. Selkeästi epäoikeudenmukainen ja myös epäjohdonmukainen päätös olisi Suomen viranomaisilta, jos hänet palautetaan entiseen maahansa. Jumalan suojelusta silloin tarvitaan ja paljon kuten muiden kristityiksi kääntyneiden kohdalla, jotka eivät saa Suomeen jäädä.

        Taikauskolla, sen laadulla tai sen puutteella ei pidä olla mitään merkitystä turvapaikkaa hakiessa, saadessa tai hylälläessä.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Satujeesuksen olemassaolosta ei ole edes henkilönä minkäänlaista näyttöä.

        On siis vielä vähemmän näyttöä, että tuo olematon olisi jumalan kolmasosa.

        Näinollen kristinuskon taikamaailmassa elävät ovat epäjumalanpalvelijoita.

        "Satujeesuksen olemassaolosta ei ole edes henkilönä minkäänlaista näyttöä."

        Näyttöä löytyy:
        https://reasonsforjesus.com/a-list-of-extra-biblical-sources-for-the-historical-jesus/


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Taikauskolla, sen laadulla tai sen puutteella ei pidä olla mitään merkitystä turvapaikkaa hakiessa, saadessa tai hylälläessä.

        Sillä on merkitystä, että lähtömaahansa palautettava joutuu hengenvaaraan. Ei voida olettaa hänen turvallisuussyistä kieltävän uskoaan ja menettelevän Jumalan tahdon vastaisesti; joten palauttaminen saattaa hänet ilmeiseen vaaraan ja mahdollisesti kärsimyksiin.



      • Anonyymi kirjoitti:

        Sillä on merkitystä, että lähtömaahansa palautettava joutuu hengenvaaraan. Ei voida olettaa hänen turvallisuussyistä kieltävän uskoaan ja menettelevän Jumalan tahdon vastaisesti; joten palauttaminen saattaa hänet ilmeiseen vaaraan ja mahdollisesti kärsimyksiin.

        Jumalusko on taikauskoa ja sillä ei saa olla minkäänlaista sijaa missään.


      • he-ma kirjoitti:

        Satujeesuksen olemassaolosta ei ole edes henkilönä minkäänlaista näyttöä.

        On siis vielä vähemmän näyttöä, että tuo olematon olisi jumalan kolmasosa.

        Näinollen kristinuskon taikamaailmassa elävät ovat epäjumalanpalvelijoita.

        Ei ole mikään satu,tämä lounto hänen käsiaalasta,siä olet syntytyn koska hän se salli.


      • torre12 kirjoitti:

        Älä pelleile.

        Jeesus antoi lähetyskäskyn 11:lle opetuslapselle. Ja lupasi olla heidän kanssaan maailman loppuun asti.

        hän saoin mekää ja tehkää kaikki kansat... opetuslapsia on tänä pävänä,jota vievät evakeljuma maailmaan.


      • Anonyymi

        Kuules noituus ja taikausko ovat raamatun mukaan syntiä ja iljetyksiä. Kannattais lukea raamattua ennenku alkaa kertoo kristitylle mihin hän uskoo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuules noituus ja taikausko ovat raamatun mukaan syntiä ja iljetyksiä. Kannattais lukea raamattua ennenku alkaa kertoo kristitylle mihin hän uskoo.

        Jumalharha täyttää täydellisesti taikauskon määritelmän.

        Yliluonnollinen olento muka vaikuttaa uskonharhaisen elämään! Naurettavaa, iljettävää ja vastuutonta levittää tuollaista taikauskoa.


      • paju4 kirjoitti:

        hän saoin mekää ja tehkää kaikki kansat... opetuslapsia on tänä pävänä,jota vievät evakeljuma maailmaan.

        Älä pelleile. Jeesus otti ne 11 opetuslasta erilleen, ja sanoi mitä he tulevat kokemaan. Ja olemaan heidän kanssaan maailman loppuun asti.

        Kun se Jeesus oli sellainen höpöpuhuja.


      • torre12 kirjoitti:

        Älä pelleile. Jeesus otti ne 11 opetuslasta erilleen, ja sanoi mitä he tulevat kokemaan. Ja olemaan heidän kanssaan maailman loppuun asti.

        Kun se Jeesus oli sellainen höpöpuhuja.

        Opetus lapasia on paljon enemmän kuin ne jotka olivan hänen aikanaa, on pelstuva kaikista kansoita ja kielistä.


      • paju4 kirjoitti:

        Opetus lapasia on paljon enemmän kuin ne jotka olivan hänen aikanaa, on pelstuva kaikista kansoita ja kielistä.

        Älä sekoile. Jeesus otti ne 11 opetuslasta erilleen sanoakseen mitä he tulevat kokemaan ja näkemään, kun lopun aika koittaa.

        Jeesuksen mukaan he eivät ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen tuloaan. Jeesus puhui höpöjä, ja silti monet uskovat.


      • torre12 kirjoitti:

        Älä sekoile. Jeesus otti ne 11 opetuslasta erilleen sanoakseen mitä he tulevat kokemaan ja näkemään, kun lopun aika koittaa.

        Jeesuksen mukaan he eivät ehdi käydä kaikissa Israelin kaupungeissa ennen tuloaan. Jeesus puhui höpöjä, ja silti monet uskovat.

