Miksi ryhmähali aloitukseni poistettiin
?
Halusin vain halata kaikkia ❤ onko se paha asia?
Ateistit ja uskovaiset
46
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Olet kiltti evankeliumin valo kaikille ateisteille ja uskovaisille ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤ ❤❤❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤ ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤
❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤- Anonyymi
Minä olen Jammun sukulainen halataanko.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
G4G tulee aina pilaamaan kaikki hyvät asiat.
Anonyymi kirjoitti:
Ei haittaa.
Julle antaa anteeksi myös itse itselleen, koska on tuottanut Jammun ja myös Jammulle sukulaisia :-)
- Anonyymi
Yhteisvoimin saatanaa vastaan, ou jeah! Halleluja! ❤❤❤❤❤❤❤❤x❤❤❤❤❤❤❤❤
- Anonyymi
Jammu mukaan kiitos jeesus kiitos kiitos.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jammu mukaan kiitos jeesus kiitos kiitos.
Jammu on kuollut.
Nykyisin kannattaa kyllä hankkia notaarin vahvistama halaussopimus ja varmistaa että halattava halausikäinen ennen varsinaista toimenpidettä.
Ja ei, minä en allekirjoita.- Anonyymi
Meetoo meetoo hälyytys 😂
Kaikki ikään ja sukupuoleen, rotuun, väriin, uskontoon, uskonnottomuuteen, ammattiin, statukseen, elämäntilanteeseen katsomatta haliiiiiiiii ❤ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meetoo meetoo hälyytys 😂
Kaikki ikään ja sukupuoleen, rotuun, väriin, uskontoon, uskonnottomuuteen, ammattiin, statukseen, elämäntilanteeseen katsomatta haliiiiiiiii ❤Jammu rakastaa kaikkia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jammu rakastaa kaikkia.
Mistä tiedät? Oliko hyväkin tuttusi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä tiedät? Oliko hyväkin tuttusi?
G4G tietää kaikki.
- Anonyymi
☁🎈🎈☁🎈🎈☁
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
☁🎈🎈🎈🎈🎈☁
☁☁🎈🎈🎈☁☁
☁☁☁🎈☁☁☁ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☁🎈🎈☁🎈🎈☁
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
☁🎈🎈🎈🎈🎈☁
☁☁🎈🎈🎈☁☁
☁☁☁🎈☁☁☁Waaauuu..... 😍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
☁🎈🎈☁🎈🎈☁
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
🎈🎈🎈🎈🎈🎈🎈
☁🎈🎈🎈🎈🎈☁
☁☁🎈🎈🎈☁☁
☁☁☁🎈☁☁☁tää o hienooooooooooooooo ........................
💗🧡💛💚💙💜💗😍 !
- Anonyymi
Uskikselta ateistille hali ❤
Ateistilta uskikselle hali ❤
Agnostikko jää uxin :(- Anonyymi
Ei jää...kirjoitin alemmas viestin, jossa luki myös että uskonnosta tai uskonnottomuudesta riippumatta haliiii 💕
- Anonyymi
Seon "kerrosvoileipä". iloitse, saat molemmilta puolilta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Let's twist again. C'mon everybody 💙
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, jollain ateistilla on nälkä 😥
- Anonyymi
Tuolle yhdelle kaverille kerrosvoileipä kiitos ja cokis.
Hienot juhlat sulassa sovussa 💓 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuolle yhdelle kaverille kerrosvoileipä kiitos ja cokis.
Hienot juhlat sulassa sovussa 💓Ateistille annetaan vaan maksalaatikkoa ja rusinoilla kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas, jollain ateistilla on nälkä 😥
Onnex uskiksilla on pyhä ehtoollinen.
Saa syödä jumalan lihaa ja juoda jeesuksen verta.
Meille on pelkkää rusinamaksalaatikkoa. :(((
Mikään ei ole väkinäisempää kuin suomalainen halaaminen. Katsokaapa vaikka TV:stä niitä. Väkisinkin myötähäpeä leviää kiireestä kantapäihin.
- Anonyymi
Let's twist a dance ! C' moon everybody 💙
- Anonyymi
Taas jälleen kerran pessimisti kylmäkiskoinen ja empatian tuntemiseen ja rakkauteen kykenemätön ateisti kirjoittaa täällä epätosia väitteitä ja tekee vääriä yleistyksiä!
Tunnen paljon suomalaisia, joiden halaukset ovat ihquja ja aitoja, toisin kuin venäläisten ja ranskalaisten tekopyhät suutelot! Lievätkö oppineet tapansa Juudas Iskariotilta?
Ateistiperkeleet ja lihansyöjät! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas jälleen kerran pessimisti kylmäkiskoinen ja empatian tuntemiseen ja rakkauteen kykenemätön ateisti kirjoittaa täällä epätosia väitteitä ja tekee vääriä yleistyksiä!
Tunnen paljon suomalaisia, joiden halaukset ovat ihquja ja aitoja, toisin kuin venäläisten ja ranskalaisten tekopyhät suutelot! Lievätkö oppineet tapansa Juudas Iskariotilta?
Ateistiperkeleet ja lihansyöjät!Ateisti se vaan syö lihapullia ja uskovainen saa soijalla korvattua... sori
- Anonyymi
MUn pieru kykenee suodattamaan ja käsittelemään enimmillään 64 ääntä reaaliajassa olen ehta evankelista parempaa kuin ne Tillingerin tutinapierut evankeloidessaan
Robert Tilton Satine
- Anonyymi
Sateenkaari Kristus ✌😊
♥♥♥♥♥♥♥♥♥
❤❤❤❤❤❤❤❤❤
💛💛💛💛💛💛💛💛💛
💚💚💚💚💚💚💚💚💚
💙💙💙💙💙💙💙💙💙
💜💜💜💜💜💜💜💜💜
☁☁☁☁☁☁☁☁☁
🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈🌈- Anonyymi
Juu u
Pelasti Lasaruksen, jonka perhe hylkäsi.
Sateenkaari seksuaalirikolliset karkoitettiin niistä yhteisöistä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu u
Pelasti Lasaruksen, jonka perhe hylkäsi.
Sateenkaari seksuaalirikolliset karkoitettiin niistä yhteisöistä.En vihaa homoja tms. Tiedoksesi vain.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi684511Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004018- 523532
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul292791Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!262583Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa602492- 462364
- 391917
- 471898
- 301656