Hyvät uikkarit.

Anonyymi

Onko kellään kokemusta myydäänkö Pattayalla Speedon String uimahousuja kokoa xxl vai otanko Suomesta oman mukaan mukaan syyslomalla?

13

123

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katopas, SensuPossuliini pitikin turpansa kiinni jo monta tuntia, oliko ummella?

    • Sensuliini menee sitten Speedostringeillään riehumaan makkatalolle niin saa kaipaamaansa huomiota.

    • Anonyymi

      "Senseitä" harmittaa jo etukäteen kun menin sanomaan että me mennään syysloman alusta kuukaudeksi Pattayalle. Korventaa kuksaansa metsämökin nuotiolla ja odottelee pontikan valmistumista. Tuikku murheeseen auttaa aina ja halpa makkara tietenkin. Mitä enemmän tuolle orankille antaa informaatiota niin sitä enemmän hän saa tallennettavaa aineistoa trollaamiseen. Sammunut taas kerran kun viikonloppu meni pitkäksi. Kohta herää hetkeksi kiukkuamaan ja aamulla aikaisin taas.
      Se on lerpan elämään.

      laiffila

      • Anonyymi

        Resuperse,!!!


    • Anonyymi

      EN SVENSK IGEN

      sanotaan Ikaalisissa

    • Anonyymi

      Swedut on hinureita kaikki...

    • Anonyymi
    • Kerrotko mikä malli tuo "Speedo String" malli oikein on, kun valmistajan sivusto ei kyseisellä nimellä uimahousumallia tunnista.

      Mutta asiaan, Pattayalta löytyy useista merkkitavaraa myyvistä urheiluliikkeistä kattavat valikoimat uimahousuja ja muita uintitarvikkeita, eli jos ei omista sopivia uimahousuja, niin kyllä löytyy.

      • Anonyymi

        Ne on uutuusmalli ja markkinoidaan nimellä Darlin, Pattayalla luultavasti rakas.

        Sellaiset missä naru takapuolella, että ratakireen seksiobjektin kauniin pyöreät polven ruskeat fitnespakarat on esillä.

        On myös Pattayan rakkaille suunnattu bikinimalli, jonka yhteydessä Speedo Nasurintsikat.

        Kyselin mutta loppuuntilattu syyslomaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne on uutuusmalli ja markkinoidaan nimellä Darlin, Pattayalla luultavasti rakas.

        Sellaiset missä naru takapuolella, että ratakireen seksiobjektin kauniin pyöreät polven ruskeat fitnespakarat on esillä.

        On myös Pattayan rakkaille suunnattu bikinimalli, jonka yhteydessä Speedo Nasurintsikat.

        Kyselin mutta loppuuntilattu syyslomaksi.

        Senssun haaveita taas poikarakkaudesta.


    • Anonyymi

      Pattayan 170 kg pizza-paskaruoka-aikamiespoika on aika hottis kireissä stringeissä

      • Anonyymi

        Mikä voisikaan olla miehekkäämpi näky kun appelsiinikainaloinen tatuoitu ratakiree brune seksiobjekti rantalenkillään tarralenkkarit jalassa stringit jaloissaan hiaton T-harrikkapaita päällään kaulassa suuren suuri kullitettu suomileijona ja ranteessaan Rolexi, selässään huippureppu johon integroitu webbikamera taaksepäin ja tasku, jossa älypuhelin aamulypsyn kuuntelua varten pluutuut kuulokkeisiin ja toinen tasku naville joka tarkastelee lenkkeilijän itsensä takaa-ajoa.
        Pattaya-style.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä voisikaan olla miehekkäämpi näky kun appelsiinikainaloinen tatuoitu ratakiree brune seksiobjekti rantalenkillään tarralenkkarit jalassa stringit jaloissaan hiaton T-harrikkapaita päällään kaulassa suuren suuri kullitettu suomileijona ja ranteessaan Rolexi, selässään huippureppu johon integroitu webbikamera taaksepäin ja tasku, jossa älypuhelin aamulypsyn kuuntelua varten pluutuut kuulokkeisiin ja toinen tasku naville joka tarkastelee lenkkeilijän itsensä takaa-ajoa.
        Pattaya-style.

        Ja Amalialla ei ole kuin talkkinen kuksa?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe