Etsi homeeton rakennus Vimpelistä. Voittaja palkitaan sienikirjalla ja elämysmatkalla päiväkotiin.
Vimpelissä alkaa uusi kilpailu
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Esim. meidän talo. Mistä palkinnon voi lunastaa?
Täältä perä hikiältä ei löydy yhtää tervettä taloa/ihmistä
- Anonyymi
It takes one to know one...
- Anonyymi
Löytysköhän selitystä valtiontasauksista ja verotuotoista, jos valtiontasausta saataisiin yhtä paljon henkeä kohti kuin esimerkiksi Alajärvellä olisi noin 700 000 euroa per vuosi enempi käytettävissä remontointiin tai oikeastaan kannattaisi rakentaa jo kaikki uutta, olisi äkkiä kuitenkin lyhennetty tuon tason tasauksella.
- Anonyymi
Ja taas tuota samaa jauhantaa.
- Anonyymi
Meillä on kaksi taloa ja pari mökkiä. Eikä missään hometta. Saako neljä palkintoa?
- Anonyymi
Miksi sulla on muuten tuommoinen nimimerkki? Onko jokin tarina takana?
- Anonyymi
Infraäänet on tehneet tuhojaan vimpelissä.
- Anonyymi
Pokelan suoralla on hirsinen heinälato. Olen melko varma ettei se ole homeinen.
- Anonyymi
Palkinto noudetaan tekniseltä toinistolta. Samalla siellä saadaan mahdollisus vierailla homeettomassa rakennuksesa.
- Anonyymi
Ei saada!
- Anonyymi
Meidän kellari
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi362889Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle31661- 1201550
Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!2741318Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!621104Kun satutin sinua
Niin vihasin itseäni. Kaikki paha minkä sinulle suuntasin oli pahuutta itseäni kohtaan. Puhuttelit sieluani. Tunsin rakk341073- 691027
"Elokapina": "Olemme tyhjentäneet renkaan autostasi
älä ota henkilökohtaisesti." Asialla on ilmastonmuutoksen takia autojen renkaita tyhjentävä Tyre Extinguishers -aktivis126985- 63932
- 41877