        Eivät ehkikään käydän, Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Matt28:19 tämä koskee muitakin kansoja kuin Israenin kansaa, on työ sarkaa tekemistä.


      • paju4 kirjoitti:

        Eivät ehkikään käydän, Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Matt28:19 tämä koskee muitakin kansoja kuin Israenin kansaa, on työ sarkaa tekemistä.

        Tämä ikäänkuin alleviivaa kristinuskonharhaisten aseman, kristinuskon epäjumalan kyvyn valita puolustajansa sekä sen häpeän, jota koko kristinuskonharhainen maailma joutuu kärsimään epäjumalansa puolustajien kyvyttömyyden vuoksi.


      • paju4 kirjoitti:

        Eivät ehkikään käydän, Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni: kastakaa heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen Matt28:19 tämä koskee muitakin kansoja kuin Israenin kansaa, on työ sarkaa tekemistä.

        Niin. Kaikkea se Jeesus luuli. Tämän hetken tiedon mukaan ne 11 opetuslasta olisivat ehtineet moneen kertaan käydä Israelin kaupungit läpi. Ei Jeesus ole tullut vieläkään.

        Ja kuule: se lähetyskäsky taidettiin sekin antaa niille 11:lle opetuslapselle.


      • Anonyymi
        helsinkijokkeri kirjoitti:

        Niin. Kaikkea se Jeesus luuli. Tämän hetken tiedon mukaan ne 11 opetuslasta olisivat ehtineet moneen kertaan käydä Israelin kaupungit läpi. Ei Jeesus ole tullut vieläkään.

        Ja kuule: se lähetyskäsky taidettiin sekin antaa niille 11:lle opetuslapselle.

        Rapu täälläkin. Olen ollut mies - Jousimieheni kanssa yhdessä 2,5 vuotta enemmän tai vähemmän vaihtelevasti. Edelleen hän vaan rakastaa minua tulisesti, osoittaa sitä teoilla, sanoilla sekä viesteillä, ja asummekin nyt yhdessä. Itsekin rakastan häntä lujasti, ollaan 50 ja 52 vuotiaita. Ihan hyvin menee, kun muistaa vaan ne rakkaudenosoitukset. Mutta niinhän se pitäisi olla kaikissa suhteissa. Mutta tuntuu kuin me, Rapu ja Jousimies olisimme kuin kuin luodut toisillemme. Ennen riideltiin välillä tulisestikin, mutta nykyään menee hienosti. Osaamme keskustella asiat selviksi. Ja osaamme olla toisillemme hyvänä. Paremmin kaikki menee kuin minun exien kanssa, Vaaka ja Kalat.

        Mottoni hänen kanssaan on ollut ja samalla lentävä lause: "NAUTITAAN ELÄMÄSTÄ JA TOISISTAMME!" Ja sitten taas halitaan!


      • helsinkijokkeri kirjoitti:

        Niin. Kaikkea se Jeesus luuli. Tämän hetken tiedon mukaan ne 11 opetuslasta olisivat ehtineet moneen kertaan käydä Israelin kaupungit läpi. Ei Jeesus ole tullut vieläkään.

        Ja kuule: se lähetyskäsky taidettiin sekin antaa niille 11:lle opetuslapselle.

        Se lähetlykäsky koskee myös midän aikaamme.Tämän päiän kristityt mitä tekevä lähetyskentillä. Opettavat raamatun sanomaa evankelumin julistamista,parantamaan sairaita,se sama Jeesus toimii tänäänkin.


      • he-ma kirjoitti:

        Tämä ikäänkuin alleviivaa kristinuskonharhaisten aseman, kristinuskon epäjumalan kyvyn valita puolustajansa sekä sen häpeän, jota koko kristinuskonharhainen maailma joutuu kärsimään epäjumalansa puolustajien kyvyttömyyden vuoksi.

        Kristin uskon jumala on samajumala joka oli 2000vuotta sitten,ei muutu eikä häviä. Ihiimise rakentama epäjumal ei teemitään ,sitä palvot sinäkin vieläpä puolusta palvomaasi, tuo voimakkaasti seille sen autoriteetiä,johon minä en usko.
        Raamtun mainitsemaan Jumala ei salli mitää muita jumali rinnallee. Hävittä ne ihmisetkin jota palvovat jumaliaan.


      • paju4 kirjoitti:

        Se lähetlykäsky koskee myös midän aikaamme.Tämän päiän kristityt mitä tekevä lähetyskentillä. Opettavat raamatun sanomaa evankelumin julistamista,parantamaan sairaita,se sama Jeesus toimii tänäänkin.

        Saathan sinä saada koskemaan 11:lle silloisille opetuslapsille annetun määräyksen koskemaan "meidän aikaamme".

        Mennään kyllä ajassa jo tosi kauas.


      • torre12 kirjoitti:

        Saathan sinä saada koskemaan 11:lle silloisille opetuslapsille annetun määräyksen koskemaan "meidän aikaamme".

        Mennään kyllä ajassa jo tosi kauas.

        Se on kirjoitettu sanaa ei ole minun,oivalusta,tämä evan kelumi on saarnattava kaikelle kansalle todistukseksi minusta"Jeesukusesta" sen jälkeen tulee loppu.


