Kuka kristittyjä todellisuudessa hallitsee?

Anonyymi

Näilläkö opeilla kristittyjä hallitaan?

http://paavovirtaniemi.puheenvuoro.uusisuomi.fi/69183-jesuiitat-ovat-katolisen-kirkon-salainen-sotilasjarjesto
https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
https://nwohavaintoja.blogspot.com/2016/01/jesuiittojen-salainen-vala.html
jne....

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Pelolla hallitaan kristittyjäkin. Pelko salamyhkäisistä järjestöistä voi ajaa ihmisiä lahjoittamaan rahaa muille kuin luotettaville ihmisille.

    • Anonyymi

      Niinpä!
      Joko kavalletut vanhukset ovat saaneet rahansa takaisin:
      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/b38f2da2-d165-4eb1-aa25-4f734b7566ae
      Ja onko varojen keräämisiin syyllistyneet otettu rikospoliisin listoille ja asetettu Lain eteen sekä rahojen amerikkaan lähettäjät?
      Ei kaikki kavalletut vanhuksen osaa itse siirtää valuttaa ulkumaiden tileille....

    • Anonyymi

      Raha on jumala. Kahta ette voi palvella.
      Kuinka mainos turmelee maailmaa, luontoa j a palvelee ahneutta ja itaruutta, natseja ja yli-ihmisiä, jotka vaan elää ja loisii veroparatiiseissa, ja tekevät jäynää kun järjestävät nikuutta taviksille.

      AY pamput hempputee tumppuaan, vetele saateesaaria väkensä niskaan, ilman sateen suojaa ja kaaressa. Leimaa itsesi sisään niin demokratia loppuu siihen, systeemi takaa sen., vapaassa maassa.
      Elämme Namusedän aikaa.

      • Anonyymi

        Ay-pamput ovat tosiaan pahasta. Tarvitaan Suomeen uusi halpatyöläisten joukko, vaikka ulkomailta. Mutta miten kaventaa työläisten oikeuksia ja palkkavaatimuksia?


    • Anonyymi

      95% sairauksista johtaa juurensa mieleen. Julkinen media on saastaa täynnä, se sairastuttaa koko kansan.
      Postin johtaja ansaitsee, ja kansa vetee tumppuunsa ja saa raivareita ja eliittipaskiaiset nauraa, - mömmöt ja viina menee kaupaksi. Kansanedustajat levittelee käsiään. Turvautuu loputtomiin kinasteluihin.
      Lääkäri käyttää placeboa kun pistää prässihousut jalkaan.
      Jeesus on muka rasisti? se puhuu erikseen juutalaisille ja seurakunnalle?
      Liha omistaa Raamatun ja läski siunaukset, juutalaiset vihaa sitä Jeesusta joka jo tuli. Mitätöi sen joka teki kaiken.
      Kuunnelkaa Melleriä ja Patmosta.
      Mitä Jeesus:" te olette isästä, siitä toisesta". He eivät luota Jumalan rahkeisiin.

      • Anonyymi

        "95% sairauksista johtaa juurensa mieleen."

        Et kai nyt vain keksinyt tilastoa päästäsi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "95% sairauksista johtaa juurensa mieleen."

        Et kai nyt vain keksinyt tilastoa päästäsi?

        "Valtaosa tavallisista sairauksista, kuten sydän- ja verisuonitaudit, diabeteksen eri muodot, mielenterveyden häiriöt ja allergiset sairaudet, syntyvät monien seikkojen yhteisvaikutuksesta.

        Tavallisissa sairauksissa perintötekijöiden osuus sairastumisen syynä vaihtelee. Samoissa ulkoisissa olosuhteissa toinen ihminen sairastuu helpommin kuin toinen, ja jotkut sairaudet näyttävät kertyvän tiettyyn sukuun enemmän kuin sattumalta. Puhutaan monitekijäisestä periytymisestä, jossa sairastumiseen vaikuttavat siis perimä eli geenit ja elämänaikaiset olosuhteet, rasitukset, elämäntavat." (Duodecim)

        On myös paljon sairauksia joiden syntysyistä lääketieteellä ei ole hajuakaan.


    • Anonyymi

      Jeesus käski saarnata ja opettaa mutta kielsi uskomasta....
      -
      Jeesuksen evankeliumia Matteuksen mukaan:
      24:23 Jos silloin joku sanoo teille: 'Katso, täällä on Kristus', tahi: 'Tuolla', niin älkää uskoko.
      24:24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
      24:25 Katso, minä olen sen teille edeltä sanonut.
      24:26 Sentähden, jos teille sanotaan: 'Katso, hän on erämaassa', niin älkää menkö sinne, tahi: 'Katso, hän on kammiossa', niin älkää uskoko."
      -
      Matt.28:20 ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."

      • Anonyymi

        Vääristä profeetoista...
        Raamatussa olevia Jeesuksia:
        Kahden Jeesusten syntymät!
        Syntymät:
        1/Matt. 2:1 vertaa 2/Luuk. 2:2-5
        Lisää tietoa täältä: http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
        -
        Kuka on kristittyjen syntien sovittaja?
        Jeesus ei rikoksia sovittanut; synti = laittomuus = rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
        Ja kolmen Jeesuksen kuolemat, ei yksi voi kuolla kolmella eri tavalla:
        1/Matt.27:49, 27:50, vertaa
        2/Joh.19:30
        3/Luuk.23:46.
        -
        Apostolien teot ei ole Jeesuksen evankeliumien tietoa joten tässä ollenee kristittyjen todellinen jeesus joka hyväksyy laittomuudet:
        "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."


    • Anonyymi

      Oiketa Kristittyjä Hallitsee Kristus Jeesus PYHÄSSÄHENGESSÄÄN. Niitä vain Krist. uskonnollisia ja uskonto kuntia se pimeyden puolen ruhtinas "piru" vie, vetää ja hallitsee, sille uskollisten palvelijoidensa kautta, jossa siksi PAHA perii ja on perinyt!!

      Missä vain on ne muut Oikesti Kirstityt, Kristuksen Jeesuksen kirkkaudeksi ja kunniaksi, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi riittävällä tavalla eläviä ja toimivia / vaikuttavia apsotolisia seurakuntiaan / sitä pelastukseksi Kirst.  vaihtoehtoa rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut niihin eri virkoihin ja muihin eri palvelusten tehtäviin ja niissä avustajiksi, ym, palveljioiksi kututut?!

      Tuolta... http://www.suomenkristityt.foorumimme.com Raamatun UT mukaisesta Kristillisyydestä asiallisesti ja rakentavasti KESKUSTELU foorumilta, ns. "HUUTAVAN ääni".

      (Herätyys)

      • Anonyymi

        Että missä piileskelee ja miksi, kaikki muut Kristuksen Jeesuksen seuraajiksi, Hänen kirkkaudeksi ja kunniaksi, apostolisia seurakuntiaan / sitä, "maailmalle valkeudeksi ja maalle suolaksi" riittävällä tavalla elävää ja toimivaa / vaikuttavaa, pelastukseksi Krist. vaihtoehtoa, jokaista Hänen jäsentään, (siksi osoittautuvaa / todistautuvaa) myöden, yhtä olevasti ja kaikessa yhtä pitävästi, Totuudessa yksi mielisesti, rakentavaan Krist. yhteyteen ja yhteistyöhön kutsutut, ja muut tähän yhteyteen ja yhteistyöhön niillä kaikille hyväksi Krist. ehdoilla yhtymään haluavat?

        Sitä ns. "vastakaikua" odottava.

        (Tästä pahan vallassa olevasta, saatanaa tuomiokseen palvelevan maailman / ihmiskunnan kansakuntien, "pirun" hyväksi ja puolesta, =tuomioksi touhuista ja politiikasta ULOS, irtisanoutuvaksi kutsuttu.

        (Herätyys)


    • Anonyymi

      Jokohan ne helluntalaisten vanhuksilta kavaltamat rahat ovat palautettu?
      Ellei, niin perikuntien tulisi puuttua asioiden kulkuun tai ainakin seurata miten asiaa amerikassa järjestellään. Rohkenen pelätä, että yrittävät keinotella vaikka uskottamalla että ne olivat lahjoituksia tai lähetyöhön kerättyjä varoja ettei tartis palauttaa rahoja (2,7 miljoonaa €uroa) suomeen niiden omistajille.

    • Anonyymi

      Tuotaa, tarkoitatko promilleniaaleja sitten...
      Hiekalle ei saa raksaa.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kirkko Raamattu 1933/-38 käännös 1. Johanneksen kirje:

      2:1 Lapsukaiseni,
      tämän minä kirjoitan teille,
      ettette syntiä tekisi;
      mutta jos joku syntiä tekeekin,
      niin meillä on puolustaja Isän tykönä,
      Jeesus Kristus,
      joka on vanhurskas.

      2:2 Ja hän on meidän syntiemme sovitus;
      eikä ainoastaan meidän,
      vaan myös koko maailman syntien
      2:3 Ja siitä me tiedämme hänet tuntevamme,
      että pidämme hänen käskynsä.

      2:4 Joka sanoo:
      "Minä tunnen hänet",
      eikä pidä hänen käskyjä,
      se on valhettelia,
      ja totuus ei ole hänessä.

      2:5 Mutta joka pitää hänen sanansa,
      hänessä on Jumalan rakkaus totisesti täydelliseksi tullut.
      Siitä me tiedämme,
      että me hänessä olemme.

      2:6 Joka sanoo hänessä pysyvänsä,
      on velvollinen vaeltamaan,
      niinkuin hän vaelsi.

    • Anonyymi

      pittähän ny tietenkin "kymmenykset" maksaa, että pastorit pääsee busines- luokassa lentäen,Torontoon, -. . .saada "uutta". . .

    • Anonyymi

      Johanneksen evankeliumi:
      15:10 Jos te pidätte minun käskyni,
      niin te pysytte minun rakkaudessani,
      niinkuin minä olen pitänyt Isäni käskyt
      ja pysyn hänen rakkaudessaan.

      15:11 Tämän minä olen teille puhunut,
      että minun iloni olisi teissä
      ja teidän ilonne tulisi täydelliseksi.

      15:12 Tämä on minun käskyni,
      että te rakastatte toisianne,
      niinkuin minä olen teitä rakastanut.

      15:13 Sen suurempaa rakkautta ei ole kenelläkään,
      kuin että hän antaa henkensä ystäväinsä edestä.

      15:14 Te olette minun ystäväni,
      jos teette,
      mitä minä käsken teidän tehdä.

      15:15 En minä enää sano teitä palvelijoiksi,
      sillä palvelija ei tiedä,
      mitä hänen herransa tekee;
      vaan ystäviksi minä sanon teitä,
      sillä minä olen ilmoittanut teille kaikki,
      mitä minä olen kuullut Isältäni.

      15:16 Te ette valinneet minua,
      vaan minä valitsin teidät
      ja asetin teidät,
      että te menisitte
      ja kantaisitte hedelmää
      ja että teidän hedelmänne pysyisi:
      että mitä ikinä te anotte Isältä minun nimessäni,
      hän sen teille antaisi.

      15:17 Sen käskyn minä teille annan,
      että rakastatte toisianne.

      15:18 Jos maailma teitä vihaa,
      niin tietäkää,
      että se on vihannut minua ennen kuin teitä.

      15:19 Jos te maailmasta olisitte,
      niin maailma omaansa rakastaisi;
      mutta koska te ette ole maailmasta,
      vaan minä olen teidät maailmasta valinnut,
      sentähden maailma teitä vihaa.

      15:20 Muistakaa se sana,
      jonka minä teille sanoin:
      'Ei ole palvelija herraansa suurempi.'
      Jos he ovat
      minua [ Jeesusta] vainonneet,
      niin he teitäkin vainoavat;
      jos he ovat ottaneet vaarin minun sanastani,
      niin he ottavat vaarin teidänkin sanastanne.

      15:21 Mutta kaiken tämän he tekevät teille minun nimeni tähden,
      koska he eivät tunne häntä,
      joka on minut lähettänyt.

      15:22 Jos minä en olisi tullut
      ja puhunut heille,
      ei heillä olisi syntiä;
      mutta nyt heillä ei ole,
      millä syntiänsä puolustaisivat.

      15:23 Joka vihaa minua,
      se vihaa myös minun Isääni.

      15:24 Jos minä en olisi tehnyt heidän keskuudessaan niitä tekoja,
      joita ei kukaan muu ole tehnyt,
      ei heillä olisi syntiä;
      mutta nyt he ovat nähneet
      ja ovat vihanneet sekä minua että minun Isääni.

      15:25 Mutta se sana oli käyvä toteen,
      joka on kirjoitettuna heidän laissaan:
      'He ovat vihanneet minua syyttä.'

      15:26 Mutta kun Puolustaja tulee,
      jonka minä lähetän teille Isän luota,
      totuuden Henki,
      joka lähtee Isän luona,
      niin hän on todistava minusta.

      15:27 Ja te myös todistatte,
      sillä te olette alusta asti olleet minun kanssani."

    • Anonyymi

      "Saatana" on tämän maailman versio Jumalasta. Maailman ihmisten käsitys Jumalasta. Väärä käsitys.

      Jotkut juterilaiset ovat palvoneet Jeesus-tauluja. Muissa lahkoissa palvottu muita kuvia. Kaikki tämä kuvanpalvonta on oireellista: ihmisillä Jumalasta käsitys, mielikuva, jota palvovat oikean Jumalan asemesta.

    • Anonyymi

      >Näilläkö opeilla kristittyjä hallitaan?

      Krsititty tarkoittaa jeesuksen opetuslasta ja Jeesuksen opetuslapsi on henkilö, joka pysyy Jeesuksen opetuksessa.

      "Niin Jeesus sanoi niille juutalaisille, jotka uskoivat häneen: "Jos te pysytte minun sanassani, niin te totisesti olette minun opetuslapsiani; ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi"."
      Joh. 8:31-32

    • Anonyymi

      kristittyjen todellinen jumala kristittyjen historian mukaan:
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      kristittyjen todellinen jeesus, kristittyjen historian mukaan:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."
      -
      Raamatussa olevia Jumalia:
      3. Moos. 11:44 "Sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne; pyhittäkää siis itsenne ja olkaa pyhät, sillä minä olen pyhä."
      3. Moos. 19:2 "Puhu kaikelle israelilaisten seurakunnalle ja sano heille: Olkaa pyhät, sillä minä, Herra, teidän Jumalanne, olen pyhä."
      -
      2. Kor. 4:4 -- Myös Saatana on 'tämän maailman jumala'
      https://www.gotquestions.org/Suomi/saatana-taman-maailman-jumala.html
      Paavali ei saanut eroa herrasta:
      2 Korinttolaiskirje 12:
      7 Ja etten niin erinomaisten ilmestysten tähden ylpeilisi, on minulle annettu lihaani pistin, saatanan enkeli, rusikoimaan minua, etten ylpeilisi.
      8 Tämän tähden olen kolmesti rukoillut Herraa, että se erkanisi minusta."
      Paavali ei eroa saanut todellisesta herrastaan raamatun mukaan ja se herra jäi kristittyjen herraksi.
      ----
      Raamatussa olevia Jeesuksia:
      Kahden Jeesusten syntymät!
      Syntymät:
      1/Matt. 2:1 vertaa 2/Luuk. 2:2-5
      Lisää tietoa täältä: http://www.vapaa-ajattelijat.fi/kritiikki/raamattu/raam1.html
      -
      Kuka on kristittyjen syntien sovittaja?
      Jeesus ei rikoksia sovittanut; synti = laittomuus = rikos: 1 Johanneksen kirje 3:4-10
      Ja kolmen Jeesuksen kuolemat, ei yksi voi kuolla kolmella eri tavalla:
      1/Matt.27:49, 27:50, vertaa
      2/Joh.19:30
      3/Luuk.23:46.
      Tässä kristittyjen jeesus:
      "Apostolien teot:13:6 Ja kun he olivat vaeltaneet kautta koko saaren Pafoon asti, tapasivat he erään juutalaisen miehen, noidan ja väärän profeetan, jonka nimi oli Barjeesus."

      Kuka olikaan Jumalan Ainoa poika, kristittyjen; Paavalin jumalan poikako?
      5.Mooseksen kirja:
      32:19 "Herra näki sen ja hylkäsi heidät, sillä hän vihastui poikiinsa ja tyttäriinsä."

      • Anonyymi

        Raamatun /kristinuskon mukaan on vain yksi Jumala. Siten voidaan tulkita myös "tämän maailman Jumala" Raamatusta, väittämättä sitä saatanaksi. Paavalin selitys kuulostaa, kuin Jumalalla olisi oikeus tehdä, mitä huvittaa - olematta tilivelvollinen kellekään, syytettävissä, tuomittavissa, jne.

        2.Korinttolaiskirje:
        4:4 niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on Jumalan kuva.

        Roomalaiskirje:
        11:32 Sillä Jumala on sulkenut kaikki tottelemattomuuteen, että hän kaikkia armahtaisi.
        11:33 Oi sitä Jumalan rikkauden ja viisauden ja tiedon syvyyttä! Kuinka tutkimattomat ovat hänen tuomionsa ja käsittämättömät hänen tiensä!

        Roomalaiskirje:
        9:14 Mitä siis sanomme? Ei kaiketi Jumalassa ole vääryyttä? Pois se!
        9:15 Sillä Moosekselle hän sanoo: "Minä olen armollinen, kenelle olen armollinen, ja armahdan, ketä armahdan."
        9:16 Niin se ei siis ole sen vallassa, joka tahtoo, eikä sen, joka juoksee, vaan Jumalan, joka on armollinen.
        9:17 Sillä Raamattu sanoo faraolle: "Juuri sitä varten minä nostin sinut esiin, että näyttäisin sinussa voimani ja että minun nimeni julistettaisiin kaiken maan päällä."
        9:18 Niin hän siis on armollinen, kenelle tahtoo, ja paaduttaa, kenen tahtoo.


    • Anonyymi

      unohtakaa kaikki ihmis oppi höpötykset ja vanha laki. Seurataan siis Totellaan Jeesusta, mitä Hän Sanoo 4 Evankeliumissa!

      Lue 4 Evankeliumia, Kuuntele ja Tottele parhaasi mukaan kaikkea mitä JEESUS Sanoi ollaksesi Kristitty = Jeesuksen Kristuksen opetuslapsi! mm:

      "Niin ei myös teistä yksikään, joka ei luovu kaikesta, mitä hänellä on, voi olla minun opetuslapseni. Luukas 14:33.

      "Myykää, mitä teillä on, ja antakaa almuja; hankkikaa itsellenne kulumattomat kukkarot, loppumaton aarre taivaisiin, mihin ei varas ulotu ja missä koi ei turmele. Luukas 12:33.

      "Ei kukaan voi palvella kahta herraa; sillä hän on joko tätä vihaava ja toista rakastava, taikka tähän liittyvä ja toista halveksiva. Ette voi palvella Jumalaa ja mammonaa. Matteus 6:24. *jotkut käännökset käyttävät sanaa "rahaa" "mammonan" kohdalla.

      "Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille. Markus 16:15.

      Kenenkään ei tarvitse eikä pidä työskennellä rahan tai katoavaisen ruuan eteen, vaan Jumalalle. Jumala huolehtii jokaisen tarpeista, jotka Hänelle työskentelee. Tällä tavalla voimme myös selvitä pedon merkki ja suuren ahdistuksen ajat. Tätä kutsutaan "Elää Uskosta".

      ÄLÄ koskaan ota Pedon Merkkiä! Lue Ilmestyskirja 13 ja varmuuden vuoksi Ilmestyskirja 22

      Dokumentti aiheeseen liittyen, Englanniksi: https://www.youtube.com/watch?v=B_foDpYGVJc

      Kaikki ilmaisia ja erittäin hyödyllisiä resursseja: truthseeking.co.uk / katso ainakin "freesources" ja "articles".

