Muista ensin korko sitten auto

Anonyymi

Ensin etsitään paikka jossa pienet rahoituskulut ja sen jälkeen katsotaan auto. Vain idiootti maksaa isoa korkoa.

26

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan, mutta harva autoliike rahoittaa - eteenkään nyt - kun korot ovat alhaalla myymiään autoja itse, koska se sitoo pääomia, joten kysymys on kuitenkin autokauppoihin erikoistuneista rahoitusyhtiöistä, joilla niilläkin on useimmiten joku pankki taustalla.
      Alimman koron saa tietenkin, mikäli itse omistaa jotain takauskelpoista.

      • Anonyymi

        Eipä taida pankistakaan saada autoon rahaa 1,4% korolla? Nimittäin monesta liikkeestä saa nyt vaihtoautoihinkin.


      • Anonyymi

        Hyvä asiakas saa pankista alle 1% korolla ja silloin auto on ns. oma.


      • Anonyymi

        Ja ne, joilla on liitua, ostaa uuden auton käteisellä, joka on heti ihan ikioma.


      • Anonyymi

        Aika tyhmä pitää olla jos käteisellä ostaa näillä koroilla nimittäin rahalle saa paremman tuoton ihan muualla. Ja puhun autoista. En ritsoista. Itse en alle 50tonnin autoja edes autoina pidä. Osamaksulla ja pienellä korolla autot ostaa rahamies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aika tyhmä pitää olla jos käteisellä ostaa näillä koroilla nimittäin rahalle saa paremman tuoton ihan muualla. Ja puhun autoista. En ritsoista. Itse en alle 50tonnin autoja edes autoina pidä. Osamaksulla ja pienellä korolla autot ostaa rahamies.

        Itse taas en pidä 50tonnin autoja vielä minään. Pitää olla 100tonnia, tai yli, ja sekin käteisellä ostettuna, joka on silloin ikioma heti, eikä mikään pankin omistama velkaritsa. Ja rahaa on kyllä tuottamassa muutenkin. Ei tarvitse tuolla lailla kikkailla, kuten sinun.


      • Anonyymi

        Rahamiehet ne ei yleensä rahoista puhele. Voisin tässä mahtailla vaikka kuinka mutta jääköön nyt omaan arvoonsa nämä minullapas on vielä enemmän kuin sinulla -kommentit. Silloin kun sitä on riittävästi niin yleensä tukkii myös turvat tehokkaasti.


    • Anonyymi

      Paha pakkomielle mainostaa korkoja, jankuttaa joka päivä.
      Menen hyvä lapsi hoitoon, ennenkuin läheisesi vievät sinut väkisin hoitoon jossa hoet korot, korot.......

      • Anonyymi

        Korko on olennainen osa autokauppaa tänäpäivänä kun autot ostetaan lähestulkoon kokonaan rahoituksella. Kyllähän se sinua joppariliikkeen miestä harmittaa toki kun ihmiset alkavat olemaan valveutuneita ja etsivät edullisen rahoituksen. Rahoitukulut voivat olla tuhansia euroja kauppahinnan päälle joten kyllä niistä kannattaa puhua.


      • Anonyymi

        Totta, miksi huolehdit muiden asioista ja koroista,
        ihan vain mielenkiinnosta, aliarvioit muiden älykkyyttä kun kerrot päivänselvyyksiä pakkomielteellä koko ajan.
        Maksatko muidenkin korkoa vai mitä vaahtoat täällä joka päivä , oletko sairas?


      • Anonyymi

        Se on sinulle vaikeaa käsittää kun joudut myymään autoja isolla korolla kun ei kyvyt riittänyt joppariliikettä pidemmälle. Meillä kunnon liikkeessä on nyt hyvä korko. Lähellä 0% ja ei muuten autot ole yhtään kalliimpia kuin ennen korkotarjousta. Tiedän että sinulla on nyt vaikeaa kun kauppa käy huonosti isolla korolla. Mutta toivon sinulle kaikkea hyvää ja että saisitte myös rahoituken tämän päivän tasolle. Onnea.


      • Anonyymi

        En ole autoalalla, onnea koroilla huutamiseen , mene kuitenkin pakko-oireistasi päälääkääriin. On paha pakkomielle toisten ihmisten tuo asioihin puuttuminen.
        Ei kaikki ole samanlaisia automyyjäressukoita kuin sinä palkkatyöläinen.


