Urantia-kirja kertoo totuuden

Anonyymi

Entisenä kristittynä ja helluntailaisena voin sanoa, että totuus löytyy Urantia- kirjasta. Kirjaa on saatavilla nettikaupoista eikä ole edes kallis vaikka on yli 2000 sivua pitkä. Raamattu ei käsittele asioita lähellekkään siinä laajuudessaan kuin Urantia-kirja. Ostakaa, lainatkaa ja lukekaa ja kokekaa kuinka hengellinen elämänne muuttuu paremmaksi

53

675

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

urantian paikka on saunanpesässä.

• Anonyymi

urantian paikka on saunanpesässä.
        Urantia on maapallomme:))
        Pitää olla iso saunan kiuas:))

• Anonyymi

Urantia on syntynyt adventismin hengestä.

• Anonyymi

Urantia on syntynyt adventismin hengestä.

Ei varmasti ole mitään adventismin hourulaa siinä. Painukaa vi.xxx adukat,sairaat ja peloittelevat alamaailman ötökät!

• Anonyymi

Nykyisenä kristittynä ja helluntailaisena voin sanoa, että olemme olleet tosi innoissamme Läyliäisten ruksallemme tilaamistamme kuudesta kyseisestä kirjasta. Suosittelen kirjaa mitä lämpimimmin kaikille helluntalaisille.

• Anonyymi

totuus löytyy kaurapuurosta.

terveisin kurantialainen

• Anonyymi

Urantiahan on vain sekoitus perinteistä kristinhörhöilyä ja halpis-scifiä. Ei kovin kauheasti poikka esimerkiksi scientologiasta, olkoonkin että scientologia on vielä selkeämmin ja häpeilemättömämmin pyramidihuijaus.

• Anonyymi

Juuri näin! Raamattu on the sana, joka lause totta. Se on kuin koodi mitä ei tulkita, se luetaan sisään. Raamattu ei kerro mitään muista tähdistä, planeetoista ja galakseista. Se tarkoittaa että ne ovat herran lahja ihmiselle kun ne löytyvät. Emmekä ehdi sinne, sillä aika loppuu! Kosmologia ja astrobiologia on Jumalan pilkkaa! Totisesti minä sanon joka sulkee heidän suunsa, väkivallattomasti, on Herralle otollinen teko! Hän odottaa että ihmiskunnan pelastuneet tulevat herraan jalkojen juureen ja muut voidaan, no muuttaa vaikka valoksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin! Raamattu on the sana, joka lause totta. Se on kuin koodi mitä ei tulkita, se luetaan sisään. Raamattu ei kerro mitään muista tähdistä, planeetoista ja galakseista. Se tarkoittaa että ne ovat herran lahja ihmiselle kun ne löytyvät. Emmekä ehdi sinne, sillä aika loppuu! Kosmologia ja astrobiologia on Jumalan pilkkaa! Totisesti minä sanon joka sulkee heidän suunsa, väkivallattomasti, on Herralle otollinen teko! Hän odottaa että ihmiskunnan pelastuneet tulevat herraan jalkojen juureen ja muut voidaan, no muuttaa vaikka valoksi.

Ja hyönteisillä on neljä jalkaa, kuten Mooses väkevästi todistaa.

• Anonyymi

Tuo on täyttä saatanan eksytystä. Lopunaikana tulee näitä valheen kylväjiä jotka tekevät tyhjäksi Jumalan Raamatun. Täysin susen suu, tuossa puhuu!

• Anonyymi

Urantia on vielä enemmän satua kuin Tuhannen ja Yhden yön tarinat.
      Jisreel.

• Anonyymi

Raamatusta poistettiin Eenokin kirja joka olisi selittänyt ufomysteerin. Harmi.

• Anonyymi

Pyhä Henki on ohjannut Raamatun kookoonpanon. Ilmestyskirja varoittaa mitään poistamasta ja mitään lisäämästä. Ei yli sen mitä kirjoitettu on. Ufot ovat langenneita enkeleitä, pahoja henkiä, jotka yrittävät eksyttää fokuksen Kristuksesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pyhä Henki on ohjannut Raamatun kookoonpanon. Ilmestyskirja varoittaa mitään poistamasta ja mitään lisäämästä. Ei yli sen mitä kirjoitettu on. Ufot ovat langenneita enkeleitä, pahoja henkiä, jotka yrittävät eksyttää fokuksen Kristuksesta.

Kaavamainen helppo selitys.
        Meinaat siis, ettei hyvää voi löytyä muualta avaruudesta, paitsi maanpäältä?

• Anonyymi

Ei kiitos. Tunnen että voin uskossani sitä paremmin mitä vähemmän ponnistelen itse tai mitä vähemmän pyrin muuttamaan tai lisäämään itse uskoani.

Voin hengessäni parhaiten silloin kun pyrin vain jättämään uskoni sen antajan käsiin.
      Koska koen, etten voi siihen itse juuri vaikuttaa muutoin kuin luottamalla Jumalaan.

• Anonyymi

Uskon että meille syntiinlangeneille riiittää se minkä Jumala on Sanassaan Raamatussa esille tuonut ja uskoontulon jälkeen on tehtävä saada evankeliumi ympäri maailmaa. Iankaikkisuudessa kerran selviää planeettojen ja koko Universumin salaisuus ja sekin onko Jumala luonut elämää muualle. Kyllä ihmiselle riittää haasteita ja selvitettävää tässäkin ja pitäähän elämästäkin nauttia. Ei ihan aina ole tarkoitus pohtia. Saloouu

• Anonyymi

Urantiakirja on harmaata tietoa.
      Siinä mm.
      - Ei kerrota narsismista mitään.
      - Siinä tuomitaan astrologia.

• Anonyymi

Urantia on adventistiporukan keksimä satu. Tämä puolueellisuus selittää mm. astrologiakielteisyyden.

• Anonyymi

Valitettavasti aloittaja on eksynyt pois totuudesta ja Jeesus-tieltä, joka johtaa Taivaaseen.

• Anonyymi

Ja nyt Urantia-kirja.
      Olen aikoinaan höpsähtänyt new ageen ja maksoin salatiedoista liian kovan hinnan.

En suosittele okkultismia. Mutta kaitpa Urantiaa aletaan pian lukemaan myös Helluntaikirkossa.

Onneksi en kuulu Helluntaikirkkoon.💡

• Anonyymi

Totuus ei voi koskaan löytyä mistään kirjasta. Se ei ole niin halpaa.

• Anonyymi

..eikä helppoa..

• Anonyymi

Aloittaja varmaan tietää, miten Raamattu puhuu ja varoittaa lopunpäivinä tulevista eksyttäjistä.
      Raamattu sanoo nyös loppulehdillä, että "jos joku tuo muuta evankeliumia, kuin mitä me olemme teille kertoneet, ON KIROTTU".

Niin kertakaikkiaan kova tuomio on eksyttäjille, koska he vievät ihmissieluja harhaan ja kadotukseen.
      Urantia kirja on vain yksi niistä.

• Anonyymi

Näitä uhkarohkeita, tietoisia eksyttäjiä, pyörii runsaasti tälläkin foorumilla. Totuus on heille sivuseikka.

• Anonyymi

Raamattu ja Urantia-kirja ovat molemmat sammalla viivalla. Molemmat satua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Raamattu ja Urantia-kirja ovat molemmat sammalla viivalla. Molemmat satua.

Lisää listaasi vielä Koraani.

Minulla on kirjahyllyssäni kolme kirjaa, jotka ovat vaikuttaneet ihmisten ajatteluun enemmän kuin mitkään muut opukset Kaksi niistä olen lukenut kokonaan, mutta kolmas eli Koraani oli liian kuivankälväkkä minun makuuni.

Tein kuitenkin empiirisen kokeen ja laitoin sen kolmannen kirjan kahden muun väliin kirjahyllyssäni todetakseni, kumpi on voimallisempaa sanaa Raamattu vai Koraani. Tarkkailin, lähtisikö kuluttava tuli Raamatusta vai Koraanista tuhoamaan Darwinin Lajien synnyn kerettiläisenä teoksena. Siinä ne kolme nököttivät sulassa sovussa. Nyt Darwin on taas siirretty oikealle paikalleen tiedekirjojen hyllyyn tieteen historian osastoon.
        Raamatun eri painokset ja Koraani ovat samassa hyllyssä sellaisten teosten kanssa kuin Antiikin myytit ja uskonnot ja Maailman myytit ja tarinat. Ihan sopuisasti tulevat toimeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lisää listaasi vielä Koraani.