    • Kristityt opettivat iranilaisetkin vihaamaan juutalaisia.

      • Anonyymi

        Kristityt rakastavat juutalaisia, Jumalan silmäterää. Kristityt rakastavat myös niitä, jotka tahtovat heille pahaa.

        On helppo olla ystävällinen niille, jotka sinua kohtaan ovat ystävällisiä. Koska olemme Jumalan omiksi päässeet Hänen armossaan Jeesuksen Kristuksen kautta, tulee meidän myös osoittaa armahtavaisuutta kanssaihmisillemme. Vihaamme syntiä (itsessämme ja toisissa), mutta emme syntisiä...olemmehan itse siitä pelastetut/vapautetut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristityt rakastavat juutalaisia, Jumalan silmäterää. Kristityt rakastavat myös niitä, jotka tahtovat heille pahaa.

        On helppo olla ystävällinen niille, jotka sinua kohtaan ovat ystävällisiä. Koska olemme Jumalan omiksi päässeet Hänen armossaan Jeesuksen Kristuksen kautta, tulee meidän myös osoittaa armahtavaisuutta kanssaihmisillemme. Vihaamme syntiä (itsessämme ja toisissa), mutta emme syntisiä...olemmehan itse siitä pelastetut/vapautetut.

        Raamatussa sanotaan kaikilla kansoilla olleen oma jumalansa.

        Sinä rakastat juutalaisia, jonka kansan Jumala oli tietenkin Israelin Jumala.


      • kristityt eivä vihaa ketään,tänän sopii Juud.1:4 ja Tit.1:16


    • Anonyymi

      On surullista, että muslimimaihin palautetaan kristittyjä ja muslimeita saavat jäädä.

      • Anonyymi

        Kristittyjä kuitenkin suositaan turvanhakuprosessissa. Siellä yritetään vieläpä tarkistaa ovatko aitoja kristittyjä vai teeskentelevätkö vain sellaisia paikan saadakseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kristittyjä kuitenkin suositaan turvanhakuprosessissa. Siellä yritetään vieläpä tarkistaa ovatko aitoja kristittyjä vai teeskentelevätkö vain sellaisia paikan saadakseen.

        Hedelmistään puu tunnetaan.


    • Anonyymi

      Ei mittään, nauraa päälle.

    • Anonyymi

      Suomi tekee niin, että lähettää pakolaiset takaisin vaaralliseen maahan, tietenkin. Ja persu-uskikset kiittää.

      • Toisaalta on siis vain muutama alue maailmassa, jossa on kovaa kristittyjen kansanmurhaa.

        Kristittyjä pidetään siis islamin vastaisina.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Toisaalta on siis vain muutama alue maailmassa, jossa on kovaa kristittyjen kansanmurhaa.

        Kristittyjä pidetään siis islamin vastaisina.

        Ei kristityt ole islaminvastaisia. Monissa islamilaisissa maissa asuu paljon kristittyjä, joiden juuret voivat olla vanhempia kuin Raamatun kaanoni.

        Islamissa ei vain useissa maissa pidetä luopioista, joten luopion asema voi olla yhtä hengenvaarallinen kuin jos henkilö tiedetään homoseksuaaliksi. Luopion tai homoseksuaalin palauttaminen voikin muuttua kuolemantuomioksi. Tämähän lienee tiedossa kaikilla niilläkin, jotka palautuksia ajavat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kristityt ole islaminvastaisia. Monissa islamilaisissa maissa asuu paljon kristittyjä, joiden juuret voivat olla vanhempia kuin Raamatun kaanoni.

        Islamissa ei vain useissa maissa pidetä luopioista, joten luopion asema voi olla yhtä hengenvaarallinen kuin jos henkilö tiedetään homoseksuaaliksi. Luopion tai homoseksuaalin palauttaminen voikin muuttua kuolemantuomioksi. Tämähän lienee tiedossa kaikilla niilläkin, jotka palautuksia ajavat.

        "Kristityiksi kääntyneet ovat länsimaiden yritys heikentää islamin vaikutusta muslimimaissa".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kristityt ole islaminvastaisia. Monissa islamilaisissa maissa asuu paljon kristittyjä, joiden juuret voivat olla vanhempia kuin Raamatun kaanoni.

        Islamissa ei vain useissa maissa pidetä luopioista, joten luopion asema voi olla yhtä hengenvaarallinen kuin jos henkilö tiedetään homoseksuaaliksi. Luopion tai homoseksuaalin palauttaminen voikin muuttua kuolemantuomioksi. Tämähän lienee tiedossa kaikilla niilläkin, jotka palautuksia ajavat.

        Tässä esimerkki kristityn islaminvastaisuudesta, kirjoittajana Aitoavioliitto ry:n puheenjohtajana kirjoittamisen aikaan toiminut Rahkonen:

        ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”


      • YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tässä esimerkki kristityn islaminvastaisuudesta, kirjoittajana Aitoavioliitto ry:n puheenjohtajana kirjoittamisen aikaan toiminut Rahkonen:

        ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”

        .....missä poltetaan kirjoja jne.....


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Tässä esimerkki kristityn islaminvastaisuudesta, kirjoittajana Aitoavioliitto ry:n puheenjohtajana kirjoittamisen aikaan toiminut Rahkonen:

        ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”

        Tuo on yhden henkilön ajattelutapa. Vaikka emme toivo islamin leviämistä tänne, ei meillä ole mitän oikeuksia käyttäytyä heitä kohtaan vihamielisesti eikä tehdä esim. mainittuja tekoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuo on yhden henkilön ajattelutapa. Vaikka emme toivo islamin leviämistä tänne, ei meillä ole mitän oikeuksia käyttäytyä heitä kohtaan vihamielisesti eikä tehdä esim. mainittuja tekoja.

        Tuo sinun ajattelutapa. Se poikkeaa jyrkästi Rahkosesta.


    • Mitäpä suomi tuolle voisi tehdä. Eihän se edes tapahdu suomessa. Tuo mies on taatusti saannut ns.hylsyt ihan muusta syystä. Eikä asiaa miksikään muuta se, että väittää kääntyneensä kristinuskoon neljä vuotta sitten.

      Tämä uutinen tietenkin sopii tähän vainoja odotellessa tunnelmaan. No pannaas kattoen jos oikein pahaksi yltyy niin kyllä siellä sitten varmaan avautuu mahdollisuus suomalaisillekkin suurille puollustajille, eli sotimaan pääsee. Sinne sitten puollustamaan kristinuskoisten oikeuksia .

      • Lehtijuttu ja todellisuus eivät välttämättä vastaa toisiaan. Varsinkin kun lehdistön ykkösprioriteetti on kalastella otsikoilla (ja jutuilla) klikkauksia mainostulojen toivossa.

        Sanoisin, että otsikko pettää aina, olipa sivusto kenen tahansa ylläpitämä.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Lehtijuttu ja todellisuus eivät välttämättä vastaa toisiaan. Varsinkin kun lehdistön ykkösprioriteetti on kalastella otsikoilla (ja jutuilla) klikkauksia mainostulojen toivossa.

        Sanoisin, että otsikko pettää aina, olipa sivusto kenen tahansa ylläpitämä.

        Joo. Tuli mieleen tuo "kansanmurha".

        Se lienee vahvasti liioiteltu.


      • torre12 kirjoitti:

        Joo. Tuli mieleen tuo "kansanmurha".

        Se lienee vahvasti liioiteltu.

        Niinpä, vaikka uskonnollisia ja muita vähemmistöjä monessa maassa vainotaan, niin kansanmurhaksi asti se hyvin harvoin eskaloituu.


      • torre12 kirjoitti:

        Joo. Tuli mieleen tuo "kansanmurha".

        Se lienee vahvasti liioiteltu.

        Meillä on järjestöjä, jotka tutkivat (menevät paikan päälle) eri maiden tilanteita ja kristittyjen oloja siellä, kertovat niistä ja auttavat vainottuja kristittyjä ja esim. vangittujen perheitä. Näille järjestöille toivon lahjoittajia ja esirukousta vainottujen puolesta. Tietoja saa esim. netistä.


      • petkelmäki kirjoitti:

        Meillä on järjestöjä, jotka tutkivat (menevät paikan päälle) eri maiden tilanteita ja kristittyjen oloja siellä, kertovat niistä ja auttavat vainottuja kristittyjä ja esim. vangittujen perheitä. Näille järjestöille toivon lahjoittajia ja esirukousta vainottujen puolesta. Tietoja saa esim. netistä.

        Tiedät, etteivät mitkään rukoilut auta.

        Hyvä, jos vainotut saadaan muualle.


    • Anonyymi

      Orjakaupassa oltiin hiljaa, kun omaa kansaa myytiin.

    • Olen monesti miettinyt, että miksi näiden erilaisiin jumaliin uskovien pitää sellaisin tavoin identifioitua tietyn uskon omaaviksi, että se tulee ilmeiseksi vaikkapa jonkin valtion viranomaisille. Tilanteessa, jossa tietyn maailmankuvan omaaminen on oletettavasti vaarallista, kannattaisi asia pitää ihan vain omana tietonaan.

      Pakolaisten joukoissa saattaa olla tyyppejä, jotka ajattelevat säästyvänsä palautukselta vaihtamalla tieten tahtoen uskonnollisen vakaumuksensa sellaiseksi, joka on kotimaassa hengenvaarallinen. Tuollainen on tietenkin vaarallista peliä omalla hengellä.

      Voi tietenkin olla jotain ääritapauksia, joissa esimerkiksi kristinusko on kolahtanut henkilöön niin rajusti, ettei hän voi olla ottamatta kastetta, liittymättä jäseneksi seurakuntaan ja vielä tekemättä asiasta julkista. Kun tällainen henkilö sitten menee vapaaehtoisesti tai pakotettuna maahan, jossa kyseinen usko asettaa hänet hengenvaaraan, niin ei voi kui sääliä häntä. Marttyyrikuolema, joka seuraa siitä, ettei kykene piilottamaan vaarallista uskoaan, on kammottava asia, mutta minkäs teet.

      • Vainolta usein säästyy, kun pitää matalaa profiilia.


      • qwertyilija kirjoitti:

        Vainolta usein säästyy, kun pitää matalaa profiilia.

