MAMUILLE MILJOONIA-VANHUKSILLE MURUSIA.

Anonyymi

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muistakaamme että kehitysapuun suunnattujen varojen määrää ja jopa kohteita salaillaan suurimittaisesti. Tämä on törkeää.

      Tässä kiinnostuneille alkeistietoa asian tiimoilta:
      https://fi.wikipedia.org/wiki/Kehitysapu

      • Ja kukaan ei tiedä, kuinka paljon näistä avustuksista "valuu" äärijärjestöille eli terroristeille.


    • Anonyymi

      Vastineenaa kehitysapuun täytyy olla että mamut poistetaan suomesta eikä uusia tuoda
      Kaikki 2015 sipilän aikana tulleet pois

      • Anonyymi

        suomessa on italian ainekset

        oliko tähtiliike siellä paikallinen keskusta

        maahanmuuttomurheet nosti legan jo 40% kannatukseen-ihmiset äänestää

        ja nyt tulee siellä uudet vaalit. Onko PS suomella sama tie?


    • Vanhuksille ja eläkeläisille annetut vaalilupaukset on helppo pettää, ne kun ei voi mennä lakkoon ja aika harvoin alkavat mellakoimaan oikeuksiensa puolesta.

    • Anonyymi

      Näin toimii "osuuskauppaväki", ei kun kansaamme silmittömästi vihaava maanpetturi hallitus.

      • Anonyymi

        Juuri näin on totuus.


      • Anonyymi

        Miksi teitä venäjän kansalaisia ei vihattaisi?


    • Anonyymi

      Jos 60 miljoonaa laitettaisiin tänne Pietariin niin saisimme kaalisoppaan lihaisia sattumia.

    • Anonyymi

      Kehitysmaiden diktaattoreille 70 mijoonaa, hallituksen hyväveliverkostoon pudonneille kansanedustajille 12,5 miljoonaa, koko suomen hoitajapulaan 5 miljoonaa. Näin se viherkommunismi ja suomenruotsalainen sosiaalidemokratia kepuleiden avustamana toimii suomessa.

    • Anonyymi

      Somalinaisten työttömyys on huikea. He elävät Kelan rahoilla, mitä enemmän lapsia, sitä enemmän rahaa ja asunto. Ei taida somalimiesten työllisyysprosentti olla sekään korkealla. Miten sitten on jakovaraa vanhuksille!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      63
      1668
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1146
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1044
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      13
      924
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      31
      817
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      255
      778
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      749
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      59
      719
    9. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      706
    10. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      208
      706
    Aihe