Nostajathan on kovia juomaan.
Itsellä menee kaksi 0,5 pulloa leijonaa viikossa välillä kolmekin.
Joskus ei päivä lähde käyntiin ilman paria paukkua eikä unikaan tule ilman tätä ihanaa ainetta.
Penkki silti melkein 200.
Paljonko menee viinaa
Anonyymi
4
154
Vastaukset
- Anonyymi
Jaaha luulin että täällä on voimailijoita mutta olenkin ainoa.
Korkkasin juuri leijonan. - Anonyymi
Te olette mikkihiirejä kaikki. Hameet päälle tytöt.
- Anonyymi
Viinaa tänään? Itse otan ja paljon.
- Anonyymi
Hauras vanhus oli kuukauden rentoutumassa ja päivittäinen peruskulutus oli 12 tölkin pakkaus San Miguelia, muutama tölkki lisäksi.
Aamut akuu mojovalla brandypaukulla. Päivän mittaan lisäksi jokunen brandy.
Asunnolla ei mennyt tislattuja koko aikana kuin alle 10 pulloa. Muutama litra viiniä.
Nyt on toinen tutinaviikko menossa ja helpottamassa. Huomenna puolitehoisesti mavea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771334Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109863
- 73856