        Näin on. Emme mekään osoita mitenkään olevamme homoja, vaan sellainen voi tulla esiin vain tietyissä ympäristöissä.

        Nakuranalla näkyy minua homopareja, ja siellä ei tarvitse piilotella. Meidänkin lähelle asettuu usein heteropareja, eivätkä he ole sen kummemmin närkästyneet mistään.


      • Anonyymi
        qwertyilija kirjoitti:

        Vainolta usein säästyy, kun pitää matalaa profiilia.

        Jeesus Kristus kertoi, että Hänen seuraamisestaan seuraa vainoja ja monia joutuu vangittavaksi tai tapettavaksi. Tämän hinnan pitäisi uskossa olevan olla valmis maksamaan. Jumala ei salli omilleen mitään ylivoimaista ja varustaa Pyhän Hengen voimalla ja monin tavoin niitä, joiden osana on olla vainojen kohteena.. Näitä asioita on mahdotonta tarkastella ilman omakohtaista uskoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus kertoi, että Hänen seuraamisestaan seuraa vainoja ja monia joutuu vangittavaksi tai tapettavaksi. Tämän hinnan pitäisi uskossa olevan olla valmis maksamaan. Jumala ei salli omilleen mitään ylivoimaista ja varustaa Pyhän Hengen voimalla ja monin tavoin niitä, joiden osana on olla vainojen kohteena.. Näitä asioita on mahdotonta tarkastella ilman omakohtaista uskoa.

        Suomessa on ollut Hänen seuraajiaan iät ja ajat, mutta en ole kuullut heitä vainotun.

        Jeesus Kristus kertoi puolitotuuksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus kertoi, että Hänen seuraamisestaan seuraa vainoja ja monia joutuu vangittavaksi tai tapettavaksi. Tämän hinnan pitäisi uskossa olevan olla valmis maksamaan. Jumala ei salli omilleen mitään ylivoimaista ja varustaa Pyhän Hengen voimalla ja monin tavoin niitä, joiden osana on olla vainojen kohteena.. Näitä asioita on mahdotonta tarkastella ilman omakohtaista uskoa.

        >> Näitä asioita on mahdotonta tarkastella ilman omakohtaista uskoa. <<

        Ok, tarkastele niitä sitten ihan yksin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus Kristus kertoi, että Hänen seuraamisestaan seuraa vainoja ja monia joutuu vangittavaksi tai tapettavaksi. Tämän hinnan pitäisi uskossa olevan olla valmis maksamaan. Jumala ei salli omilleen mitään ylivoimaista ja varustaa Pyhän Hengen voimalla ja monin tavoin niitä, joiden osana on olla vainojen kohteena.. Näitä asioita on mahdotonta tarkastella ilman omakohtaista uskoa.

        On aivan sama, vainotaanko kristittyjä, homoja tai vaikka ateisteja.

        Jos tietää vainon kohdistuvan itseensä, niin kannattaa pitää matalaa profiilia.


    • Tämä on kristinuskon luterilaisuuspalsta. Ihmettelisitkö nyt vain sitä 🤓

      • Mielenkiintoinen vastaus, kun otetaan huomioon että se oli osoitettu aloitukseen. 🧐


      • Siis kristinuskonharhan taikauskoisten luterilaislahkolaisten kitinäpalsta?

        Miksi taikauskoisia kristinuskonharhaisia vainotaan, vaikka meidän epäjumalamme on kaikkivaltias ja pystyy siten hiljentämään arvostelijat nostamatta edes pikkusormeaan?

        Arvoituksen ratkaisu on helppo, kun sitä ajattelee.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Siis kristinuskonharhan taikauskoisten luterilaislahkolaisten kitinäpalsta?

        Miksi taikauskoisia kristinuskonharhaisia vainotaan, vaikka meidän epäjumalamme on kaikkivaltias ja pystyy siten hiljentämään arvostelijat nostamatta edes pikkusormeaan?

        Arvoituksen ratkaisu on helppo, kun sitä ajattelee.

        Humen lain (Humen giljotiinin) mukaan tosiasioista ei voi johtaa moraalisia sääntöjä. Mitkä ovat aggressiivisten ateistien moraaliset säännöt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Humen lain (Humen giljotiinin) mukaan tosiasioista ei voi johtaa moraalisia sääntöjä. Mitkä ovat aggressiivisten ateistien moraaliset säännöt?

        Paljastetaan jtaikauskoiset jumalvalheen levittäjät, armoa ei anneta!


    • Anonyymi

      Totisesti, uskovat veljet ja, sisaret!

      usko.vaisenkin tilanne on niin tukala, että hänen on itseään tuettava ja kiiteltävä! Elämme vaikeita aikoja. 🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Voisiko tuota pitää todisteena usko.vaisten vainosta?
        Kun joutuu itse komppaamaan itseään. Rankkaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisiko tuota pitää todisteena usko.vaisten vainosta?
        Kun joutuu itse komppaamaan itseään. Rankkaa.

        Tyhjä anojankutus ja kupeiden kuumotusjutut voivat täyttää jotakin aukkoa mitä parissa minuutissa annettava vakipeukku ei täytä. Mutta nekään ei riitä koska ne ei ole kehuja joita välillä on saatava ettei minäkeskeinen elämä luhistu.

