Jeesus valitsi rakastaa syntisiä

Jeesus valitsi rakastaa niitä, jotka häntä vastaan rikkovat.

Jeesus valitsi rakastaa kiduttajiaan. Hän valitsi rakastaa vihollisiaan. Hän valitsi rakastaa tuomitsijoitaan. Hän valitsi rakastaa murhaajiaan.

Hän valitsi rakastaa syntisiä niin paljon, että hän kuoli jotta syntiset saisivat elää.

Jumala valitsi rakastaa synnintekijöitä niin paljon, että oli halukas uhraamaan viattoman.

Hyvä ihminen uhrataan, tapetaan kiduttamalla ja häpäisten, jotta syntiset saisivat elää ja tehdä temppunsa.

Ja kysymys tässä vaiheessa kuuluu, miten hyvän uhraaminen pahan hyväksi olisi hyvä, ja miten viattoman murha olisi koskaan hyvä.
Ilmoita


9 Vastausta

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.


Jumala rakastaa Jammu setää enemmän kun sinua, muista aina se.
1
Ilmoita
On hyväksi että ihmisen pahuus paljastetaan. Siksi Jeesuksen tuli kärsiä syntisten käsissä. Luukkaan evankeliumissa asia ilmaistaan näin:

<<<Hänet on pantu merkiksi, jota ei tunnusteta, ja sinun omankin sydämesi läpi on miekka käyvä. Näin tulevat julki monien sisimmät ajatukset.»

Luukas 2:34-
1 VASTAUS:
Eräät debiilit antoivat lapselleen nimeksi luukas.
+Lisää kommentti
Kukaan ei joudu kadotukseen hetken mielijohteen takia.
Siksi meidät kaikki erotellaan uhreihin ja riistäjiin.

Jumalalle aika on eri kuin ihmiselle.
Ihmisen näkökulmassa 40 vuotta kärsimystä on "ikuisuus" ja Jumalan näkökulmassa se on vain hetki. Joten 40 vuoden kärsimys on pientä ikuiseen iloon ja rakkauteen verrattuna. Samaten 40 biletys on pientä verrattuna ikuiseen kurjuuteen.

Kaikki ihmiset on luotun Sanan eli Jeesuksen välityksellä.
Jeesus rakastaa kaikkia. Ei vain langenneita.
Rakastaahan Jeesus Isääkin joka on Pyhä ja hyvä.

Jeesus sanoi, sairaat (eli myös syntiset toisia vastaan rikkovat) tarvitsevat parantajaa. Jeesus ei erotellut rakkauttaan.

Jumala on sanonut, että älkää katkeroituko pahan menestyksestä. He ovat kuin kedon kukkia. Loistavat hetken ja sitten kuihtuvat pois.

Syntiset saavat elää hetken, mutta Kristukselle kuuliaat ikuisesti.
Tämä on se oleellinen ero. Ks. köyhän miehen Lasaruksen tarina.
Tässä ajassa 80 vuoden glamour elämä ei vedä vertoja ikuiseen rakkauteen ja hyvinvointiin.

Meillä jokaisella on vapaus valita. Tässä ajassa rikkaus tulee vain muita riistämällä. No, ehkä joku voittaa Lotossa tai perii rikkauden, mutta siitä koituu usein henkinen taakka. Huumeongelmat ovat vakava ongelma myös ökyillä. Miksi heidän pitää sekoittaa päänsä aineilla ja haureudella, vaikka rahaa olisi omaan jettiin ja matkustukseen ympäri maailmaa paratiisisaarelta toiselle? Siksi, koska heiltä puuttuu aito rakkaus!
1 VASTAUS:
”Kukaan ei joudu kadotukseen hetken mielijohteen takia.
Siksi meidät kaikki erotellaan uhreihin ja riistäjiin.”

Omituinen tuollainen erottelu, jossa olet joko riistäjä tai riistäjän uhri. Olet joko lammas tai sen teurastaja. Olet joko saalis tai saalistaja. Melkoisen eläimellistä menoa, sanoisin. Suorastaan petomaista.

Melkein sama kuin ois helvetissä. Jossa ikuisesti kärsii ja toiset pistää kärsimään. Ikuisesti toiset murhaa ja toiset murhataan. Ja varmaan ikuisesti se kärsivä Jeesuskin itkee niiden murhattujen kanssa.

Jeesuksen kanssa siis ikuinen helvetti. Sillä helvetti tarkoittaa kärsimystä; kärsimys on helvetti. Toisaalla on olemassa Taivas, Jumala, ikuinen onni ja autuus, mutta kristinuskon mukaan pitää kärsiä helvetissä. Uhrina ollen.

Ilman uhria ei ole myöskään sitä joka uhraa. Uhraaja tarvitsee uhrin. Uhri ei ole uhri ilman että joku tekee hänestä uhrin. Miksi suostua uhraajalle uhriksi? Miksi antautua pahalle? Siksikö kun Jeesus?

”Jumalalle aika on eri kuin ihmiselle.”

Jumala on ajaton. Ikuinen. Jumala on täysin ajan ulkopuolella. Jumala ei siis ole historiassa, ajassa, Jumala ei ole historiallinen.

Ajattomuuden ymmärtäminen on ihmisille ilmeisen vaikeaa. Mutta kannattaa ajatella vaikka abstrakteja asioita, siis asioita jotka eivät ole lainkaan aika- ja paikkasidonnaisia. Samalla päästään Jumalan ominaisuuksiin: Rakkaus. Viisaus. Kaikkivoipuus. Kaikkitietävyys. Kaikkialla läsnäoleva. Ikuinen. Totuus.

”Syntiset saavat elää hetken, mutta Kristukselle kuuliaat ikuisesti.”

Jumalasta peräisin oleva sielu on kuolematon. Materia on kuoleva.

Tällä ei voi mitenkään perustella mitään sellaista, että Jumalan nimissä pahan pitäisi antaa vallita. Tai että olisi hyvä antaa itsensä uhriksi paholaiselle. Nimenomaan Paholainen tekee pahaa ja tuottaa siten uhreja. Eihän Jumala uhreja mihinkään tarvitse. Eikä myöskään tee pahaa.

Ikuisuus on aina, siis myös tässä ja nyt. Kristittyjen käsitys että ikuisuus alkaa vasta kuoleman jälkeen, on absurdi.
+Lisää kommentti
Olemattoman tahtoa vastaan ei voi tehdä syntiä.
Ilmoita
Jeesus opetti potalle mutta he kaatavat sisällön hänen päällensä.
Ilmoita
Jeesus vihaa syntisiä ja heittää heidät helvettiin, mutta uudestisyntyneitä Hän rakastaa.
Ilmoita
Kun syljet vasten kasvojani, niin siitä vasta sua rakastamaan innostun.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Jeesus valitsi rakastaa syntisiä

Jeesus valitsi rakastaa niitä, jotka häntä vastaan rikkovat.

Jeesus valitsi rakastaa kiduttajiaan. Hän valitsi rakastaa vihollisiaan. Hän valitsi rakastaa tuomitsijoitaan. Hän valitsi rakastaa murhaajiaan.

Hän valitsi rakastaa syntisiä niin paljon, että hän kuoli jotta syntiset saisivat elää.

Jumala valitsi rakastaa synnintekijöitä niin paljon, että oli halukas uhraamaan viattoman.

Hyvä ihminen uhrataan, tapetaan kiduttamalla ja häpäisten, jotta syntiset saisivat elää ja tehdä temppunsa.

Ja kysymys tässä vaiheessa kuuluu, miten hyvän uhraaminen pahan hyväksi olisi hyvä, ja miten viattoman murha olisi koskaan hyvä.

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta