Kokemuksia muilla?
TT Car Center Oy
13
6617
Vastaukset
- Anonyymi
Hehhehhee. Kukin tärvää rahansa miten tahtoo.
- Anonyymi
Mulla ei autokaupat menny ihan putkeen, useempi kuukaus selviteltiin asiaa ja päästiin lopulta (lähes) tyydyttävään lopputulokseen. Asiakaspalvelussa parannettavaa, hieman koppava lähestymistapa. Hyvä auto, jos kaikki ilmotetut varustelut ois pitäny paikkaansa. Seuraavaa autoa sieltä tuskin ostan.
- Anonyymi
Osta romus muualta äläkä pillitä edellisen piilovika pommin sait ja minä palkan näin se vaan menee valita edellisille omistajalle nehän ne paskat tuo liikkeeisiin vaihdossa ja kehuvat omiaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osta romus muualta äläkä pillitä edellisen piilovika pommin sait ja minä palkan näin se vaan menee valita edellisille omistajalle nehän ne paskat tuo liikkeeisiin vaihdossa ja kehuvat omiaan
Eikö tuossa sanottu, etteivät ilmoitetut varusteet pitäneet paikkaansa?
Ja kannattaisi automyyjien edes hieman vilkaista tarjottua vaihdokkia, säästyisitte yllätyksiltä monesti kun edes viitsisitte koeajaa auton.Tuntuu olevan teillä tapana, että pikainen pesu ja heti myyntiriviin.
Ehkä oikeinkirjoitustakin voisit harjoitella, tulisi edes jotain uskottavuutta automyyjän alhaiseen ammattiin:)
- Anonyymi
Myyjä todella koppava ja ylimielinen lippalakki jonne, en osta mitään täältä. Ei saa autoa edes koeajaa kun kuulemma paskaantuu vaan jos et tiedä 100% ennen sitä että ostat auton.
Kyllä kai autokauppa kuten ravintolakin periaatteessa saa valikoida asiakkaansa.
Jos tässä työssä kuitenkin on liian valikoiva, voi olla, että kauppaa syntyy vähemmän.
- Anonyymi
Ittellä kaupat meni hyvin kaikki asiat käytiin läpi ja kaljatkin tarjosivat😂
- Anonyymi
En suosittele, reklamoin auton virheistä, ei viitsi edes viestiä avata.
- Anonyymi
Ei tullut korjauskuluissa vastaan joten piti kaupat purkaa. Tähänkin halusi kovasti tietää syytä (etäkaupan purkamiselle ei tarvitse edes kertoa syytä).
Kuten jo aikaisemmin mainittu; todella koppava ja töykeä lähestymistapa.
Rupesi minulle urputtamaan siitä kuinka autojen toimittaminen maksaa heille, oikeastiko? (yhtälailla kaupanpurku tuli minulle maksamaan) Eihän heidän mikään pakko niitä ole toimittaa? :D 0/5 kokemus tässä autoliikkeessä.- Anonyymi
Emme ole etäkauppaa tehdessä kertaakaan joutuneet sellaista tähän mennessä purkamaan, joten onkohan oikea paikka kyseessä?
Terveisin,
Yrittäjä / TT Car Center Oy
- Anonyymi
Tässä näemme, ettei myyjän kannata harrastaa etäkauppaa niillä
paaliromuilla!
Autonostajat ovat nykyään tietoisia oikeuksistaan ja käyttävät lain
porsaanreikiä häikäilemättömästi hyväkseen.
Syytä etäkaupan perumisessa ei tosiaankaan tarvitse ilmoittaa, mutta
pidän kuitenkin moraalittomana sitä, että annetaan myyjien rauhassa
toimittaa useitakin autoja kotipihaan, jonka jälkeen alkaa kiristys, että
korjaatko, vai perunko kaupan.
Haluat tässä näköjään vihjaista, että kaupat olisivat syntyneet, mikäli
myyjä olisi maksanut ns. "viulut" kokonaan ?!
Voisiko olla niin, että jopa tiesit kaupankohteen viat etukäteen, mutta
yritit saada automyyjän maksamaan korjaukset etäkauppaehtoihin ve-
doten?
Oliko myyjä mielestäsi edes peitellyt tai salannut vikoja?
Herää! - Anonyymi
Pelkkää positiivista sanottavaa. Autossa oli leima sekä jakopää lähellä,ja kun kauppoja mietittiin, autoliike lupasi heidän piikkiin hoitaa jakopää remontin sekä katsastivat auton ennen ostoa. Myyjä oli myös todella asiallinen ja ystävällinen. Suosittelen!
- Anonyymi
Alkuun kaikki vaikutti hyvältä ja olimme erittäin positiivisia kyseiseen liikkeeseen ja palveluun.
Kuitenkin pian kauppojen jälkeen kun autossa ilmeni vikaa joka on jo ostohetkellä autossa ollut ja korjaamolta tuli tieto että kyseessä onkin suurempi remontti, loppui yhteistyö autoliikkeen kanssa.
En voi missään nimessä suositella kyseistä liikettä. Kiire on myydä, mutta vastuuta ei kanneta ja asiakasta yritetään ku**ttaa. Onneksi on lakimiehet!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166070Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334167- 823372
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä183006Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2582100Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441866- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81706Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881579