        # oma kehu paras kehu


    • Anonyymi

      Kristittyjen vainolle saadaan loppu vasta kun kristityt lopettavat vainoamisen.

      • Anonyymi

        Ketä kristityt vainoavat?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kristityt vainoavat?

        Ei ketään. Kirkoissakin on sateenkaarimessuja, turvaa annetaan käännytettäväksi määrätyille muslimeille, annetaan apua kehitysmaihin ja naisetkin saavat olla pappeja vihdoin. Luulisi kaikkien olevan tyytyväisiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään. Kirkoissakin on sateenkaarimessuja, turvaa annetaan käännytettäväksi määrätyille muslimeille, annetaan apua kehitysmaihin ja naisetkin saavat olla pappeja vihdoin. Luulisi kaikkien olevan tyytyväisiä.

        Onko kirkko siis sama kun kristityt?

        Tällä palstalla on väitetty aivan muuta lukuisia kertoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ketään. Kirkoissakin on sateenkaarimessuja, turvaa annetaan käännytettäväksi määrätyille muslimeille, annetaan apua kehitysmaihin ja naisetkin saavat olla pappeja vihdoin. Luulisi kaikkien olevan tyytyväisiä.

        Krisityiksis itseään kutsuvat toki ehdottavat vainoja ihan täällä Suomessa, kuten varmasti tiedätkin, mutta tässä esimerkki taas kerran. Kirjoittajana Aitoavioliito ry:n puheenjohtajana kirjoituksen ajankohtana toiminut Rahkonen:

        ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”


      • Ei kerroin vain sen mitä tuossa lukee.

        Mitä hyvää mielestäsi on siinä että joku olisi samaa mieltä siitä että toisia ihmisiä tulee vainota?

        Kerrohan "anonyymi".


    • Esimerkki.

      Miksi minun naisena pitäisi olla huolestunut kristittyjen vainoista, kun kaiken aikaa saan lukea naisia halventavaa kirjoittelua. Ei naisia papeiksi, naisen pitää olla miehelle alamainen, nainen vaietkoon seurakunnassa, nainen on alhaissyntyinen ja syntiin langennut, nainen eläköön hijaisuudessa ja palvellen.

      Itseasiassa, voisin hiukan hykerrellä kristittyjen vainoista, että siitäs saitte, itsenne korottajat. Näin se oikeus toteutuu aina ajallaan. Kun toisille kuoppaa kaivaa, niin itse sinne putoaa.

      • Anonyymi

        älä siis mene kovin lähelle reunaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        älä siis mene kovin lähelle reunaa.

        Heitämmekö sulle köyden? Tarvitsetko apua?


    • Kristittyjen vainot pitäisi huomioida Suomen pakolaispolitiikassa.

      • Anonyymi

        Ne on otettu huomioon pakolaispolitiikassa. Kristityksi kääntyminen onkin yksi peruste turvapaikan saamiseksi, eli kristittyjä on suosittu jo pitkään EU maissa.

        Kääntymyksen aitoutta tosin tutkitaan kysymyksillä, koska vilunkipeliäkin on harrastettu kääntymistä teeskentelemällä.


      • Suomessa juuri kristityt (tai itseään sellaisseksi kutsuvat) ovat niitä ketkä ovata ehdottaneet vainoja muita kohtaan. Kuten tämä Aitoavioliiton Rahokonen:

        ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”


      • Onko maahanmuuttajat vainonneet sinua?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onko maahanmuuttajat vainonneet sinua?

        Ovat.


      • Anonyymi
        YksinkertaistaEiköVain kirjoitti:

        Suomessa juuri kristityt (tai itseään sellaisseksi kutsuvat) ovat niitä ketkä ovata ehdottaneet vainoja muita kohtaan. Kuten tämä Aitoavioliiton Rahokonen:

        ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”

        Olet siis samoilla linjoilla, hyvä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis samoilla linjoilla, hyvä :)

        Ei, kerroin vain että juuri kristityt ovat Suomessa ehdottaneet vainoja muita kohtaan.

        Jokainen luku- ja ymmärrystaitoinen näkee sen tuosta mitä kirjoitin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis samoilla linjoilla, hyvä :)

        Mitä hyvää muuten on siinä että ehdottaa muiden ihmisten vainoamista?

        Kerrohan "anonyymi".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ovat.

        Ikävä kuulla. Onneksi eivät sentään ole vainonneet homoja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ovat.

        Missä sinua on vainottu ja mistä hyvästä? Kerro tarinasi.


      • Anonyymi


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onko maahanmuuttajat vainonneet sinua?

        Maahanmuuttajissa on peljon terroristeja ja anargisteja. Minun läheinen tyttö on joutunut kolme kertaa maahanmuuttajien vainoamaksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Maahanmuuttajissa on peljon terroristeja ja anargisteja. Minun läheinen tyttö on joutunut kolme kertaa maahanmuuttajien vainoamaksi.

        Eikö ole paljon niitä, jotka ovat jättäneet kotinsa jatkuvaan terroriin kyllästyneinä?


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Eikö ole paljon niitä, jotka ovat jättäneet kotinsa jatkuvaan terroriin kyllästyneinä?

        Ei.

        Suomeen tulijat ovat elintasosurffareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Suomeen tulijat ovat elintasosurffareita.

