Elämän pirstominen atomeiksi

Anonyymi

Anter Yasa on henkilö, joka toi esille ns. lelusalakuljettajan islamistikytkökset sekä Hussein Al-Taeen vihapuheet. Nyt hän on tuonut esille irakilaiset toisinajattelijat, jotka syyttävät Hussein al-Taeeta Irakin tiedustelupalvelun mieheksi, jonka tehtävänä on sekaantua Suomen politiikkaan ja edesauttaa shia-militian jäseniä Suomeen turvapaikkajärjestelmän kautta.

Olen eilisestä alkaen seuraillut maamme valtamedioita, mutta yksikään niistä ei ole tarttunut Yasan esille tuomaan väitteeseen. Syitä siihen voimme tietenkin vain arvailla, mutta on toivottava, että ainakin poliisi kiinnostuisi niistä. Väitetyt teot ovat siksi vakavia, että oman näkemykseni mukaan kyse saattaa olla jopa maanpetoksesta.

Tässä vaiheessa kyse on kuitenkin pelkistä väitteistä, joiden todisteena on vain anynyymejä puheita ja valokuvia. Siksi lopullinen totuus on selvitettävä paitsi väitteiden totuusarvon, niin myös A-Taeen oman maineen takia.

Selvää on kuitenkin, että Al-Taeen vihapuheisiin liittyvä muotoilu oli kysymyksiä herättävä: "jos kenen tahansa elämä pilkotaan atomeiksi, niin kaikki on mahdollista". Oman kokemukseni mukaan ihmiset käyttävät tämäntyyppisiä ilmauksia silloin, kun he haluavat salata jotain, mutta eivät kuitenkaan tahdo valehdella suoraan.

Jääkäämme siis seuraamaan, millä tavoin demareiden uussuomalainen nouseva tähti selviää nyt esille tulleista syytöksistä. Mikäli ne osoittautuvat oikeiksi, on Husseinin poliittinen ura lopussa - ja on syytäkin olla. Mikäli vääriksi, saattaa miehen suosio hyvinkin nousta uuteen lentoon, jonka polttoaineena toimivat perusteettomat syytökset, jollaiset herättävät usein sympatiaa suomalaisissa ihmisissä.

28

198

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Onhan tuon ura muutenkin lopussa. Häntä ei valita enää uudestaan eduskuntaan.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Onhan tuon ura muutenkin lopussa. Häntä ei valita enää uudestaan eduskuntaan.

        Montaa muuta ei valita eikä heidän uransa ole lopussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Montaa muuta ei valita eikä heidän uransa ole lopussa.

        Aloittaja puhui "poliittisesta urasta".


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Aloittaja puhui "poliittisesta urasta".

        Sinä et ole aloittaja, etkä vastannut aloittajalle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et ole aloittaja, etkä vastannut aloittajalle.

        Joku pani linkin ja luulin hänen olleen aloittaja.

        Joka tapauksessa miestä ei enää eduskuntaan valita, se lienee jo selvä.


    • Anonyymi

      Jos nuo epäilykset osoittautuvat oikeiksi, niin mahdollisimman pian ulos eduskunnasta ja rikostutkintaan maanpetoksesta.

      • Anonyymi

        Lakia pitää pikaisesti muuttaa ja tehdä Al-Taeesta uhri!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lakia pitää pikaisesti muuttaa ja tehdä Al-Taeesta uhri!

        Saa nähdä miten käy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saa nähdä miten käy.

        Joka tapauksessa hän on vihaava ihminen.


    • Anonyymi

      Pahasti on mies nimensä ja asiansa sotkenut.

      t. ateisti

      • Mikäs hänen oikea nimensä onkaan 🤔❓


      • usko.vainen kirjoitti:

        Mikäs hänen oikea nimensä onkaan 🤔❓

        Niin. Toni Halme on jäänyt nimenä paremmin niemeen. Nimi lienee oikea. Siinä toinen sekopää.


      • torre12 kirjoitti:

        Niin. Toni Halme on jäänyt nimenä paremmin niemeen. Nimi lienee oikea. Siinä toinen sekopää.

        Nimi olikin jo unohtunut. Tony.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        Niin. Toni Halme on jäänyt nimenä paremmin niemeen. Nimi lienee oikea. Siinä toinen sekopää.

        Sinuun verrattuna hyvinkin järkevä.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Mikäs hänen oikea nimensä onkaan 🤔❓

        Sekin vielä.

        t. ateisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä.

        t. ateisti

        Niinpä..... 🤔


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sekin vielä.

        t. ateisti

        Wiki kertoo:
        Hänet tunnetaan synnyinmaassaan virallisesti sukunimellä Abu Gulal.
        Mutta ei sitä, miksi on nimensäkin muuttanut 🤓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinuun verrattuna hyvinkin järkevä.

        En ole kuitenkaan hörhöillyt ja ammuskellut. Ja minä elänkin vielä. Tony Halme ei.


      • Anonyymi
        torre12 kirjoitti:

        En ole kuitenkaan hörhöillyt ja ammuskellut. Ja minä elänkin vielä. Tony Halme ei.

        Et välttämättä enää kauaa. Sinulla on epäterveelliset elämäntavat.

        Ja irstailet jatkuvasti.


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Wiki kertoo:
        Hänet tunnetaan synnyinmaassaan virallisesti sukunimellä Abu Gulal.
        Mutta ei sitä, miksi on nimensäkin muuttanut 🤓

        Joko vastailet torrelle?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joko vastailet torrelle?

        Kuka se on 😳❓


      • Anonyymi
        usko.vainen kirjoitti:

        Wiki kertoo:
        Hänet tunnetaan synnyinmaassaan virallisesti sukunimellä Abu Gulal.
        Mutta ei sitä, miksi on nimensäkin muuttanut 🤓

        Anterin sivulla oli tästä. Olisi mukava tietää enemmän nimenmuutoksen taustasta?

        t. ateisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Anterin sivulla oli tästä. Olisi mukava tietää enemmän nimenmuutoksen taustasta?

        t. ateisti

        Jännää, jos ei itse kerro 😳 vai olisiko se sitä atomeiksi purkamista jos sukutausta selviäisi ❓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et välttämättä enää kauaa. Sinulla on epäterveelliset elämäntavat.

        Ja irstailet jatkuvasti.

        Itseasiassa todellisuus on toisenlainen.

        Minulla on nykyään kaikki arvot hyvällä mallilla, kuten kolesteroli. Lisäksi pyöräilen ja juoksen aika lailla. Ensi kuussa aloitan juoksukilpailut, kuten puolimaratonit.


    • Anonyymi

      Kotimainen armokäsite ei vaikuta suomalaisiin atomeihin ja onkin Anan kaudella lisääntynyt lähes 28 pros. Jos tavootetaan kolomekymmentä joulun koittaessa.

    • Anonyymi

      Islamilainen termi? Pilkkoa ihminen atomeiksi.

      • Anonyymi

        Taitaa olla vähän modernimpi vitsi sieltä päin.

        t. ateisti


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      120
      1071
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      302
      772
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe