Pääskyvuoren hill tolppa!

Lunin utisen! Turku on myymässä näsinneulansa pilkkahintaan. Ostan sen! Oli myös uutinen, että Keskinen teki jo tarjouksen, mutta rahat loppui kesken. Kaulasella on tuskin senkään vertaa hilloja. Tami Tamminen voi olla paha kilpailija, jos aikoo saada kotikaupunkinsa peniksenjatkeen itsellensä.

Aion perustaa Turkuun munataksin. Niitä on syntynyt jo monelle paikkakunnalle, taksiuudistuksen myötä - alkunsa sai Somerolta. Teen tästä Pääskyvuoren näkötornista taksitolpan ja laitan huipulle suuren plagiaatin: Turun Munataksi - Åby's Kikkeltaxen."

Itse asun siellä huipulla olevassa 10 neliön yksiössä. Täytän tornin keskustan betonilla eli kierreportaat jäävät historiaan. Ostan riippuportaat rautakaupasta, joita pitkin kuljen asuntooni ja vedän ne aina kotona ollessani ylös. Näin TV- lupamaksutarkastajat eivät pääse käynnille ja säästän rahaa. Jehovan Todistajat voivat ehkä kiivetä rosoista betoniseinää pitkin ylös, mutta mikä tässä maailmassa olisi täydellistä?

(Tästä on kyse! Ole kaveripiiristäsi ensimmäinen, joka tykkää tästä)
https://www.is.fi/turun-seutu/art-2000006209298.html

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaan minäpä en myy.

      Terveisin: Aivopierupaska

    • Anonyymi

      Se oikea färi tornille on vaaleanpunainen. "Turun vaaleanpunainen seisova tolppa"
      Matkailuvaltti joka saisi ansaitsemansa internationalistisen huomion. Pyhiinvaelluskohde. Pride-kulkueet kiertäisivät riemumarssia Tornin ympäri.
      Selfieitä napsittaisiin. "Minä ja Turun Seisova Tolppa". Tolpalle syntyisi tungosta. Kaikki haluaisivat kosketella omin käsin Tornin vaaleanpunaista pintaa .

    • Joo ei se torni ollutkaan kova juttu, kun Tami ei kiinnostunut. Nyt ei kukaan itseään kunnioittava henkilö enää kehtaa tarjota siitä mitään, kun valtakunnan tyhjätasku, Jethro on ilmoittautunut kisaan mukaan. Jetin viimeiset pennoset meni siihen Hjallikselta ostettuun vanhaan ruuheen, joka sitten upposi lähes välittömästi laiturissa.

      Tami kuuli eilen, että Grönlanti on myytävänä ja kokee, että tämä on "”high risk, high reward" tilanne. Hänen taktiikkansa on taas näissä kauppaneuvotteluissa "keep it simple and stupid". Tässä suhteessa hän poikkeaa pahimmasta kilpakummppanistaan, Trumpista.

      Tami on jo ilmoittanut Trumpille, että jos tämä ei vetäydy kisasta, niin hän ei enää lähetä perinteeksi muodostunutta joulutervehdystään Amerikan presidentille eli omaa kuvaansa nimikirjoituksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      195
      4815
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      123
      2997
    3. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      342
      2334
    4. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      139
      2334
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      1972
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1546
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      115
      1472
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1383
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1210
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1091
    Aihe