    • Anonyymi

      Kun korko on 0% ilman kuluja, silloin rahoitus on kunnossa. Näin minulla(kin).

      • Anonyymi

        Juuri näin. Silloin on hyvä rahoitus. Pyri aina 0 korkoon.


      • Ettekö ymmärrä, että joku maksaa aina koron!
        Jos joku tarjoaa maksuaikaa ostokselle 0% korolla vaikka vain 2 vuodeksi,
        niin se on kyllä otettu huomioon auton hinnassa.
        Munaa ei voi munaan vaihtaa!


      • Anonyymi

        Aijjahas. Kummia juttuja sulla kyllä. Hinnat pysyy liikkeissä ihan samana oli korko 0% tai 5%. Hinnat ei paperilla nouse eikä laske. Eikä esim oman auton hyvityshinta ole koskaan huonompi kun ostat pienikorkoisen auton. Minä esim sain yli 50 autostani parhaan hyvityksen juuri pienkorkoliikkeeseen. Suurkorkoliikkeet hyvittivät 3000e järjestäen vähemmän. Ostin auton tietty pienkorkoliikkeestä ja muutenkin auto oli hyvän hintainen sekä varusteltu. Maksoivat siihen vielä ison huollonkin.

        Jopparilla alkaa olee hankalaa nytkun kunnon liikkeillä on korot kohillaan.


      • Anonyymi

        Sitten puhutaan myös mahtikorkoliikkeistä joissa korko voi olla jopa 9%🤣 siinä vasta autolle tulee mahtava hinta 6 vuoden maksuajalla.


    • Anonyymi

      En ole koskaan maksanut autosta korkoa!

      • Anonyymi

        Luin että tulee negatiivinen korko pian. Eli autolla ajamisesta kilahtaa rahaa tilille! Kannattaa hakea useampi osamaksuauto, niin tienaa mukavasti.


      • Anonyymi

        Vähän on ymmärryksessä puutteita.


    • Anonyymi

      Parhaat korkotarjoukset on aitoihin ja malleihin jotka eivät kelpaa, eli tosi hienosti ajateltu että kannattaa sellainen hankkia joka ei sitten säilytä arvoaan ja hankala saada kaupaksi.

      • Anonyymi

        Onko esim länsiautolla, tsushoautolla, bayerncarilla, jne joilla nyt 0,89-0,99% korko niin pelkästään autoja jotka ei kelpaa? Siellä on tuo sama korko ihan kaikkiin vaihtareihin tällä hetkellä. Kyllä siinä kauppa vauhdittui kummasti ja asiakas säästää tuhansia euroja.


      • Anonyymi

        Nuo korkotarjoukset autoihin jotka ei kelpaa löytyvät yleensä ns joppariliikkeistä joilla korko korkea ja myyvät sitten ne huonot pienellä korolla pois tai autot jotka ei muuten vaan kelpaa. Laatuliikkeestä saa aina sovittua hyvän koron.


    • Anonyymi

      Hei lässyttäjät, kaikille autoliikkeille ja "joppariliikkeille" korot ovat samoja niiden kanssa yhteistyössä olevilla, joten lopeta läykytys asiasta josta et mistään mitään ymmärrä, paina se visusti mieleesi mäysti joka jauhat koroista ammatiksesi, ( varmaan kivaa läheisilläsi kun olet pakkomielteinen jankuttaja, muijaa tuskin edes onkaan...)

      • Anonyymi

        No ei todellakaan ole. Kamuxilla 8,9% ja länsiautolla esim 0,99%. On turha väittää 9 kerrottua korkoa samaksi. Auton hinta on lopulta myös aivan eri kun ostas järkyllä korolla ns suurkorkorahoituksella.


    • Täällä on turha väitellä näistä prosenttiasioista!
      Olen opettanut peruskoulunsa päättäneitä nuoria aikuisia n. 20 vuoden ajan,
      ( 1991 - 2010), en siis enää.
      Useammankin keskustelun jälkeen, monelle heistä prosentti ja prosenttiyksikkö on aivan sama asia.
      Tästä syntyvät nämä harhat.
      Osalle siis koron nouseminen 1 prosentista kahteen on prosentin nousu.
      Muutamalle harvalle nousu on 100%, koska koron osuus nousee kaksinkertaiseksi.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      330
      11091
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      54
      2272
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      164
      1859
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1354
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1349
    Aihe