Yle ei ole pystynyt tekemään yhtäkään realistista

Anonyymi

raporttia Ruotsin yhä pahenevista ongelmista maahanmuuttoon liittyen, sen sijaan Tanskan ja Norjan radio/tv-yhtiöt ovat siihen pystyneet.

Muutenkin luulisi Ylen joka mielellään kertoo asioita Ruotsista, esim. A-studiossa käsittelisi Ruotsin tilannetta, näitä jatkuvia ampumisia, pommi-iskuja, raiskauksia jne. mutta ei. Sekä Yle että hesari ovat Ruotsin ja ruotsalaisuuden ihailijoita, ne eivät halua sanoa pahaa sanaa Ruotsista, ei varsinkaan silloin jos kyse on mamuista.

Filipstadin pikkukaupunki uhkaa mennä konkurssiin, koska mamujen(Irak, Syyria,Somalia)elättäminen maksaa niin paljon. Ja samaan aikaan työikäiset ruotsalaiset muuttavat pois. Tilanne on oikeasti vakava, sillä Ruotsin SVT1:llä oli kaupungin katastrofaalisesta tilanteesta keskiviikkona jopa dokumentti. Eikä Filipstad ole suinkaan ainoa paikkakunta, vaan niitä on monia muitakin jotka ovat saman tyyppisessä tilanteessa.

Poliiseja eroaa jatkuvasti, uusia opettajia pitäisi saada valtavasti, ei löydy.

Kyllä Ruotsi on pahoissa vaikeuksissa, eikä ne vaikenemalla parane.

6

53

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Totuuden kertominen ei kuulu polittisesti ohjatun "vastuullisen" valtamedian toiminta periaatteisiin.Suomi on pienen piirin hyväveliverkoston johtama maa, sen takia vanhat perinteiset puolueet yhdessä yrittävät kampittaa persuja,pelko vallan menettämisestä on todellinen syy.

    • Anonyymi

      Ruotsin kohtaloa on kiinnostavaa seurata.

    • Anonyymi

      Syynä on Ylen takapiruna toimiva kommunisti Thomas Wilhelmsson. Se äijä on toimillaan mädättänyt Ylen. Aika penkoa vähän tarkemmin Ylen touhuja.

      • Anonyymi

        Wilhelmsson on RKP-kansleri Helsingin Yliopistosta. Yllätyskö?


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      73
      1786
    2. Olisikin se meidän tapaaminen jo liian jännää

      Näin pitkän ajan jälkeen.
      Ikävä
      73
      1176
    3. Melko hyvin tunnen jo hänet

      Hän ei ole sopiva. Jotain hyvää tässä palstan seuraamisessa on ollut. Omien ajatusten ja tunteiden jäsentämisen lisäksi
      Ikävä
      85
      1064
    4. Mitä tapahtunut?

      Ken tietää mitä viitostiellä betonin kohilla käynyt punaisen auton kanssa?
      Suomussalmi
      14
      950
    5. Ikävöin kyllä

      En voi ottaa nyt yhteyttä, joten puran tänne järjetöntä ikävääni. Tunteeni sinua kohtaan ovat valtaisat.
      Ikävä
      33
      876
    6. Eläkeläisiltä leikataan jo asumistukeakin, osalla loppuu kokonaan!

      https://yle.fi/a/74-20102928 Hallitus varmaan vihaa eläkeläisiä, nyt ollaan kajoamassa eläkeläisten asumistukeenkin, os
      Maailman menoa
      261
      822
    7. Tiedätkö sinä

      Miten lähellä tänään oli että olisin pyytänyt sua treffaamaan. Olin täysin valmistunut siihen, mutta en löytänyt sinua t
      Ikävä
      19
      789
    8. Mies, riittääkö sulle näkemään vilauksen musta?

      Etkö halua ottaa minua kiinni?
      Ikävä
      61
      758
    9. Hesari tunnustaa että Ukraina on häviämässä sodan - Suomen poliittinen eliitti housut kintuissa

      Oliko aivan pakko sitoutua politiikkaan jossa pumpattiin älyttömät summat rahaa Kankkulan Kaivoon eli Kiovan natseille?
      Maailman menoa
      210
      739
    10. Ken leikkiin ryhtyy

      Se leikin kestäköön. Ei mulle tarvitse kiukutella jos en lähde leikkiin mukaan. Eiköhän se oo molemmille helpoin kun lop
      Ikävä
      66
      736
    Aihe