monella työttömällä ei ole mahdollisuutta mennä töihin koska on pitkät etäisyydet.autojakaan ei ole mahdollista ostaa jos on luottotiedot menny.luottokelpoinen saa nykyään auton ostettua jopa 7euroa/kk.ja suomes on suuri ongelma ku ihmisiä ei saa töihin niin eikö kela tai joku taho vois miettiä miten luottotiedottomalle olis mahdollista päästä autollaan töihin.eli ongelma on juuri kun pitää maksaa esim.vakuutus koko vuodeksi ja vero ja auto.siitä tulee kerta eränä niin suuri et työttömyys jatkuu.
työssäkäynti
Anonyymi
1
146
Vastaukset
- Anonyymi
Ammatti miehen ei kannata lähtee liikkeelle, ilman etuisuuksia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois
Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait162958- 392557
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...381423- 841340
- 631231
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä40979Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.124883- 32796
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi27645Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan59611