Minulla on kirjahyllyssäni kolme kirjaa, jotka ovat vaikuttaneet ihmisten ajatteluun enemmän kuin mitkään muut opukset Kaksi niistä olen lukenut kokonaan, mutta kolmas eli Koraani oli liian kuivankälväkkä minun makuuni.

Tein kuitenkin empiirisen kokeen ja laitoin sen kolmannen kirjan kahden muun väliin kirjahyllyssäni todetakseni, kumpi on voimallisempaa sanaa Raamattu vai Koraani. Tarkkailin, lähtisikö kuluttava tuli Raamatusta vai Koraanista tuhoamaan Darwinin Lajien synnyn kerettiläisenä teoksena. Siinä ne kolme nököttivät sulassa sovussa. Nyt Darwin on taas siirretty oikealle paikalleen tiedekirjojen hyllyyn tieteen historian osastoon.
        Raamatun eri painokset ja Koraani ovat samassa hyllyssä sellaisten teosten kanssa kuin Antiikin myytit ja uskonnot ja Maailman myytit ja tarinat. Ihan sopuisasti tulevat toimeen.

Aloitin aikoinaan lukemaan Koraania, mutta juutuin jo sen alkuun "Lehmän suuraan". Sitä tekstiä en kertakaikkiaan kyennyt lukemaan. Jopa Kalevala loistaa kirjallisesti moninverroin kirkkaampana.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aloitin aikoinaan lukemaan Koraania, mutta juutuin jo sen alkuun "Lehmän suuraan". Sitä tekstiä en kertakaikkiaan kyennyt lukemaan. Jopa Kalevala loistaa kirjallisesti moninverroin kirkkaampana.

Kalevala loistaakin tosi kirkkaasti. Siinä on tarinankerronnan lisäksi niin rikasta suomen kieltä, ettei missään.

"Ne on nurmen niitännässä,
        kastekorven katkonnassa,
        nenässä utuisen niemen,
        päässä saaren terhenisen."

"Nousipa merestä tursas,
        uros umpilainehista,
        tunki heinäset tulehen,
        ilmivalkean väkehen,
        kaikki ne poroksi poltti,
        kypeniksi kyyetteli."

Siinä suomen kielen rikkautta ja ilmaisukykyä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kalevala loistaakin tosi kirkkaasti. Siinä on tarinankerronnan lisäksi niin rikasta suomen kieltä, ettei missään.

"Ne on nurmen niitännässä,
        kastekorven katkonnassa,
        nenässä utuisen niemen,
        päässä saaren terhenisen."

"Nousipa merestä tursas,
        uros umpilainehista,
        tunki heinäset tulehen,
        ilmivalkean väkehen,
        kaikki ne poroksi poltti,
        kypeniksi kyyetteli."

Siinä suomen kielen rikkautta ja ilmaisukykyä.

Kannattaa jo lapsesta alkaen lukea vanhaa, suomalaista kirjallisuutta. Siinä oppii oman kansansa kielen.

Omia suosikkejani ovat olleet etenkin Aleksis Kivi ja Veikko Huovinen. Molemmat käyttävät värikästä suomenkieltä. Värikkäällä tarkoitan värikästä, monipuolista.

Vanhat virret ja hengelliset laulut ovat vankkaa Jumalan sanaa.

~Aleksis Kivi - SUOMENMAA

Maa kunnasten ja laaksojen,
        mi on tuo kaunoinen?
        Tuo hohtees kesäpäivien,
        tuo loistees pohjan tulien,
        tää talven, suven ihana,
        mi ompi soma maa?

Siel tuhansissa järvissä
        yön tähdet kimmeltää
        ja kanteleitten pauhina
        siel kaikuu ympär kallioi
        ja kultanummen hongat soi:
        se ompi Suomenmaa.

En milloinkaan mä unohtas
        sun lempeet taivastas,
        en tulta heljän aurinkos,
        en kirkast kuuta kuusistos,
        en kaskiesi sauhua
        päin pilviin nousevaa.

Ol’ monta näissä laaksoissa
        tok’ aikaa ankaraa,
        kun yöseen halla hyyrteinen
        vei vainiomme viljasen;
        mut toivon aamu, toivon työ
        taas poisti halla-yön.

