on ehdottoman tärkeää, että kouluissamme opetetaan arabialaisia numeroita. tätä ei persutkaan voi estää HYVÄ
arabialaisia numeroita kouluissamme
11
98
Vastaukset
Pian RKP/pakkoruotsi vaihtuu.
Ja tilalle tulee vapaaehtoinen arabia/ranska/venäjä valintakiteeri.- Anonyymi
ei ikinä. siksi me perussuomaiset taistellaan. arabialaisia numeroita ei saa opettaa
- Anonyymi
hyvä että opetetaan
- Anonyymi
Mitä ne on?
- Anonyymi
Intiasta tuli nolla. Persu pärjää sillä.
- Anonyymi
Ehdotan binaarilukujärjestelmän käyttöönottoa. Tietokoneidenkin toiminta perustuu siihen. Ilman binaarijärjestelmää herjaviestit netissä olisivat mahdottmia. Pitäis nettipersunkin keksittyjä kommareita haukkuessaan ymmärtää, että
0 0 = 1
0 1 = 0
1 0 = 0
1 1 = 1
101 100 = =011
Jne.
Jos ei ymmärrä, niin herjaviestin logiikka pettää pahemman kerran ja viestittäjä tekee itsensä naurubalaiseksi. - Anonyymi
"Intialaiset saivat nollan käsitteen ilmeisesti kreikkalaisilta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/0_(luku) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ehdotan binaarilukujärjestelmän käyttöönottoa. Tietokoneidenkin toiminta perustuu siihen. Ilman binaarijärjestelmää herjaviestit netissä olisivat mahdottmia. Pitäis nettipersunkin keksittyjä kommareita haukkuessaan ymmärtää, että
0 0 = 1
0 1 = 0
1 0 = 0
1 1 = 1
101 100 = =011
Jne.
Jos ei ymmärrä, niin herjaviestin logiikka pettää pahemman kerran ja viestittäjä tekee itsensä naurubalaiseksi.Etkö tiennyt, että sumea logiikka on päivän juttu.
1=0
0=1
0=?
1=?
Jne. - Anonyymi
Niin aatella että hekin on jonkun yhden asian keksineet joskus yli tuhat viisi sataa vuotta sitten! Tosin ennenkuin sitten Islam levisi tuolle alueella ja ihmiset taantuivat elukoiden tasolle.
- Anonyymi
suomessa ei saa opettaa arabialaisia numeroita vaan vain SUOMMALAISII mumeroit
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4510332
- 816873
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon445024- 614577
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella724326Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme333913- 472898
- 362685
- 402320
- 2161922