Naisten kokemukset hieromasauvoista

Tuomas

Hei naiset.
Kertoisitteko rohkeasti hieromasauvoista.
Minulla ihan hirveästi kiinnostaa sen käyttötapa.
Siis orgasmihan on se päämäärä, mutta sen
saavuttaakseen, onko sauva fantasioissanne miehen kova kalu kun hierotte vai vaan tärisevä apuväline sormien avuksi.
Siis naitteko sitä kuin kuvittelisitte sen olevan
jonkun tietyn miehen siitin ?
Hirveästi kiinnostaa, kun ajattelin ostaa vaimollenikin sellaisen...Ja vielä sekin, jos ostan sellaisen, miten sitä olisi mukavinta käyttää, että vaimoni nauttisi täysin siemauksin.

13

20565

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mariatee

...että olet valmis antamaan naisellesi nautintoa noin hienolla tavalla. Itselläni on paljon mahtavia kokemuksia sänkyleikeistä mieheni ja dildon kanssa. Ja mainittakoon vielä että oli täysin mieheni idea ottaa sauva käyttöön, ja olen siitä hänelle erittäin kiitollinen.

Dildoahan voi käyttää monella tavalla, työnnellä sisään ja ulos tai hieroa klitorista ja häpyhuulia. Yksin puuhastellessa tykkään yleensä laittaa sauvan sisääni värisemään ja siihen kiihottaa klitorista sormin orgasmiin asti, jota ei yleensä tarvitse kauaa odotella. :) Fantasiat on tietenkin tässäkin asiassa yhtä tärkeitä kuin yleensäkin masturboidessa.

Kumppanin kanssa sauvaa käytettäessä tilanne on eri ainakin minulla, tilanne on itsessään niin kiihottava ettei siinä tule paljon mitään muuta ajateltua kuin itse hetkeä. Ihaninta on kun mies laittaa sauvan sisääni värisemään ja nuolee samalla klitorista. Toimii! Mutta ihmiset on yksilöllisiä, kokeilemalla löytyy se mikä tuntuu parhaalta. Luulen että vaimosi kyllä osaa kertoa sinulle mistä tykkää, jotan rohkeasti vaan lelukauppaan ja lakanoiden väliin puuhastelemaan.

Ja lopuksi vielä tärkein: MUISTAKAA LIUKUVOIDE!!!

• netykkä

mä itse pidän enemmän klitoriksen kiihottimista kuin ihan tavallisista dildoista, en saa sauvalla täyttä orkkua.. mistä lie johtuu.. mutta jos Hänelle dildon hommaat niin osta suht pehmeä, kova ei tunnu kivalta! eikä ehkä mitään 28cm jötkälettä vaan joku kiva 18-20cm muna:) ja yhdyn tuohon että se tuntuu upeelta kun mies nuolee ja samalla panee dildolla, mut ei liian kovaa, muista se..
        Toivottavasti sait jotain apua tästä!!

• Tiina
        netykkä kirjoitti:

mä itse pidän enemmän klitoriksen kiihottimista kuin ihan tavallisista dildoista, en saa sauvalla täyttä orkkua.. mistä lie johtuu.. mutta jos Hänelle dildon hommaat niin osta suht pehmeä, kova ei tunnu kivalta! eikä ehkä mitään 28cm jötkälettä vaan joku kiva 18-20cm muna:) ja yhdyn tuohon että se tuntuu upeelta kun mies nuolee ja samalla panee dildolla, mut ei liian kovaa, muista se..
        Toivottavasti sait jotain apua tästä!!

Joo, sama juttu. Vibra on kiva, mutta se vaatii klitoriksen kiihottamista myös mulla. Mulla ei oo klittakiihotinta ollu, mutta millainen sulla on? Meinaan hankkia.

• netykkä
        Tiina kirjoitti:

Joo, sama juttu. Vibra on kiva, mutta se vaatii klitoriksen kiihottamista myös mulla. Mulla ei oo klittakiihotinta ollu, mutta millainen sulla on? Meinaan hankkia.

Joov eli mulla on sellanen pinkki Delffiini,toimii yhdellä paristolla, ostin messuilta enkä pois antais..;) se voi tuntuu aluks aika jännältä mut osuu ainakin mulla just oikeeseen kohtaan ja tunne on aivan taivaallinen!! Suosittelen!!

• Tiina

Meillä (siis minulla) on sauva ollut vain omassa käytössä. Mieheni on paljon poissa kotoa, ja hän osti tekopeniksen minulle lahjaksi. Emme ole vielä sitä käyttäneet yhdessä, ehkä joku päivä vielä käytetäänkin.

