POLIISIALAN opintolinja?????

Anonyymi

Onko tää joku rikkaiden lellipentujen ohituskaista suoraan poliisikouluun? Vai joku uusi yritys puliveivata rahaa ja keksiä mukatärkeetä tekemistä poliisiksi soveltumattomille etteivät pura turhautumistaan väkivallalla ja rikollisuudella? Vai häh? Tuu kansanopistoon leikkiin poliisia??? Sinne varmaan menee opiskeleen kaikki koulukiusatut hylkiöt ja väkivaltaiset steroidihörhöt, jotka muuten ei ikinä läpäisis pääsykokeita. Tietääkö joku?

20

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyyssölän keino kupata veronmaksajien hillot mamubisnekseen.

    • Anonyymi

      Poliisi opisto. Opettelevat selvittämään itse opistolla tapahtuneet Ahdit.

    • Anonyymi

      Kukaan ei halua enää poliisiksi tai opettajaksi, syynä vieraslajien tuomat ongelmat.

      • Anonyymi

        Poliisikin voi saada kuokasta
        Pottumainen ammatti


      • Anonyymi

        Vieläkö ne poliisit jotka murhas miehen hautuumaalla on vapaalla taittu ylentääkkin seinäjoen poliisin toimesta hyvästä poliisityöstä
        Aravatenkin kummankaan housusta ei oo löytyny sen vertaa että olisivat ilmiantaneet itsensä näin suomessa rikollisia oikeasti suojellaan.
        Jokainen murhaaja viilettää vapaalla jalalla ja jatkaa toimiaan suurena sankarina.


    • Anonyymi

      Vai olisiko syynä ne persuomalaiset hengiltäpotkijat?

    • Anonyymi

      Poliisien ja vartijoiden kannattaisi lopettaa se "rikollisten" huumaaminen.
      Siis olettekos TE ihan oikeasti HOMOJA?

      T: Panin muuten sunkin blondia

      Kannattaa muuten tutustua "HITMAN" hinnastoihin ... on siellä sunkin nartun panemisen hinta. Ei siinä yleensä mene kuin 15min, niin jo on kissa kuumana.

      • Anonyymi

        Opistolla ja Imossa seinäjokiset peliveljet miettivät kuinka kupata valtiolta rahaa.
        Jakk Jalasjärvi on varoittava esimerkki pelailusta.
        Siivoojista tehtiin merkonomeja pelkillä läsnäolokuittauksilla, joka oli rangaistavaa.


    • Anonyymi

      Poliiseja koulutettava lisää ja virkoja perustettava kiireesti, koska perussuomalaisuus lisääntyy ja poliisitutkinnat esim persuloisten kansanedustajien toilailuista on jatkuvaa. Tämän takia Mestari vaatii jopa 6000 uutta poliisvakanssia. Nämä rahat vois käyttää esim. vanhustenhoitoon. Voisko Mesu opettaa näille urpoille käytöstapoja ? Olis halpa keino.

    • Anonyymi

      Kirjoituksista päätellen ovat kokoomuslaiset ja poliiseille tutut "mitävittua mitään en oo tehnyt" jätkät heränneet heittämään herjaa. Terveyden ja vanhusten hoitoon ehdottomasti lisää rahaa ja poliisille samoin, tosin täysin eri syystä kuin persujen takia. Vaikkapa tekemään jotain tälle multikulttimädätykselle.

    • Tehkää dokumentti mamuista hönöt

    • Anonyymi

      Onko Nunnu Nakkanen hullu vai vain sairas ilkeilijä ? Mikä mättää ? Joku epätoivoinen peesaa vielä jopa tätä paskanjauhantaa mm. facessa ?

      • Anonyymi

        Se on vaan tyypillinen Vennamolainen. Nuo kaikki kuuluu taudin kuvaan. Ja aina vika löytyy muualta.


      • Anonyymi

        Mee ja kysy siltä, mitä täälä uikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on vaan tyypillinen Vennamolainen. Nuo kaikki kuuluu taudin kuvaan. Ja aina vika löytyy muualta.

        Totuus satuttaa. Tuskin se on sielä kunnas ketää nuoleskelemas, kuten kysyjä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus satuttaa. Tuskin se on sielä kunnas ketää nuoleskelemas, kuten kysyjä.

        Väärä puolua. Kun se olis kepussa, se olisi heti minusta seuraava.


      • Anonyymi
        suominousuun kirjoitti:

        Väärä puolua. Kun se olis kepussa, se olisi heti minusta seuraava.

        Mmamuja ja vartijakurssilaisia tulossa.
        Kissa- ja hiirileikki alkaa.
        Leikitään ja ollaan oikeasti muka rosvoa ja poliisia.
        Nurkkajussia ollaan opiston ympärillä.
        Puskassa käydään välillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mmamuja ja vartijakurssilaisia tulossa.
        Kissa- ja hiirileikki alkaa.
        Leikitään ja ollaan oikeasti muka rosvoa ja poliisia.
        Nurkkajussia ollaan opiston ympärillä.
        Puskassa käydään välillä.

        Pian siellä on enää kangaspuut, joita vanhat akat käy hakkaamassa. Ei tuollaisella tekohengityksellä ja valtion kuppaamisella pitkälle pötkitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pian siellä on enää kangaspuut, joita vanhat akat käy hakkaamassa. Ei tuollaisella tekohengityksellä ja valtion kuppaamisella pitkälle pötkitä.

        Raittiuskasvatus-, elämänhallinta- ja käytös-kursseja Suomi, Etelä-Pohjanmaa tarvitsee, kun niin paljon huumeiden ja viinan käyttäjiä, päämäärättömiä, änkyröijiä ja väkivaltaisia varkaita ja rikollisia, luonnon turmelijoita. Ilmeisesti huonoja esimerkkejä, kotona, kouluissa, harrastuksissa, netissä, vapaalla. Olisi jo aika vastuullisten aikuisten tarttua ennaltaehkäiseviin toimiin lasten, nuorten, aikuisten ohjaamiseen pois rappion, väkivallan, rikosten, ilkivallan teiltä. Pahuuksiin ohjaajia kyllä näkyy riittävän.


      • Anonyymi
        suominousuun kirjoitti:

        Väärä puolua. Kun se olis kepussa, se olisi heti minusta seuraava.

        urkkikaan ei tuota mamutusta kauaa kattelisi sanois menkää tunarit omiin maihinne siitä


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      150
      1479
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      911
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      573
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      504
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      462
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe