Haluisin kysyy ett mitä mieltä ootte siitä kun mun iskäpuoli haluu aina mennä mun kanssa saunaan kun äiti ei oo kotona(se on usein iltatöissä) ,oon siis 14v tyttö. Iskäpuoli haluu ett saunotaan yhessä ja sitten se haluaa pestä mut. Pesee hiukset ja sitten se laittaa saippuaa käsiin ja hieroo sillä mun vartalon. Erityisesti tissien kohdalla se aina oikein hyväilee ja samoin kun pesee peppua niin laitta käden jalkoväliin ja hieroo samalla pimppaa. Se sanoo että täältä pitää tyttöjen pestä aina oikein hyvin paikat että on kunnolla puhdas. Sitten se painaa sormea sisään pimppaan ja vetelee sitä ees taas siellä. Jotenkin kiihotun tästä kaikesta tosi paljon ja tavallaan tykkään siitä mitä se tekee enkä paa vastaan. Muna sillä on aina ihan pystyssä ja sitten aina se jossain vaiheessa laukee ja alkaa tulla spermaa. Onko tää teistä iha ok kun kerran tavallaan itekki tykkään tästä? Se on pyytäny ett pesisin myös sen vartaloo,pitäskö suostuu? En oikein tiä mitä teen.
Pitäskö mun tehdä jotain?
9
65
Vastaukset
Teet niin kuin itse haluat. Jos nautit siitä, et tee mitään laitonta. Sen sijaan isäsi tekee. Kaikkea laitonta ei tosin ole velvollisuutta ilmiantaa. mutta ystävällisintä on, ettei anna sitten myöhemminkään, jos meli muuttuu.
Joka tapauksessa rivien välistä on luettavissa, että olet suoinen ja fiksu tyttö. Hyvää jatko sinulle. 🌹- Anonyymi
Tyhmä, et tunnista provoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vajaaikäinen provojen metsästäjä, sinua vaanii turmiollinen provo joka nurkan takana.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tiesitkö, että provot ovat hyvin vaarallisia? Jos ei ole koko ajan tarkkana, saattaa turhan takia vastata, ja siinä sitä sitten ollaan.
- Anonyymi
Niin. Teet niinkuin itse tunnet. Joku voi sanoa, että olet nuori seksiin ja isäpuoli on sitä ja tätä.... mutta et ole eka ikäisesi tyttö tai poika joka tekee tuon asian. Mutta yks asia. Seksi voi sotkea kahden ihmisen kemiat.
- Anonyymi
Milloin meinaat lähettää tuon saman aloituksen uudelleen?
Monesko kerta tämä jo oli? Eihän siitä ole edes kauaa kun lähetit tämän saman paskan edellisen kerran ja silloinkin osoitin kuinka et osaa esittää teini-ikäistä vaikka kuinka yrittäisit.
Olisiko sinun jo aika aikuistua ja lopettaa?
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad961565- 541053
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että403971- 164913
- 57772
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124737- 51688
- 57651
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 76642