        Tunnetko Sardarin henkilökohtaisesti?

        t. ateisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei.

        Suomeen tulijat ovat elintasosurffareita.

        Kysyit tätä kaikilta tulijoilta? He tulivat Irakista, jossa on ollut kovat ajat jo 15 vuotta.


    • Niin sanotussa 'hengellisessä opissa' on se ongelma, että sillä ei ole kotimaata maan päällä. Se kuin tuuli, joka nousee ja laskee, mutta kukaan ei tiedä mistä se tulee ja mihin se menee. Niinkuin tuulella ei ole rajoja maassa, ei ole hengellisellä opillakaan.

      Se on aina pitänyt maallisen negatiivisena asiana, ja Jeesuksen kutsu soi vain tuonpuoleiseen, tässä opissa.

    • Suomessa juuri kristityt (tai itseään sellaisseksi kutsuvat) ovat niitä ketkä ovata ehdottaneet vainoja muita kohtaan. Kuten tämä Aitoavioliiton Rahokonen:

      ”Kaikki moskeijat Suomessa sileäksi heti, jos täällä vielä jollain on järkeä päässä. Julkisilla paikoilla muslimiryysyissä kulkemisesta sakot. Kaikki islamiin viittaava symboliikka pitää kieltää. Koraani, Sirat, Haditit ja muu islamilainen kirjallisuus hävitettävä. Tällaista konkretiaa ehdottaisin aluksi.”

      • Näinpä. Itse huudetaan uskonnonvapauden ja omien oikeuksien perään . Ymmärtämättä, että ne samat oikeudet kuuluvat kaikille.

        Kristinuskoon kääntynyt muslimikin kelpaa noille paremmin kuin luterilainen kirkkokansa vaikka todellisuudessa noissa olisi ehkä syytä miettiä kääntyneisyyden todenperäisyyttä ja sitä, että kuinka helposti se "takki" kääntyisi jälleen jos olosuhteet sitä vaatisivat tai, että mahdollisesti siitä olisi hyötyä.


      • Anonyymi

        Moskeijat todella pitäisi hävittää. Tiedetään kokemuksesta että niissä opetetaan vihaamaan toisinuskovia.
        Koraani on täysin vihamielinen ja vastakohta Uuden Testamentin kanssa. Me elämme nyt Uuden Testamentin aikaa, emme Vanhan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Moskeijat todella pitäisi hävittää. Tiedetään kokemuksesta että niissä opetetaan vihaamaan toisinuskovia.
        Koraani on täysin vihamielinen ja vastakohta Uuden Testamentin kanssa. Me elämme nyt Uuden Testamentin aikaa, emme Vanhan.

        No eivät kristitytkään opeta rakastamaan toisin uskovia. Tosin ehkä kirkossa opetetaan?


    • Antikristillistä vihaa on ainakin kahdenlaista.

      Harvinaista on avoin vahingonilo, "hykertely", ilo kristittyjen vainoista. Tässä iloitaan esimerkiksi siitä, että nigerialaisia koulupoikia poltetaan elävältä. Tämän lajin vihaa voidaan sanoa reippaasti saatanalliseksi.

      Sitten on antikristillisen vihan inhimillisempi muoto, joka ilmenee tahtona kieltää se tosiasia, että kristittyjä vainotaan. Tämä kieltämisentahto nousee siitä moraalisesta mieliharmista, jota kristittyjen vihaaja tuntee, kun hänen vihansa ei äkkiä näytäkään moraalisesti perustellulta, kun vihan kohde ei olekaan sortaja, vaan sorrettu ja uhri.

      PS. Iran on paska maa.

      • Anonyymi

        Täälläkin on harrastettu noita molempia homoseksuaaleista, ihan uskovaisena itseään pitävien toimesta. Näyttävät huonoa esimerkkiä maailmalle.


      • Anonyymi

        Kyllä. Kirjoitit totuuden.


      • Anonyymi

        Olemme hyvin lähellä antikristillistä aikaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täälläkin on harrastettu noita molempia homoseksuaaleista, ihan uskovaisena itseään pitävien toimesta. Näyttävät huonoa esimerkkiä maailmalle.

        Homous on luonnottonta. Täällä ei ole vainottu homoja, mutta jokainen kunniallinen ihmine pitää sitä luonnottomana, se ei ole vainoamista.


      • Eräs mies, joka pyöräili maasta toiseen, ilmoitti Iranissa olleen hienoimmat ihmiset.

        Jokainen kokee Iranin omalla tavallaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Homous on luonnottonta. Täällä ei ole vainottu homoja, mutta jokainen kunniallinen ihmine pitää sitä luonnottomana, se ei ole vainoamista.

        Aivan. Ja Paavali piti miehen pitkää tukkaa luonnottomana.


    • Kun vainoaja valittaa, että häntä vainotaan, niin onko se väärin, vai tapahtuuko siinä se tosiasia, että on syy ja sitten on seuraus.

      Minkä taakseen jättää sen edestään löytää.

    • Anonyymi

      Niin, sopeutumiseläkkeet on jo muutettu.

      • Eduskunnasta pudonneille.


    • " Kristityn pitää saada tulla kristittyyn maahan. "

      Mikä on kristitty maa ? Onko se kirkkomaa.

      Kerran eräs isä meni kalastamaan ja tuli suuri myrsky ja synkkä sumu, ranta katosi näköpiiristä. Lapsi meni rannalle huolissaan huutelemaan: - Isä tule tänne, täällä on koti.

      Isä kuuli hennon kaiun ja lähti soutamaan äänen suuntaan. Vihdoin hän osui rannalle, jossa lapsi märkänä ja kylmissään juoksi onnellisena kyynelehtien isän syliin.

      Mutta tarina ei loppunut tähän. Lapsi sairastui ja aikansa kuumehoureissa, tulikuumana yskien hänen taistelutahtonsa ja voimansa loppuivat, hän nukkui pois.

      Haudalla lapsen arkkua katsellen murheellinen isä kuuli haudasta kutsun: Isä tule tänne täällä on koti.

      Sen pituinen se.

    • Anonyymi

      Jos ja kun kääntyy kesken turvapaikkaprosessin kristityksi, toimii ilmeisesti tehokkaasti.
      Onko kukaan lähtömaassaan vainotuksi tullut kristitty saanut turvapaikkaa Suomesta?

      • Anonyymi

        Kyllä on. Assyyrialaisista kehotan ottamaan selvää. Mukavia ihmisiä.

        t. ateisti


    • Anonyymi

      Suomessahan Kristuksen sovitustyön vihaajien ei tarvitse lymytä. Aika ohutta on aika.

    • Anonyymi

      Jep, paljon pahaa on kristityt tehneet, kansanmurhia siinnä sivussa.
      Suomi maallistuu mikä on hienoa kehitystä.

      • Anonyymi

        Totta tuo, että nimikristityt tekee jatkuvasti hirmutekoja, myös Suomessa luterilaiset harjoittavat väkivaltaa rikosten, perheväkivallan, koulu- ja työpaikkakiusaamisten ja petosten kautta päivittäin, pedofilisia tekoja mitenkään unohtamatta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta tuo, että nimikristityt tekee jatkuvasti hirmutekoja, myös Suomessa luterilaiset harjoittavat väkivaltaa rikosten, perheväkivallan, koulu- ja työpaikkakiusaamisten ja petosten kautta päivittäin, pedofilisia tekoja mitenkään unohtamatta.

        Ja lahkolaiset kahta kauheammin.


    • Anonyymi

      Onko kaikki enot veneessä...............

    • Anonyymi

      Kiinnostuneille kristityille tiedoksi, lukekaa Islamin messiaasta (Mahdi) ja verratkaa kuvaukseen Antikristuksesta, hän on mitä todennäköisimmin Antikristus. Tämä kykenettömyys tuntea sympatiaa kristittyjä kohtaan on Saatanan aikaansannos näissä ihmisissä. Muistakaa, maailma on Jumalan vihollinen. Jokainen kuka ei usko Jeesukseen on lopulta paha, koska hyvä on riippuvainen totuudesta. Kukaan ei voi oikeasti olla hyvä, ellei tunne totuutta ensin. Kristittyjen vainosta on pidetty hiljaisuutta iät ja ajat. Samoin kristittyjen kontolle on laitettu rikoksia jotka eivät krityttyjen tekemiä ole. Kristitty on henkilö kuka seuraa Jeesusta ei kukaan muu. Kaikki on osa Saatanan vihaa kristittyja ja juutalaisia kohtaan. Islam on Hitlerin seuraaja. Ei Islamiin sattumalta kuulu viha kristittyjä ja juutalaisia kohtaan.

    • Anonyymi

      Iltalehti: "Kristitty turvapaikanhakija ehdittiin jo karkottaa Suomesta: Joutui heti kuulusteltavaksi, sitten katosi – ”Vaarana vankeus, kidutus ja kuolema”"

      • Anonyymi

        Hyvä yksi vähemmän.


      • Anonyymi

        Trump karkoitti kaldealaisen kristityn Irakiin. Kuoli nopeasti hänkin, kun ei osannut arabiaa ja kärsi diabeteksestä.

        t. ateisti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä yksi vähemmän.

        Älä enää tuollaisia toivottele kenellekään.

        t. ateisti


    • Anonyymi

      Ketkähän vainoaa kristittyjä? Ei vaikea arvata. Samaan uskontoon kuuluvat raiskaavat täällä Suomessa suomalaisia kristinuskoon kuuluvia tyttöjä/naisia! Jotta silleen. Terveiset Husulle rasismista.

      • Anonyymi

        Totta. Saman uskonnon ihmiset lähinnä, siis kristityt.


    • Anonyymi

      Kuka poistelee viestejäni?

      t. ateisti

    • Anonyymi

      Johtopäätös lehden uutisesta: Suomi on vainoaja.
      Vastaavaa on havaittu muutenkin. Esim. Jeesuksen ristiinnaulitsemista olivat vaatimassa uskonnon ja politiikan alan johtomiehet. Olivatko kateellisia kansansuosiosta, vai oliko jotain todellista syytä tuomita.

    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      168
      2941
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      2065
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2024
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      89
      1845
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      69
      1567
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1323
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      37
      1222
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      10
      1221
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1193
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      9
      1181
    Aihe