Mutta siitä käytöstä. Omani on sellainen pehmeä kuminen ja "aidon" muotoinen. Leikin sen kanssa yleensä ensin hyvän aikaa ilman moottoria, hyvin liukkarilla voideltuna, sillai rauhallisesti edestakaisin liikuttelemalla. Se on mielestäni ihanaa, koska sen tietää että niin voi jatkaa vaikka kuinka kauan, miehen kanssa se voi lopahtaa. Siiten laitan moottorin päälle ja hieron myös samalla klitorista.

Tunnelma ja ajatuksethan on tosi tärkeitä. Itse usein ajattelen omaa miestäni masturboidessani, mutta joskus myös muita. Olen jopa fantasioinut olevani naisen kanssa, vaikken ikinä sitä ole oikeasti tehnyt. Mistä sä Mariatee unelmoit?

Ja Tuomakselle täydet pisteet kun ajattelet puoisoasi! Sinuna antaisin hänen ensin yksin kokeilla!

• Argarath

Tuomakselle täydet pisteet, kun ajattelee puolisoaan, toisin kuin sinä... Sinä kun ajattelet muita miehiä... Vastenmielistä.

• Kokeiltiin

Moi

Vaikka pyysit naisilta näkökulmaa, niin uskallan antaa sellaisen miehenäkin. Olen 45 vee ja seurustellut nyt vuoden maailman seksikkäimmän ja ihanimman (minun mielestäni) naisen kanssa. Seksielämämme on sairaan ihanaa ja kiihkeää ja kokeiltu on kaikenlaista ja kaikkialla. Hän itse pyysi minua hommaammaan leluja ja varsinkin peppuseksiin totutteluun. Olemme harrastaneet sitä muutaman kerran (molemmat nauttii siitäkin) ja nyt hankittu hieromasauva on oiva apuväline venytellä sitä ihanaa peppureikää ennen kuin laitan varsinaisesti kalun sisään.
        Viime viikonloppuna vietimme hotellissa yön ja uudet lelut mukana. Sunnuntaina paluumatkalla kotiin nauroimme, kun molemmilla paikat niin helvetin hellänä.
        Tärkeää tossa jutussa on pitää sauva (ja kalu) puhtaana jos siirtelee pimpistä pyllyyn. Siinä himon pyörteissä tahtoo unohtua välillä. Eli mitä tahdon sanoa on, että hieromasauva tarjoaa myös yhteisiin lemmenleikkeihin uutta piristystä. Suosittelen. Ja saa nähdä käyttääkö tyttöni sitä myös yksin ollessaan. Asumme eri osoitteissa ja näemme suht harvoin. Joten ainakin toivon, että ajattelee minua kun käyttää sauvaansa. Tai luultavasti hän kuitenkin soittaa minulle näin tehdessään .......

• Mariatee
        Argarath kirjoitti:

Tuomakselle täydet pisteet, kun ajattelee puolisoaan, toisin kuin sinä... Sinä kun ajattelet muita miehiä... Vastenmielistä.

Luuletko hyvä Argarath että se on jotenkin sulta pois jos kumppanisi sattuisikin fantasioimaan muista ihmisistä tai vaikka lampaista? Ei ne fantasiat ketään vahingoita eikä niistä tarvitse kenellekään kertoa jollei halua.

Omat fantasiani koskevat paitsi omaa miestäni, myös muita, mutta useimmiten nämä muut ovat joitain täysin tuntemattomia, eivät siis mitään naapurin Reiskoja tai koko kansan tuntemia salkkaritähtiä. Useamman miehen kanssa rakastelu on ykkösfantasiani, mutta en usko että tulen sitä koskaan toteuttamaan, enkä ehkä haluaisikaan. Mutta hienointa onkin juuri se että mielikuvituksessaan on vapaa tekemään ihan mitä haluaa, ilman että loukkaa tai satuttaa ketään.

• Romeo
        Mariatee kirjoitti:

Luuletko hyvä Argarath että se on jotenkin sulta pois jos kumppanisi sattuisikin fantasioimaan muista ihmisistä tai vaikka lampaista? Ei ne fantasiat ketään vahingoita eikä niistä tarvitse kenellekään kertoa jollei halua.

Omat fantasiani koskevat paitsi omaa miestäni, myös muita, mutta useimmiten nämä muut ovat joitain täysin tuntemattomia, eivät siis mitään naapurin Reiskoja tai koko kansan tuntemia salkkaritähtiä. Useamman miehen kanssa rakastelu on ykkösfantasiani, mutta en usko että tulen sitä koskaan toteuttamaan, enkä ehkä haluaisikaan. Mutta hienointa onkin juuri se että mielikuvituksessaan on vapaa tekemään ihan mitä haluaa, ilman että loukkaa tai satuttaa ketään.

Mariatee on ihan oikeassa - kyllä me miehetkin
        onanoidessamme häärätään milloin sihteerikön kanssa komerossa, milloin kaupan myyjän kanssa takahuoneessa tai rehevän lesken kanssa mallorcalla salaa hotellihuoneessa.
        Fantasiat ovat vapaita ja ihan henkilökohtaisia.
        En ihmettelisi yhtään vaikka nainen sauvalla rajusti runkatessaan fantasioi sen olevan raavaan putkimiehen tanakka kalu.
        Hei haloo - eihän se ole keneltäkään pois.
        Ihanaa - eläköön fantasiat.

• anustappi

sellainen pumpattava

• tintti

hieromasauvoista mukavin on pehmeä ja kivan värinen,mulla on tumman lilan/punertavan värinen,pehmoinen eikä saa olla liian iso,myös aivan ihana lelu on kaalimato vaaleanpunaisena se on yksityis käyttööni,tykkään kun mies laittaa öljyä ja hitaasti kiduttaa sauvalla,toisella sormella tai kielellä klitorista nuolee,tsemppiä sulle mies.katso myös netistä tampereella olevan elämän suolan nettisivut tai piipahda itse siellä liikkeessä.mukavat tytöt auttavat mielellään ja ovat todella ystävällistä palvelua.asioin aina siellä.

• Tabismies

No, ostin hiljattai tai...tilasin vaimolleni hopean värisen kivan värisevän dildon! En kertonut etukäteen, vaan annoin arvoituksellisen paketin sopivaksi katsomallani hetkellä! Vaimoke oli todella yllättynyt! Itse en osannut arvailla reaktioita, koska elämme suhteellisen konservatiivista elämää! Olin todella positiivisesti yllättynyt, kun huomasin että lahjani otettin todella positiivisesti vastaan. Ja käyttöä on harjoiteltu useita kertoja hyvällä menestyksellä....ja onpa "hän" myöntänyt kokeilleensa uutta kamuaan myös poissa ollessani!!! Eli älä suotta niistä tekniikoista huolehdi! Työ tekijäänsä opettaa!!!!

• Tauno vain
        Tabismies kirjoitti:

No, ostin hiljattai tai...tilasin vaimolleni hopean värisen kivan värisevän dildon! En kertonut etukäteen, vaan annoin arvoituksellisen paketin sopivaksi katsomallani hetkellä! Vaimoke oli todella yllättynyt! Itse en osannut arvailla reaktioita, koska elämme suhteellisen konservatiivista elämää! Olin todella positiivisesti yllättynyt, kun huomasin että lahjani otettin todella positiivisesti vastaan. Ja käyttöä on harjoiteltu useita kertoja hyvällä menestyksellä....ja onpa "hän" myöntänyt kokeilleensa uutta kamuaan myös poissa ollessani!!! Eli älä suotta niistä tekniikoista huolehdi! Työ tekijäänsä opettaa!!!!

Älä hyvä mies osta tavalista hieromasava. Me täälä otaniemessä kehitelemme vatkain sauvaa .

ja vaikka itse sanonkin niin sen lanseeraus tulee muutaman jokaisen kodin ilmapiirin

tällä ihmesauvalla voi hoidella emäntä niin kerman sekoituksen kuin p..n kirnuamiset

Ei muutakun jonotamaan hyvin varustettujen tavaratalojen kodinkone osastolle

hinta tulee oleman uskomatoman halpa näillä ominaisuksilla vain 99.99 jonko lisäksi saat vielä uskomatoman nopean ostajan etuna kahvi astaisto,kännykän, ja paketin kortsuja eikä siinä vielä kaikki kaikken kukuraksi tarjoame vielä sinulle purkillisen liukastetta jota tullet tarvitseman jahka vaimosi saa tämän ihanan uutus tuoten

Terveisin

Kehitys osaton päälikö

AMMK Insinööri

Tauon.V

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      130
      2255
    2. Ajattelen sinua nyt

Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu
      Ikävä
      26
      1968
    3. Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin

Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti
      Ikävä
      12
      1509
    4. Yritys Kannus

Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett
      Kannus
      12
      1347
    5. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      70
      1231
    6. Oletko täällä mies?

Mitä mietit? ❤️ varmistan vielä, että onhan kaikki ok meidän välillä?
      Ikävä
      95
      1066
    7. Mies kadonnut

Kukas siellä kolarissa on kadonnut
      Kolari
      17
      987
    8. Eikö ole jo ihan sama luovuttaa

Meidän suhde ei ikinä toimisi.
      Ikävä
      88
      913
    9. Kuin sonnilauma

Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon
      Kuhmo
      17
      800
    10. Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa

Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks
      Lieksa
      115
      752
    Aihe