Viel monta näissä laaksoissa
        on käynyt kauhua,
        kun sota surman, kuolon toi
        ja tanner miesten verta joi;
        mut sankarien kunnian
        sai Suomi loistavan.

Nyt ihanainen, kallis maa
        on meidän ainiaan;
        tuos aaltoileva peltomme,
        tuos viherjäinen niittumme,
        tuos metsiemme jylhä yö
        ja meriemme vyö!

Tuon lehtimetsän kaikunaa
        mi autuus kuullella,
        kun valjetessa aamuisen
        siel pauhaa torvi paimenen,
        tai koska laulain laaksossa
        käy impi illalla!

Mi autuus helmaas nukkua,
        sä uniemme maa,
        sä kehtomme, sä hautamme,
        sä aina uusi toivomme,
        oi Suomenniemi kaunoinen,
        sä ijankaikkinen!

Valitut teokset II, 1878.
        ~

• Anonyymi

"Me olemme totisesti antanut sinulle ilmestykset, samoinkuin annoimme Nooalle ja profeetoille hänen jälkeensä; samoin Me olemme antanut ilmestyksiä Aabrahamille, Ismaelille, lisakille, Jaakobille, Israelin sukukunnille, Jeesukselle, Jobille, Joonalle, Aaronille ja Salomolle; Daavidille olemme antanut Psalttarin.

Koraani (4:163)"

"1.
      Alif. Laam. Miim.
      2.
      Tämä Pyhä kirja, siitä ei ole epäilystäkään on opastus jumalaapelkääväisille ja pahaa karttaville ,
      3.
      niille, jotka uskovat siihen, mikä ei näy, elävät rukoillen ja tuovat uhria siitä, mitä Me olemme heille suoneet,
      4.
      niille, jotka uskovat siihen, mikä on ylhäältä ilmoitettu sinulle (Muhammed), sekä siihen, mikä on ilmoitettu ennen sinua, ja jotka varmassa luottamuksessa odottavat tulevaista elämää.
      5.
      Nämä elävät Herransa johdatuksessa; nämä ovat onnellisia.
      6.
      Jumalattomille taasen on totisesti samantekevää, varoitatko heitä vai et; he eivät usko.
      7.
      Jumala on sinetillä sulkenut heidän sydämensä ja korvansa, ja heidän silmiään peittää verho; niin, heitä kohtaa kammottava rangaistus.
      8.
      Muutamat ihmiset sanovat kyllä: »Me uskomme Jumalaan ja Viimeiseen päivään», eivätkä kuitenkaan usko.
      9.
      He tahtovat pettää Jumalaa ja niitä, jotka uskovat, mutta he eivät petä ketään muita kuin itsensä, eivätkä käsitä sitä.
      10.
      Sairaus turmelee heidän sydämensä, ja Jumala pahentaa heidän sairautensa; niin, heitä odottaa tuskallinen rangaistus, koska he ovat valehdelleet.
      11.
      Kun heille sanotaan: »Alkää aiheuttako pahennusta maan päällä», he vastaavat: »Mehän vain uudistamme asiat oikeiksi.»
      12.
      Eivätkö juuri sellaiset tosiaan ole niitä, joista paha paisuu? Mutta he eivät sitä tajua.
      13.
      Ja kun heille sanotaan: »Uskokaa kuten nuo ihmiset uskovat», he vastaavat: »Onko meidän uskottava kuten hullut uskovat?» Mutta eivätkö todellisuudessa juuri he itse ole hulluja? Vaan sitäkään he eivät älyä.
      14.
      Kohdatessaan uskovaisia he sanovat: »Me uskomme», mutta kun he erkanevat taas saatanainsa pariin, he selittävät: »Tietysti olemme teikäläisiä, me vain teimme pilkkaa.»
      15.
      Mutta Jumala tekeekin pilkkaa heistä itsestään, jättää heidät yltymään pahuudessaan ja vaeltamaan sokeasti yhä syvempään häpeään.
      16.
      He ovat niitä, jotka oikean johdatuksen vaihtavat harhatiehen, eikä se vaihtokauppa ole heille voittoa tuottava, vaan he jäävät kokonaan ilman Jumalan Opastusta.
      17.
      Heidän laitansa on kuin niiden, jotka sytyttävät itselleen tulen, mutta kun se on valaissut mitä heidän ympärillään on, tempaa Jumala pois valon ja jättää kaikki pimeyteen, niin etteivät he voi nähdä; Hän jättää heidät
      18.
      mykiksi, kuuroiksi ja sokeiksi, niin etteivät he voi palata.
      19.
      Tai kuten on ukkossateen yllättäessä, joka tuo mukanaan pimeyden, jyrinän ja salaman; he tukkivat sormin korvansa ukkosen jylinältä ja pelkäävät saavansa kuoliniskun salamoista - Jumalalla on uskottomat vallassaan - ja
      20.
      salama on riistämäisillään heiltä näön. Niin usein kuin se välähtää, liikkuvat he sen valossa, mutta kun pimeys taas lankeaa heidän ylitsensä, pysähtyvät he. Jos Jumala tahtoisi, voisi Hän ottaa heiltä kokonaan kuulon ja näön; katso, Jumala on totisesti kaikkivaltias."

Että tämmöstä.

• Anonyymi

Urantia-kirjaa voi lukea netissä. Onhan se uskomattoman hyvin kirjoitettu. Alkuperää väitetään, samalla tavalla kuin Raamatun, saaneen alkunsa maan ulkopuolisten sanelemana. Maan ihmiset kirjoittivat kaiken muistiin.
      Myös merkittävä henkilö tuolla saralla on Engar Caseyn "unissaan" esitetyt lukemukset.

• Anonyymi

Kirja on roskaa.

• Anonyymi

Onhan Edgarillakin niinkuin Urantiassa useita selviä virheitä. Liikaa virheitä jotta voisi vakavasti ottaa.

• Anonyymi

Just sillälaillahan eksyttäjät toimivat. Eihän ne muuten pystyisi luikertelemaan totuutta tietämättömien sisimpään Minuakin kiinnosti alunperin nuo mystiset urantiat ja muutkin vastaavat, mutten päästänyt niitä sisimpääni ilman konkreettisia todisteita.

Minä sain varmuuden Raamatun paikkansa pitävyydestä,, kun Jeesus ilmoitti minulle itsensä, just niin, kuin HÄN Raamatussa sanookin ilmoittavansa itsensä niille, jotka Häntä etsivät. Hän vahvisti uskoani monet kerrat, kun olin joutumassa epäilyksen kynsiin.

• Anonyymi

Itsekin olen ex-jotain, mutta itseäni puhuttelee enemmän esim. Bhagavadgita, Upanishadit, Tao te ching ja erinäiset buddhalaiset tekstit.

• Anonyymi

Ne jutut kärähtävät olemattomiin, kuin pierut liekissä, kun totuuden tuli puhaltaa niitä kohti.
        Jeesus sanoo Joh.Ilmestyskirjassa. " Minä olen Alfa ja Omega, Minä olen viimeisenä multien päällä".
        Hän myös todisti sanansa ylösnousemalla kuolleista ja piti huolen siitä, että apostolit tuli täysin vakuuttuneeksi Hänen sanoistaan, ja lopuksi nousi heidän keskeltään taivaaseen.

Otahan selvää, missä on muut "budhalaiset opettajat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ne jutut kärähtävät olemattomiin, kuin pierut liekissä, kun totuuden tuli puhaltaa niitä kohti.
        Jeesus sanoo Joh.Ilmestyskirjassa. " Minä olen Alfa ja Omega, Minä olen viimeisenä multien päällä".
        Hän myös todisti sanansa ylösnousemalla kuolleista ja piti huolen siitä, että apostolit tuli täysin vakuuttuneeksi Hänen sanoistaan, ja lopuksi nousi heidän keskeltään taivaaseen.

Otahan selvää, missä on muut "budhalaiset opettajat.

Ei suuret sanat suuta halkaise.., eikä Jeesuksen uho.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei suuret sanat suuta halkaise.., eikä Jeesuksen uho.

Totuuden ei tarvitse uhoilla, vaan kertoa vain asia, niinkuin se on.
        Etkö pysty ymmärtämään, että Jeesus on ainoa, joka on puheensa todistanut. Kaikki muut on olleet matojen muonaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totuuden ei tarvitse uhoilla, vaan kertoa vain asia, niinkuin se on.
        Etkö pysty ymmärtämään, että Jeesus on ainoa, joka on puheensa todistanut. Kaikki muut on olleet matojen muonaa.

Jeesusta Kristusta ei ole edes ollut historiallisesti olemassa. Raamatun Jeesus Kristus on pelkkä myytti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jeesusta Kristusta ei ole edes ollut historiallisesti olemassa. Raamatun Jeesus Kristus on pelkkä myytti.

Kylläpä olet sivistymätön tyyppi.
        Jeesuksen historiallisuudesta ei ole mitään epäselvyyttä.
        Kaikki syvällisesti asiaan perehtyneet luotettavat tutkijat ovat sen todistaneet. Jos et usko heitä, voit itse ottaa asioista selvän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylläpä olet sivistymätön tyyppi.
        Jeesuksen historiallisuudesta ei ole mitään epäselvyyttä.
        Kaikki syvällisesti asiaan perehtyneet luotettavat tutkijat ovat sen todistaneet. Jos et usko heitä, voit itse ottaa asioista selvän.

Kerroinkin Jeesus Kristuksesta, joka on raamatullinen myytti. Joku Jeesus on kyllä siellä elänyt, jopa parikin sellaista. Näistä historiallisista Jeesuksista raamattu ei liiemmin kerro, kertoo myyttisen Jeesus Kristuksen tarinan kyllä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroinkin Jeesus Kristuksesta, joka on raamatullinen myytti. Joku Jeesus on kyllä siellä elänyt, jopa parikin sellaista. Näistä historiallisista Jeesuksista raamattu ei liiemmin kerro, kertoo myyttisen Jeesus Kristuksen tarinan kyllä.

Valitettavasti ajatuksistasi joita päässäsi haudot, ei ota Erkkikään selvää.
        Tarkoitin nimenomaan Jeesusta Kristusta.
        Koko Raamatun punainen lanka on Jeesus Kristus/voideltu Kaikkivaltiaan Isä-Jumalan ainokainen poika, joka tuli Isän lähettämänä tänne maan päälle toteuttamaan Isän pelastussuunnitelman meidän syntisten ihmisten syntien sovitukseksi.
        Hänen syntymänsä, elämänsä, ristinkuolemansa ja ylösnousemuksensa on raportoitu historiassa autenttisena faktana.
        Kukaan ei ole sitä tähän päivään mennessä voinut kumota, eikä voi.
        Raamatun ulkopuolisissakin lähteissä on siitä kiistattomat todisteet.
        Jos olet vähän laiska etsimään todisteita puolesta tai vastaan, tässä on linkki joka kannattaa tsekata.
        https://rll.fi/2013/05/voidaanko-jeesuksen-olemassaolo-todistaa-ilman-raamattua/

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko miettiny sellaista asiaa, että kun Jeesus lupasi ilmoittaa itsensä niille, jotka Häntä etsivät, niin sen lupauksen mukaisesti voimme laittaa Jeesuksen todistamaan sanansa. Mutta lupasiko yksikään niistä, "budhalaisista" joitten opetuksia olet lukenut ja niihin uskonut.
        Jos etsit vilpittömästi totuutta, ja pyydät Jeesusta ilmoittamaan totuuden sinulle, se on Jumalan mielen mukainen rukous, ja sellaiseen Hän vastaa.
        Ja sen saman voit pyytää niiltä, joihin uskot.
        Ja sinun on opittava erottamaan omat luulosi totuudesta, koska ihmisen luulot ovat, kuin Raamattu sanoo, että "Ihminen luulee tietävänsä, muttei tiedä luulevansa".

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootko miettiny sellaista asiaa, että kun Jeesus lupasi ilmoittaa itsensä niille, jotka Häntä etsivät, niin sen lupauksen mukaisesti voimme laittaa Jeesuksen todistamaan sanansa. Mutta lupasiko yksikään niistä, "budhalaisista" joitten opetuksia olet lukenut ja niihin uskonut.
        Jos etsit vilpittömästi totuutta, ja pyydät Jeesusta ilmoittamaan totuuden sinulle, se on Jumalan mielen mukainen rukous, ja sellaiseen Hän vastaa.
        Ja sinun on opittava erottamaan omat luulosi totuudesta, koska ihmisen luulot ovat, kuin Raamattu sanoo, että "Ihminen luulee tietävänsä, muttei tiedä luulevansa".

Valitettavasti saatanakin joukkoineen kyllä ilmoittaa itsensä niille, jotka niitä etsivät. Muut uskonnot ovat täynnä yliluonnollisia henkimaailman ilmestyksiä. Monet henget ilmaantuvat ihmisille ihan ilman etsimistäkin, koska ne suorastaan kärkkyvät esille ja ääneen pääsyä. Ja myös ihmisen nahkojen sisälle pääsemistä.

>> Jos etsit vilpittömästi totuutta, ja pyydät Jeesusta ilmoittamaan totuuden sinulle, se on Jumalan mielen mukainen rukous, ja sellaiseen Hän vastaa. <<

Juuri näin itse tein ja vapauduin okkultismista. Pyysin, että se Jumala, joka on koko universumin luonut, kertomaan minulle, mikä on totuus asioista. Sen myötä ajauduin raamatun pariin ja uudestisynnyin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ufouskonto on oikea kunnon uskonto ja Urantia-kirja sen Raamattu.

• Anonyymi

>> Entisenä kristittynä ja helluntailaisena voin sanoa, että totuus löytyy Urantia- kirjasta. <<

Palaa hyvä ihminen raamatun sanaan ja totuuteen takaisin. Muista ensirakkauttasi.

Eikö raamatun Jeesus ollut juuri se Jeesus, joksi raamattu on hänet ilmoittanut ja josta Pyhä Henki sinulle todisti raamatun mukaisesti, kun uskoon aikanasi tulit? Ei sinua henkimaailmasta kanavoidun urantia-kirjan valhe-jeesus aikanaan ole pelastanut, vaan raamatun ilmoittama Jeesus Kristus. Pysy hänessä, niin kuin raamattu muistuttaa uskovia tekemään, äläkä anna kenenkään viedä kruunuasi.

• Anonyymi

Eräs new age-liikkeestä uskoon tullut nainen sai uudestisynnyttyään profeetallisen tehtävän Herralta. Nainen alkoikin tehdä You Tube-videoita, joissa hän puhui Herralta saamansa sanat ja ylisti Jeesusta vuolaasti. Valo loisti hänestä. Itsekin sain eräästä hänen sanomastaan paljon hyvää uskonelämääni.

Mutta sitten jotain tapahtui. Naisen nälkä kasvoi. Hän ei enää tyytynytkään sanomaan vain muutamia Herralta tulleita sanoja, vaan alkoi myös opettaa raamattua omin päin videoittensa kautta kanavansa seuraajille.

Tämä omatoimisuus johti siihen, että Herra lakkasi lopulta puhumasta hänen kauttaan, koska hän oli ylittänyt profeetallisen tehtävänsä rajat. Opetukset, uskomukset ja profetiat alkoivat muuttua yhä kummallisemmiksi.

Sitten hän yllättäen kertoi saaneensa Heralta uninäyn. Tässä näyssä hän näki naisen, joka kiipesi Siionin vuoren rinnettä ylös ja kirkui epätoivoisesti, että "tämä osa kuului minulle". Mutta nainen unessa ei päässyt enää Siionin vuorelle.

Uskovat pastorit yrittivät varoittaa naista siitä, että uninäky kertoi hänestä itsestään, että se oli Herran varoitus naiselle itselleen, mutta nainen ei kuunnellut eikä uskonut varoituksia.

Naisen opetukset muuttuivat aina vain new age-henkisimmiksi. Tänä päivänä hän on poistanut kaikki raamatulliseen kristinuskoon liittyneet videonsa ja julistaa raamattua nyt uushenkisestä ja okkulttisesta näkökulmasta. Hän mm. uskoo, että vanhan testamentin Jumala olikin itse asiassa saatana, joka ainoastaan esiintyi Jumalana ja Jeesuksen Isänä.

"Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä", muistuttaa Jeesus raamatussa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräs new age-liikkeestä uskoon tullut nainen sai uudestisynnyttyään profeetallisen tehtävän Herralta. Nainen alkoikin tehdä You Tube-videoita, joissa hän puhui Herralta saamansa sanat ja ylisti Jeesusta vuolaasti. Valo loisti hänestä. Itsekin sain eräästä hänen sanomastaan paljon hyvää uskonelämääni.

