Mitä on tapahtumassa?

Anonyymi

Meitä on jo aika monta suomen kansalaisina syntynyttä, itsensä juuriltaan suomalaiseksi tuntevaa ihmistä jotka ei kauhean iloisina katso tätä nykykehitystä kun keinotekoisesti yritetään muuttaa ihmisen luonnollista tapaa muodostaa yhteisöjä. Nämä yhteisöt perustuvat kulttuuriin ja juuriin.
Meille koitetaan kyllä väenvängällä syöttää jotain uudistunutta soopaa missä ihminen on muka nyt niin kehittynyt yht'äkkiä, että sen takia kansat täytyy sekoittaa keskenään.
Miksi pitää, kysyy jokainen joka pienenä oli älykäs ja kysyi näitä hienoja MIKSI-kysymyksiä. Nykyään ei ole muodikasta esittää MIKSI-kysymyksiä, vaan Ruotsin tapaan kuuluu neuvotella ja keskustella sivistyneesti. Ja silti ne asiat ei mene oikein. Ei vaikka kuinka kokoustettaisiin, palaveerattaisiin, tahi kokoonnuttaisiin reippaina aamuisin kehityskeskusteluihin.
Palaveeraaminen on nykyaikaa. Suurin osa työajasta kuluu nykyään kaikenmaailman palaveeraamisiin joissa tuotetaan itselle hyvä mieli kun on nyt keskusteltu asioista ja näennäisesti annettu työntekijöille fiilis,että muka heidän mielipiteillään ja kokemuksellaan kentältä on jotain saumaa.
Ei ole.
Kaikki asiat on etukäteen suunniteltu sellaisen pehtoorin piirustuspöydällä jolla ei ole päivääkään kokemusta siitä alasta jolle on näitä kaavailujaan loihtimassa.
Olen tämän asian kanssa nyt niin monta kertaa joutunut vastatusten, että en vain voi olla hiljaa.
Suomi pyörii nykyään siten, että keissejä pyöritellään eri tahojen välillä, eikä kukaan tiedä enää mistään mitään.
Jos menet kansalaisena jotakin asiaa hamuamaan, niin onnittelen jos yhdellä soitolla homma pelaa.
Oman ja tuttavien kokemuksen perusteella aika moni asia on viime vuosina hankaloitettu kaikin tavoin. Eli maalaisjärki uupuu täysin jo ihan terveyskeskusajan tilaamisessa; joudut "kommunikoimaan" robotin kanssa joka luettelee sinulle kaupunginosat joiden perusteella saat painaa tiettyä nappia.

Niin siis miten tämä' kaikki vuodatus liittyy muslimimaahanmuuttoon?
No ehkä jonkinlaisena pohjustuksen sille kuinka järkipuoleksi on ajattelu noin yleisellä tasolla mennyt.
En tunne ketään joka pitäisi nykykehitystä hyvänä. En vaikka itse olen kulttuurialalla.
Minua suoraan sanottuna vituttaa YLE:n tolkuton mamutus; ei uutispätkää suomesta, eikä varsinkaan Helsingistä missä ei joku mamu pääsisi naamaansa näyttämään.
Eiköhän nämä typerät landepaukut saada äkkiä siihen uskoon, että me suomalaiset nyt nykyään näytetään tältä. Suurin osa mustia ja muita jänniä. Sen takia kamera ei voi enää välttää asiaa.Aina on mamu paikalla oli tilanne mikä tahansa.
Mutta nyt kun on tämä luomusuuntaus ravinnossa, niin miksei mietitä sitä mikä on luomua kansojen suhteen?
Ei todellakaan ole luomua yrittää sekoittaa täysin erilaisia kulttuureja keskenään.
Ihminen kaipaa omaa tilaa ja omia juuria. Nykymenon tarkoituksena on aiheuttaa ihmisissä epävarmuutta ja häivyttää yhteisöllisyys.
Juurettomat ihmiset kaipaa hallitsijaa ja ovat äärimmäisen helposti hallittavissa.
Koska heillä ei ole juuriensa yhteisöä.
He ovat ihmisen keinotekoisesti istuttamia.
Tämä pätee varsinkin toisen polven mamuihin; Synnyt hyvinvointisuomeen, mutta toistaiseksi kuulut vähemmistöön. Juuresi ovat lähi-idässä.
Juuret (ROOTS) on ihmiselle aika tärkeä juttu. Paitsi tietysti suomalaisille, joilla juuria ei ole, ja joiden alkuperää ei edelleenkään ole kyetty selvittämään.
Mutta vaikka itsenäisyytemme on vasta vähän yli satavuotias, niin onhan meillä historiaa ja kulttuuria sitä ennenkin.
Suomessa yhdistyy geenitutkimuksen perusteella kaksi toisistaan täysin poikkeavaa heimoa,länsi-ja itäsuomalaiset. Ollaan siis jo eräällätavalla sulatusuuni. Mutta mikä on ero nykypäivän mamutukseen?
Jo ihan ihonväri on tietysti ongelma, mutta pääongelma on uskonnon ja kulttuurin eroavaisuus.
Useimmille tuo ihonväri ei olisi mikään ongelma, mutta kun väkisin syötetään ajatusta, että tulisimme toimeen hienosti täysin oudosta kulttuurista olevien kanssa, niin minusta oletetaan inhimillisessä mielessä aivan ylettömiä.
Ollaan luonnottomien asioiden äärellä.

Mutta tämän hysteerisen uudistamisen, palaveeraamisen ja kehityskeskustelujen maailmassa me ei enää ajatella maalaisjärkisesti vaan joku muka kouluja käynyt kyynärpäätaktikko piirtää kammiossaan viivat ja suunnitelmat tulevaisuudelle.
Kentällä hänen ei tarvitse edes käväistä, saati asua.

Miksi kaikki asiantuntijat on nykyään korkeintaan 24-vuotiaita?

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja miksi ylivoimaisesti suurin osa näistä asiantuntijoista Ylellä on reippaasti alle kolmekymppisiä naisia?
      Tätä olen tässä viimeaikoina ihmetellyt.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8176
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2519
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2233
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1899
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1644
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe