Eikö todellakaan ole muilla kuin Helsinki- Turku välillä liikkuvilla oikeutta päästä junilla joustavasti ?
Junat myöhästelee ja jatkoyhteydet jättää. Linja- autot ei odota junilta jatkoon matkustavia.
Pasilan asemaa on rakennettu yliajalla ja loppua ei näy.
Pasilassa vaihtoaika 4-8 minuuttia. Kiirettä on ravata rappuset ylös alas ja vielä tarkistaa raide mistä jatkoyhteys lähtee. Niitäkin kun vaihdetaan jostain syystä tunnin sisällä.
Ravintolavaunussa yksi työntekijä juoksee kiireessä. Eikö ole varaa palkata henkilökuntaa? Silloin kun myyntikärry käytössä niin siinäkin aina ongelmia. Ei uskoisi vuoden 2019 mennään.
Erittäin epäluotettavaksi on käynyt vr toiminta. Hinnat kipuaa ylöspäin taas. Ilmeisesti etelä- suomen palveluiden parantamiseksi.
Onnibussilla kerran matkustin ja kyyti toimi todella hyvin.
Onnikka on jatkossa se millä kuljen.
VR ja tunnin juna
Anonyymi
0
56
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873217
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322445- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201603Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341518Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440