Mutta sitten jotain tapahtui. Naisen nälkä kasvoi. Hän ei enää tyytynytkään sanomaan vain muutamia Herralta tulleita sanoja, vaan alkoi myös opettaa raamattua omin päin videoittensa kautta kanavansa seuraajille.

Tämä omatoimisuus johti siihen, että Herra lakkasi lopulta puhumasta hänen kauttaan, koska hän oli ylittänyt profeetallisen tehtävänsä rajat. Opetukset, uskomukset ja profetiat alkoivat muuttua yhä kummallisemmiksi.

Sitten hän yllättäen kertoi saaneensa Heralta uninäyn. Tässä näyssä hän näki naisen, joka kiipesi Siionin vuoren rinnettä ylös ja kirkui epätoivoisesti, että "tämä osa kuului minulle". Mutta nainen unessa ei päässyt enää Siionin vuorelle.

Uskovat pastorit yrittivät varoittaa naista siitä, että uninäky kertoi hänestä itsestään, että se oli Herran varoitus naiselle itselleen, mutta nainen ei kuunnellut eikä uskonut varoituksia.

Naisen opetukset muuttuivat aina vain new age-henkisimmiksi. Tänä päivänä hän on poistanut kaikki raamatulliseen kristinuskoon liittyneet videonsa ja julistaa raamattua nyt uushenkisestä ja okkulttisesta näkökulmasta. Hän mm. uskoo, että vanhan testamentin Jumala olikin itse asiassa saatana, joka ainoastaan esiintyi Jumalana ja Jeesuksen Isänä.

"Pysykää minussa, niin minä pysyn teissä", muistuttaa Jeesus raamatussa.

eipä helluntailaisuudessakaan kaikki opetus ole puhdasta, eikä tervettä, että siis ihan samoin on käynyt helluntailaisuudessa . . .

• Anonyymi

Urantia-kirja ei ole hengellisyyttä, vaan henkisyyttä; uushenkisyyttä, new age'ä ja psyykkisyyttä, tarkemmin sanottuna parapsykologiaa. Toisin sanoen kirja on kanavoitu henkimaailmasta, johon raamattu nimenomaan kieltää ottamasta yhteyttä.

"Koetelkaa kaikki henget, ovatko ne Jumalasta", sanoo raamattu. Urantia-kirja ei ole Jumalasta, koska raamattu selväsanaisesti varoittaa henkiyhteyksistä. Myös kirjan sisältö sen paljastaa, että kysymys on henkivaltojen eksytyksestä.

• Anonyymi

Olen lukenut Urantian ja jäin se lumoihin.Tosin aloin ihmetellä,missä on se Pyhyyden tunne,mikä tulee Raamattua lukiessani. Urantiakirjahan ilmoittaa,ettei se ole pyhitetty , kuten Raamattu.Urantia ei tunnusta Jeesuksen sovitustyötä,vaikka Golgatan kuoleman tunnustaakin. Ihmisen luominen ja evoluutio on erilainen,samoin geologia. Urantia täydentää raamatun tapahtumien aukkoja,esim. Jeesuksen elämässä ja kuoleman jälkeistä elämää. Kirjoitus on yliälyllistä ja vaikea tajuista,mutta uskottavan tuntuista.Mutta kuitenkin lopulta otin Raamatun esiin ja totesin tulleeni kotiin, takaisin Pyhyyttä tuoksuvaan, selkeästi Jumalan tahdon ilmoittavaan kirjaan.

• Anonyymi

Syyttä ei raamattu varoita: "Kuka teidät on lumonnut? Asetettiinhan teidän silmienne eteen aivan avoimesti Jeesus Kristus ristiinnaulittuna!"

Johonkin muuhun kuin Jeesuksen ristiin lumoutumalla se eksymys usein juuri alkaakin.

Mutta raamattu kehottaa hylkäämät kaikki salatiet ja monella muullakin tavalla varoittaa erilaisista vieraista julistuksista ja toisista evankeliumeista, joita voidaan suoltaa henkivalloista.

• Anonyymi

Urantia-kirjassa ei kehoteta uskomaan kristinuskon suurimpaan harhaan sovitusoppiin, mikä on oikein.

• Anonyymi

Varmasti jos on mielistynyt vääryyteen.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79