Mitä Raamattuopettaa

Kuolemanjölkeisestä elämästä helluntailasiten mukaan?

36

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Että päse taivasee kun usko.

      • Nimäkans..Uskon perushelluntalaisten ajattelevan noin.


    • Anonyymi

      Saarn.3:19-20 Sillä ihmislasten käy niinkuin eläintenkin; sama kumpienkin kohtalo. Niinkuin toiset kuolevat, niin toisetkin kuolevat; yhtäläinen henki on kaikilla. Ihmisellä ei ole mitään etua eläinten edellä, sillä kaikki on turhuutta. Kaikki menee samaan paikkaan. Kaikki on tomusta tullut, ja kaikki pajajaa tomuun. Saarn.9:2-3. Job.34:14:15

      • Anonyymi

        Ja niin eläimem kuin ihmisenkin henki palaa luojansa luo, lukee raamatussa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja niin eläimem kuin ihmisenkin henki palaa luojansa luo, lukee raamatussa.

        Saarnaaja kuitenkin esittää tuossa yo raamatunkohdassa synkemmän loppusijoituspaikan eli maantomun. Ehkä sen lisäksi on jotain...ilmestyskirjassa puhutaan uudestataivaasta ja uudesta maasta. Mutta tukea ei tuollekkaan r-kohdalle ei juurimuualta raamatusta löydy.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Saarnaaja kuitenkin esittää tuossa yo raamatunkohdassa synkemmän loppusijoituspaikan eli maantomun. Ehkä sen lisäksi on jotain...ilmestyskirjassa puhutaan uudestataivaasta ja uudesta maasta. Mutta tukea ei tuollekkaan r-kohdalle ei juurimuualta raamatusta löydy.

        Kroppa maatuu muttei henki vaikka se haisis pahalle.


      • Mihin se pahanhajuinen henki kuoleman jälkeen sittenois menossa?


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        Mihin se pahanhajuinen henki kuoleman jälkeen sittenois menossa?

        Viimoselle tuomiolle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viimoselle tuomiolle.

        😁😁😁


    • Anonyymi

      antti wuoltee et ole hellari, vaan antikristus antti. Antikristusko antaa oikean vastauksen siihen mitä on kuoleman jälkee? Sikailet palstalla.
      Paavali kirjoittaa: "me olemme turvallisella mielellä ja haluaisimme mieluummin muuttaa pois ruumiista ja päästä kotiin Herran tykö." Jeesuksen seuraajat muuttavat kotiin Herran tykö. "me saamme aina olla Herran kanssa".

    • Anonyymi

      Joh.5:25 Totisesti, totisesti minä sanon teille: aika tulee ja on jo, jolloin kuolleet kuulevat Jumalan Pojan äänen, ja jotka sen kuulevat, he saavat elää. Totisesti valhettelee kun sanoo "ja on jo". Saanr.9:5. Jes.26:14.

      • Lisää lohduttomuutta raamatusta:"he ovat kuolleet,eivät herää eloon, nuo mahtajateivät nouse manalta,sillä sinä olet vaatinut heidät tilille ja tuhonnut heidät ja pyyhkinyt pois heidänmuistonsa."Jes.26:14


      • Anonyymi

        Älä masennu, lohduttomuudet ovat pakanapapin pahuutta.
        Tässä Herran Sana: "minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon".


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä masennu, lohduttomuudet ovat pakanapapin pahuutta.
        Tässä Herran Sana: "minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon".

        Kiitos


    • Anonyymi

      antilla pakkomielle postata Raamatunsilppua ja pilkata Sanaa.

    • Anonyymi

      Logos on Jumalan sana, ei henkilö. Ps.33:6. Joh.1:1. 1:14. Ilm.19:13 ja hänellä oli yllään vereen kastettu vaippa, ja nimi, jolla häntä kutsutaan, on Jumalan Sana. Jes.63:2,3.

      • Luin kaikki nuo kohdat.joh.1:1 ;14 sanotaan että sana oli Jumala ja että sana tuli lihaksi.mitenniin ei ole henkilö?


    • Anonyymi

      Helluntalaisten oppi kuljetettiin tässä taannoin "Taivaan portit, ja helvetin liekkeinä Suomen helluntalaisten kirkkoihin"!
      Eli jos kirkon ovet on avattu tuohon draamaan, niin sehän on värittänyt heidän mielensä ja oppinsa.
      https://www.seurakuntalainen.fi/uutiset/evankelioiva-draama-puhutellut-yli-15-vuotta/
      https://www.nurmijarvenhelluntaisrk.fi/kuvia
      https://www.ristinvoitto.fi/ristin_voitto/muut/vamma_ei_esta_vauhtia/?numero=51-51/2016

      SE, että kuinka perinneoppinen, ihmisen luoman daraaman mielikuva on, - niin siihen en nyt ota kantaa, vaan siihen, mihin helluntalainen uskoo.

      Kuollessaan ihminen vilahtaa taivaaseen. ja kadotettu helvettiin kitumaan.

    • Katsoin ja luin kaikkilinkitkin huolellisesti. Kun vammainen uskoo johonkin juuri tuon linkin tytön mainitsema syyllisyydentunne estää sen sanomistaääneen että uskosi on lapsellista tms.empä tiedä...helvetin olemassaolo kertoisi melko raa'asta Jumalasta.tosin en osaa jumalaa syyttää koska olenaina tuntenut että helvettion vain pahojen uskovaisten mielikuvitusta.

      • Anonyymi

        Mutta, oletko miettinyt sitä, että voisiko se helvetti- ilmaisu ollakin sitä, että Jumala ilmaisee kadotetun elämäntavan olevan se helvetti.
        Ja heillä ei ole sitä iankaikkista elämän armolahjaa.

        Nimetään se nyt vaikka maailmaksi, eli tavaksi elää mielensä mukaan.
        Ja mitä se maailmaa tarkasteltua ilmaisumielessä on!
        Alkoholismi- huumeet, ihmiskauppa, orjuus, jne. jne. jne.
        Eli se on ihmiselle, joka joutuu kokemaan elämässään jotain tuosta, niin todellista helvettiä, eli helvetti on "iänkaikkinen" ts. tämänpuoleinen elämä.

        Syyttäisimmekö Jumalaa? Vai voitaisiinko aivan luvallisesti mieltää se meidän itsemme aiheuttamaksi elämäntavaksi ja sen tapa - on helvettiä, joko aiheutettuna toiselle, tai itselle, tai molemille.

        Oletko tätä pohtinut. Kuolema tavallaan sitten "vapauttaa" iänkaikkisesta helvetistä, mutta välttämättä ei anna "iankaikkista elämää".

        Pysyitkö kärryllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta, oletko miettinyt sitä, että voisiko se helvetti- ilmaisu ollakin sitä, että Jumala ilmaisee kadotetun elämäntavan olevan se helvetti.
        Ja heillä ei ole sitä iankaikkista elämän armolahjaa.

        Nimetään se nyt vaikka maailmaksi, eli tavaksi elää mielensä mukaan.
        Ja mitä se maailmaa tarkasteltua ilmaisumielessä on!
        Alkoholismi- huumeet, ihmiskauppa, orjuus, jne. jne. jne.
        Eli se on ihmiselle, joka joutuu kokemaan elämässään jotain tuosta, niin todellista helvettiä, eli helvetti on "iänkaikkinen" ts. tämänpuoleinen elämä.

        Syyttäisimmekö Jumalaa? Vai voitaisiinko aivan luvallisesti mieltää se meidän itsemme aiheuttamaksi elämäntavaksi ja sen tapa - on helvettiä, joko aiheutettuna toiselle, tai itselle, tai molemille.

        Oletko tätä pohtinut. Kuolema tavallaan sitten "vapauttaa" iänkaikkisesta helvetistä, mutta välttämättä ei anna "iankaikkista elämää".

        Pysyitkö kärryllä.

        Juu.mutta en ole pohtinut,ennen kuin nyt..Joillakin elämä voi ollakin ns.yhtä helvettiä..mutta mulle entisenä saattohoitajana helvetti on sairastuminen. Helvetti on se tila, joka on jokaisella:kuolematietoisuus,kun tiedän ettei ole kauan ennenku kuolema iskee..sattuux se jne.
        Mutta vaikka mulle kuolema on kamalaasia..Silti esm.he jotkatekevät itsarin näkevät kuoleman houkuttelevana.ei me olla kaikki samasta puusta..


    • Anonyymi

      Kuoleman jälkeen elämä jatkuu, mutta vain jälkeläisissä. Ei siihen jumalia tarvitse sotkea.

      • Anonyymi

        No, se on sinun päätelmäsi, mutta ei varmastikaan totuus, vaan epätotuus, kun tietosi ei ole kaikenkattava.


    • Anonyymi

      Minä ajattelen Arska niin, uskova kun olen, että jätän Jumalalle tuon helvetti asian. Kerran Hän on oikeudenmukainen ja rakkaus niin jätän sen hänelle. Uskon, että helvetti on olemassa, mutta jos olen sen ymmärtänyt väärin niin Jumalalla se on ainakin oikein. Pyrin luottamaan siihen, että Jumala tietää ja hän tekee niinkuin oikein on.

      Keskityn mieluummin taivaaseen ja syntien anteeksi pyytämiseen ja parannuksen tekoon ja armoon.

      • Anonyymi

        Arska, sinulla on oikea mielenlaatu, eli jätät asian, eli tuonpuoleisuuden Herran huoleksi.
        Etkä ota sellaista taakkaa - joka ei sinulle ja meille tavallaan kuulu.
        ts. hyvän ja pahantiedonpuun hedelmän selittelyjä.

        Mutta, jotain lohduttavaa kuitenkin ajatuksessa iankaikkinen "elämä" on sisäistetty. Se armolahjana on iankaikkinen elämä. ts. se kuuluu armon sisäiseen olemukseen.
        Ja kun ajattelemme kuolemaa - se on nähtävillä, että elämä on kaikonnut ihmisestä ja ruumiissa ei ole elämää.
        Eli puhutaan kuolemasta.
        Raamattukin puhuu kuolemasta ja jopa niinkin, että tuomion jälkeen tulee II- kuolema. Siinä oli näkemyksessä kirjoituksissa se tuli, jolla oli tehtävä.
        Ja kun tuli - vaikka Malakian opin sanomassa - sen lopputuloksessa kadotetulla on olomuoto tuhka. Eli tuhkassa ei ole elämää läsnä.
        Sen olomuoto oli iankaikkinen myös, koska elävät kävelivät sen tuhkan päällä, eli se jäi maahan.
        Tavallaan ymmärtäisin näin, että Jumala ei ole luonut elämään niin, että se helvetti tuonpuoleisuudessa on elämänä iankaiken, vaan Jumalalla on oikeus tappaa syntiä tekevä sielu.
        Suomeksi se on minulle viesti, että siksipä kyyneleet pyyhitään pois, ja vanhoja ei muistella, kun sen pahan aiheuttajaa ei enää ole.

        Kirjoitukset kertovat itselleni, että Jumalalla on ainoalla Elämä itsellään ja mitä siinä kerrotaan, että Hän antaa elämän ja tarkoituksellisen elämän.
        Hän esikoiselle Kristukselle antoi elämän ja jokaiselle, joka Häneen uskoo, saa Iankaikkisen elämän armolahjan.
        Siis elämä on ehdollinen. SE ehdollistuu tuon Jumalan tahdon, eli rakkauden elämänmuotoon, joka alkaa jo tässä elämässä- valintana.

        Siksi HÄn luo kaiken uudeksi - ja entinen jää, ja kaikki entinen on siksi entistä, eikä niitä edes muistella.
        Siksi luodaan Uusi taivas ja maa- ja Uusi Adam Kristus on se Sanan siemen, joka tässä elämässä Uudestisynnyttää ihmisen elävään toivoon- siis iankaikkisen elämän tahtoelämään, jossa eletään "ihmiseksi".
        Eli ei pahateta tätäkään elämää, lähimmäiseen, vaan rakkauden mukaan eletään Jumalanmielen mukaan, Kristuksessa.

        Näin tämänpäivän Sanan ymmärryksen mukaan näen Elämänmerkityksen, miten se toteutuu. Eli Jumalan on rakkaus ja rakkauteen elämä saatetaan iankaikkisesti Hengessä elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arska, sinulla on oikea mielenlaatu, eli jätät asian, eli tuonpuoleisuuden Herran huoleksi.
        Etkä ota sellaista taakkaa - joka ei sinulle ja meille tavallaan kuulu.
        ts. hyvän ja pahantiedonpuun hedelmän selittelyjä.

        Mutta, jotain lohduttavaa kuitenkin ajatuksessa iankaikkinen "elämä" on sisäistetty. Se armolahjana on iankaikkinen elämä. ts. se kuuluu armon sisäiseen olemukseen.
        Ja kun ajattelemme kuolemaa - se on nähtävillä, että elämä on kaikonnut ihmisestä ja ruumiissa ei ole elämää.
        Eli puhutaan kuolemasta.
        Raamattukin puhuu kuolemasta ja jopa niinkin, että tuomion jälkeen tulee II- kuolema. Siinä oli näkemyksessä kirjoituksissa se tuli, jolla oli tehtävä.
        Ja kun tuli - vaikka Malakian opin sanomassa - sen lopputuloksessa kadotetulla on olomuoto tuhka. Eli tuhkassa ei ole elämää läsnä.
        Sen olomuoto oli iankaikkinen myös, koska elävät kävelivät sen tuhkan päällä, eli se jäi maahan.
        Tavallaan ymmärtäisin näin, että Jumala ei ole luonut elämään niin, että se helvetti tuonpuoleisuudessa on elämänä iankaiken, vaan Jumalalla on oikeus tappaa syntiä tekevä sielu.
        Suomeksi se on minulle viesti, että siksipä kyyneleet pyyhitään pois, ja vanhoja ei muistella, kun sen pahan aiheuttajaa ei enää ole.

        Kirjoitukset kertovat itselleni, että Jumalalla on ainoalla Elämä itsellään ja mitä siinä kerrotaan, että Hän antaa elämän ja tarkoituksellisen elämän.
        Hän esikoiselle Kristukselle antoi elämän ja jokaiselle, joka Häneen uskoo, saa Iankaikkisen elämän armolahjan.
        Siis elämä on ehdollinen. SE ehdollistuu tuon Jumalan tahdon, eli rakkauden elämänmuotoon, joka alkaa jo tässä elämässä- valintana.

        Siksi HÄn luo kaiken uudeksi - ja entinen jää, ja kaikki entinen on siksi entistä, eikä niitä edes muistella.
        Siksi luodaan Uusi taivas ja maa- ja Uusi Adam Kristus on se Sanan siemen, joka tässä elämässä Uudestisynnyttää ihmisen elävään toivoon- siis iankaikkisen elämän tahtoelämään, jossa eletään "ihmiseksi".
        Eli ei pahateta tätäkään elämää, lähimmäiseen, vaan rakkauden mukaan eletään Jumalanmielen mukaan, Kristuksessa.

        Näin tämänpäivän Sanan ymmärryksen mukaan näen Elämänmerkityksen, miten se toteutuu. Eli Jumalan on rakkaus ja rakkauteen elämä saatetaan iankaikkisesti Hengessä elämään.

        En ymmärtänyt ja en ole Arska vaan Paula.
        Mutta kaikenkaikkiaan, en jaksa. Saa Jumala pähkätä tuon kaiken, kun en kuitenkaan ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärtänyt ja en ole Arska vaan Paula.
        Mutta kaikenkaikkiaan, en jaksa. Saa Jumala pähkätä tuon kaiken, kun en kuitenkaan ymmärrä.

        No, Paula, kaikki ajallaan. Ei tarvitse enempää ymmärtää, kuin minkä Pyhä Henki avaa siinä hetkessä elämänkuvaa.

        Ajatuksen sisältö kertoi ajatuksen.
        Iankaikkinen "ELÄMÄ" on armolahja- siis kuoleman jälkeen.
        Ja ilman Jeesusta ei ole elämää.
        ts. synnin palkka on kuolema- ja tuo kuolema on tuomion jälkeen.
        Siinä on Jumalankirkkauden tuli, joka hävittää synnin ja synnintekijän, joka ei halua elää Pyhyyttä.

        se on sen tuhkan arvo. Se on ikuinen osa. ts. jumalattomallekin Herra on armollinen, jo luomisenkin perusteella.

        Muotoperinneopissa jumalaton olisi ikuisesti rääkättynä, pääsemättömissä. Sellaisen kuvan muotouttaa perinnekristillisyy ja luo Jumalasta hirvittävän kuvan, ymmärtämättä, mistä puhuvat.

        Sekö olisi luomisen tarkoitus- epäuskoisen elämän suhteen.
        Sana ei anna kokonaisuutta tarkastellen sitä kuvaa.
        Kuka muotoutuu jo Edenissä, kun Herra sanoi, katsellen Adamia.
        Ettei syö ja näin elä iankaikkisesti - syntisenä. Ja sen kautta tuli näkökuvaan tämä kuoleman näköala, jota luomakunta todistaa tapahtumana Jumalan tuomion ymmärtämiseen.
        Kuolleessa ei ole elämää- itsessään. Kun se otetaan pois, hän on kuollut lopullisesti ja ruumiillisesti, koska ruumis ei peri iankaikkista elämää.
        Ja sielu - se tuomion jälkeen on myös kuoleman oma.
        Se on toinen kuolema, "helvetin tulijärvi". Eli toimeenpanema "laitos", jos sitä sanaa voin käyttää.

        Perkele ja hänen enkelinsä, he ovat katoamattoman helvetin omia. Se on taas oma lukunsa.

        Joka voittaa, on tämän perivä, ja minä olen oleva hänen Jumalansa, ja hän on oleva minun poikani. Mutta pelkurien ja epäuskoisten ja saastaisten ja murhaajien ja huorintekijäin ja velhojen ja epäjumalanpalvelijain ja kaikkien valhettelijain osa on oleva siinä järvessä, joka tulta ja tulikiveä palaa; ----> tämä on toinen kuolema." <---
        (Ilm 21:7-8)

        Katsotaan siihen tuomiopäivään, ja helvetintuleen, joka on tulevassa, tuomion jälkeisessä hetkessä.

        Mal 4:1 Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa.

        Mal 4:3 ja tallaatte jumalattomat; sillä he tulevat tomuksi teidän jalkapohjienne alle sinä päivänä, jonka minä teen, sanoo Herra Sebaot.

        ts. toinen kuolema = tuli = tulesta tuhka- jossa ei ole edes juurta ja oksaa, eli sananmukaan elämää. = lopputulos tomu = ja tomu on tallauksessa, eli jalkojen alla.
        Jumala on tappanut syntiä tekevän sielun ja koska vain Hänessä on ELÄMÄ, eikä HÄN ole elämää antanut Jumalattomalle, niin jumalaton on kuollut.

        Eiköhän se ollut nyt tuossa.
        Tässä on aamukahvit juotu, ja aletaan päivän odotus, sekä puhelua.


      • Moi anonyymi.arska tässä.sorry kun en ole päässyt aikaisemmin vastaamaan..niin..tuhka..Vein mieheni siinä olmuodossa monttuun.kauheitakaikki montut.ja tuhkat.
        iankaikkinenelämä..niin..mikä se lopullinen totuuson...toivottavasti.me pääsemme sen jokainen näkemään.


    • Anonyymi

      Jaak.2:13 Biblia Sillä armoton tuomio pitää hänen päällensä tulevan, joka ei laupeutta tehnyt; ja laupeus kehuu tuomiota vastaan.

    • Anonyymi

      Jes.45:23 Minä olen vannonut itse kauttani, minun suustani on lähtenyt totuus, peruttamaton sana: Minun edessäni pitää kaikkien polvien notkistuman minulle jokaisen kielen valansa vannoman. Room.14:11 Sillä kirjoitettu on: Niin totta kuin minä elän, minun edessäni pitää jokaisen polven notkistuman ja jokaisen kielen ylistämän Jumalaa. Fil.2:10 niin että kaikkien polvien pitää Jeesuksen nimeen notkistuman, sekä niiden, jotka taivaassa ovat, että niiden, jotka maan päällä ovat, ja niitten, jotka maan alla ovat.

    • Anonyymi

      jaahas aloittaja oli aloittanut viikonlopun tuttuun tyyliin, eli ensin korkataan ja sitten morkataan ja sitten onkin jo hiljaisuuden aika,

      • Ei se mitäänmorkkausta ole josei pysty uskomaan helvettiin. Raittiina olen ollut vastakuusi päivää,ja sitä ennen8 pv.eli nyt alkaaollajoaika juoda?kun ystävättäreni pyysi vieläseurakseen. Sekään ei juo jokapäivä, eikäjokaviikkokaan..mutta kovastiyritän ymmärtääteitä kirjoittajia. Joka kankkusaamuna päätän ettänyt ainakinyksikuukausi selvä,ja viikon päästäsama suo. Koira palaa oksennukselleen sanoo raamattu..
        Muttaei itsensä ruoskiminenkaan auta.


    • Anonyymi

      Ilm.5:13 Biblia (1776) Ja kaikki luontokappaleet, jotka taivaassa ovat, ja maan päällä, ja maan alla, ja meressä, ja kaikki, jotka niissä ovat, kuulin minä sille sanovan, joka istuimella istui, ja Karitsalle: siunaus ja kunnia, ja ylistys ja voima, ijankaikkisesta ijankaikkiseen. Kirjoitetaan: iankaikkisesta, iankaikkiseen. Siis "Ja kaikkien luotujen,"

    • Anonyymi

      Raamattu opettaa oikeinkirjoitusta, selibaattia ja pysymään järjissään nauttimatta liikaa alkoholia.

      • No ni..ei mullekelpaa kuin yhtä hyvä kuin mun vuosi sittenkuollut mies,ja sellastaei oo.enkä etsi.taidan olla jo liian vanha...sorry virheet. Tää uus tablettion hankala.


      • Anonyymi
        auroraboreallis kirjoitti:

        No ni..ei mullekelpaa kuin yhtä hyvä kuin mun vuosi sittenkuollut mies,ja sellastaei oo.enkä etsi.taidan olla jo liian vanha...sorry virheet. Tää uus tablettion hankala.

        Ei hyvät miehet kuole sepalus auki, juopot kuolee usein sillä tyylillä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      2052
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1928
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1868
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1680
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1478
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1266
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1170
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1147
    Aihe