Maailmalla? Kummallista kun joka puolella syttyy?
Ketä polttelee metsiä?
13
<50
Vastaukset
- Anonyymi
ruotsi paloi viimekesänä, sitä ei kyllä kukaan tohtinut paheksua
- Anonyymi
Se ei ole ketä, vaan kuka?? Menehän pölhökustaa uudelleen kouluun opiskelemaan!!
Ihmisiin viittaava kysyvä pronomini on yleiskielessä kuka (Kuka tuli?). Sen taivutusmuodoissa on sekä pitempiä (keneltä, kenellekään) että lyhempiä (keltä, kellekään) muotoja. Asiateksteissä pitempi on tavallisempi, se on myös helpompi hahmottaa.
Sivistymättömät henkilöt taas käyttävät sanaa ketä!!!Kumma kun tartut epäolennaisuuksiin.
Vai etkö ymmärtänyt mitä aloittaja tarkoitti.
Pitää kynsin hampain pitää yllä paremmuuttaan, itse asia jää usein varjoon.- Anonyymi
Ne jotka eivät välitä keskustelun aiheesta ne takertuvat termeihin. Vähän niinkuin vihapuheen keksijätkin. Heitä ei haittaa terrorismi ja joukkoraiskaukset joten takertuvat termeihin.
Pian ne varmaan laatii lain kiellettyjen sanojen listasta. Ehkä siihen listaan tulee kaikki termit jotka viittaavat realistiseen ympäristöön. Vain virtuaalimaailman utopiatermit ovat sallittuja. - Anonyymi
Itseäni vähän tökkii tuo ketä-sanan käyttö määrätyssä mielessä. Mutta sen ymmärrän jos tämä on murre jota tietyillä alueilla käytetään. Se on silloin ok. Murteita pitää vaalia.
- Anonyymi
NWO.
- Anonyymi
Osa sitä ovat terroristit. Olihan Ruotsinkin metsäpalo terroristien aikaansaannos.
- Anonyymi
Mitä tahansa tapahtuu, niin joku syyttää aina Ketää! Ei kai tuo Ketä sentään aina voi olla syyllinen, vaan Kuka tuonkin tietää?
- Anonyymi
niin... kukapa tuon tietää??
"ketä tuo tarkoittaa"..!!? - Anonyymi
Kreikan Samoksella (saari) metsäpalo ja ihmisiä on evakuoitu luin äsken mtv3:n uutisista.
- Anonyymi
Onhan se ihme, jos kymmeniätuhansia paloja yhdessä maassa esiintyy. Mistä ne laskevat ne? Lasketaanko niihin uusiin nekin, jotka leviävät tuulen mukana entisestä palosta?
- Anonyymi
Tuskin Ketä on ehtinyt kaikkia paloja sytyttää.
- Anonyymi
Ilmoitanpahan cain taas välillä että tulevaisuus on kerrottu Ilmestyskirjassa imperfektimuodossa.
Ilm. 8:7
Ja ensimmäinen enkeli puhalsi pasunaan; niin tuli rakeita ja tulta, verellä sekoitettuja, ja ne heitettiin maan päälle; ja kolmas osa maata paloi, ja kolmas osa puita paloi, ja kaikki vihanta ruoho paloi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242401Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3442007Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261883Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101683Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121032Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181009- 55870
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2808