TV1 aamuohjelmassa näkee todella hyvännäköisiä juontajia jotka ovat panostaneet ulkoiseen olemukseen kunnolla, ovat hoikkia ja vaatteet istuvat kuin valettuja ! Syksy tulee ja kohta nähdään taas nämä rehevät maalaistalon emännän tyyliset juontajat kuten Vappu Pimiä ja Jenni Pääskysaari ! Eivätkö itse tajua miltä näyttävät kuin molemmat ovat reilusti ylipainoisia, ei ole mikään kaunis näky eikä tuo ikuinen käkätys kenenkään korvia hivele ! Esiintyjä pitää olla edustavan näköinen ja iloa silmälle , eivätkä he pääsisi muiden maiden ohjelmiin tämän näköisinä !
Pitäkää vartalot kunnossa hyvät TV-esiintyjät !
17
303
Vastaukset
- Anonyymi
Minä tykkään aamulla katsoa Tommy nimistä uutistenlukijaa, hän on komea ja puhuu selvästi, eikä ole liian totinen.
- Anonyymi
Minä tahdon reheviä, iloisia juontajia enkä langanlaihoja anorektikoita. Mutta olenkin mies, sori siitä.
- Anonyymi
Temptation Island Suomi -sarjan seitsemäs kausi alkaa keskiviikkona 18. maaliskuuta.
Minähän en paskaa kato telkkarista, pitäkööt tunkkinsa. - Anonyymi
HS: Lääkäriltä synkkä arvio Levin “viruslingosta” – aiheuttanut mahdollisesti satoja tartuntoja eri puolille Suomea.
- Anonyymi
Onneksi Ylen aamussa Milla Madetoja sulostuttaa ainakin mieskatsojia ulkonäöllään ja murteettomalla ulosannillaan.
- Anonyymi
Kaikki eivät todellakaan pidä kakkosnelosista tai kuivan kesän tuppeen nyletyistä oravista. Joidenkin silmää miellyttävät jo hieman kypsemmät ja pyöreähköt naiset. Kuten joku mies kerran tuumasi: naisen pitää olla sellainen, ettei se lakanan poimuihin katoa. Mites aloittaja, oletko kovinkin virtaviivainen ja muutenkin täydellinen, olitpa sitten mies tai nainen?
- Anonyymi
Vuosia kun kelataan. Meillä on rakastettavia huippu-urheilijoita, muusikoita, näyttelijöitä ja mediapersoonia mullan alla. Kaikkensa antaneita ja hurmosminuutteja luoneita ihmisiä.
Hylättyinä ja köyhinä. Tämän kiitoksen kansa antaa. Suomen tuki kilpaurheiluun tai viihdyttämiseen on täysi nolla. - Anonyymi
Lola Odusoga poseeraa upeana bikineissä?
Ottakaa mallia! - Anonyymi
"Syksy tulee ja kohta nähdään taas nämä rehevät maalaistalon emännän tyyliset juontajat"
Huh huh, siinäpä vanhoista Suomi -filmeistä juontava stereotypia maaseudun ihmisistä. Onko mieleesi koskaan juolahtanut, että maaseudulla asuu nykyään enemmistö ihmisiä, jotka eivät hanki toimeentuloaan perinteisistä maseudun ammateista kuten maito- ja lihakarjan kasvattamisesta, viljan ja juuresten viljelystä jne.
Joten eiköhän sinunkin olisi jo aika vihdoin päivittää elähtänyt ajatusmaailmasi 2000 -luvulle.
Henkilökohtaisesti minua potuttaa, että jos TV:n avaa, niin siellä on joku v***n jaakko saariluoma tai ryssä-ville kännissä ties monennessako uusinnassa. Onko tää jumalauta niin pieni maa, että nää samat runkut pyörii TV:ssä jatkuvasti - itse olen ratkaissut tämän ongelman niin, että en katso näitä ohjelmia lainkaan. - Anonyymi
Onhan siellä myös naismeteorologi, jolla ei ole istumalihaksia ollenkaan ja siitä johtuen asujensa valinnassa on ongelmia.
- Anonyymi
Kertulla toki on istumalihaksia, mutta ei kuitenaan häiritsevän iso takamus. Kerttu on viime aikoina alkanut käyttää lyhyempiä hameita aikaisemman körttiläistyylin sijaan.
- Anonyymi
Niinpä niin, kahtokee vaikka Palsanmäen julkkispariskunnan ulkoista habitusta.
- Anonyymi
tämä ei ole reilua
- Anonyymi
Ja mitähän väliä tuollakaan on.....
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012037
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491713- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811194
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes1961000