      Youtube soittolista, Jeesuksen Opetuksiin liittyen: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3gulrFr5tELMJUP7n_2H3mS

      Miten saada voitto seksuaalisesta synnistä: https://www.youtube.com/watch?v=1c-Km32ZpEQ

      Teot Armo Harmonia 3 osainen soittolista: https://www.youtube.com/playlist?list=PLSWJU8S4WD3jM6iESK-IKSBkNwhtWudKY

      Pyydän että jaat tätä jokaiselle mahdollisesti kiinnostuneelle jokapuolella, Kiitos! Rakkautta ja Rauhaa

      JUMALA Todella RAKASTAA meitä ja Tahtoo Pelastaa meidät kaikki! Jos kukaan kuulee tämän, pyydän, vastaa Jumalan Kutsuun Jeesuksen Opetuksissa. <3

      • Anonyymi

        >>>>Kirjoitit: Älä koskaan ota pedonmerkkiä<<<<<

        Muistutukseksi: Pedonmerkki on sunnuntai, ihmiskäsky pyhäksi. . . Jumalan merkki on sapatti.

        1234567---


    • Anonyymi

      , kukaan ei tule autuaaksi kaverin uskossa
      nää_on_näitä

    • Anonyymi

      Pyhä Henki
      16:5 Niin seurakunnat vahvistuivat uskossa ja saivat päivä päivältä yhä enemmän jäseniä.
      16:6 Ja he kulkivat Frygian
      ja Galatian maan kautta,
      sillä Pyhä Henki esti heitä julistamasta sanaa Aasiassa.

      16:7 Ja tultuaan Mysian kohdalle he yrittivät lähteä Bityniaan,
      mutta Jeesuksen Henki ei sallinut heidän sitä tehdä.

      16:8 Niin he vaelsivat ohi Mysian
      ja menivät Trooaaseen.

      16:9 Ja Paavali näki yöllä näyn:
      makedonialainen mies seisoi
      ja pyysi häntä sanoen:
      "Tule yli Makedoniaan ja auta meitä."

      16:10 Ja kun hän oli nähnyt sen näyn,
      niin me kohta tahdoimme päästä lähtemään Makedoniaan,
      sillä me käsitimme,
      että Jumala oli kutsunut meitä julistamaan heille evankeliumia.

      Ja Jumala halusi tuoda pelastus sanoman Eurooppaan ja täältä sitä on levitetty ympäri maailmaa. Ja missä on otettu Jumalan Sana vastaan, niin sinne on tullut elämä ja yltäkylläisyys.
      Mutta jotka ovat hyljänneet Jeesuksen armahtavan sanoman käy niille samalla lailla kuin kävi Turkille,

      • Anonyymi

        Jos mielletään ihminen asiaksi jossa on sisällä hyvää tai pahaa. Olemme kaikki,joka ainut ,sinä ja minä syntyneet samasta alkulähteestä Rakkaudesta ja oppineet vanhempiemme (perisynti)kautta synnyttämään pahaa. Itse ymmärrän Jumalan Rakkaudeksi kaiken hyvän joka ON.koko maailmankaikkeus on syntynyt tästä Jumalan Rakkaudesta. Ihmistä on yritetty ohjata ja "koulia" toteuttamaan samaa Rakkautta, mutta ihminen itse onnistunut itserakkaudessaan vääristämämään kaiken. Aikoinaan ihmisillä oli kaikki,("paratiisi"). Nykyisin eri uskot ja uskon lahkot riitelevät siitä kuka on oikeassa, koko maapallolla,muslimit,hindut ,kristityt , juutalaiset..jne jne..jne jne.SOTIVAT! Muka uskonsa puolesta!? Onko kenellekään ikinä! Tullut mieleen!!??että kaiken maailman uskonnoissa kautta aikojen olisi kyseessä kaikille sama ALKULÄHDE!? Ja että se olisi ihmisen sanoilla "RAKKAUS". Lähde on olemassa..löydettävissä. Se on meissä. Löysin "lähteeni" Raamatusta. SANASTA. "MINÄ OLEN". RAKKAUS. Ymmärsin että yksikään "lammas" ei joudu hukkaan "paimenelta". Lampaat kuulevat paimenen äänen..ja ne tunnistavat sen....ja on oleva yksi paimen ja yksi ääni jota lampaat tottelevat. Niin on oleva aikojen lopussa... Koko maailmassa, ne joilla on omatunto! Mikä uskonto vain..muslimi..budhismi..juutalaisuus. mikä tahansa ns.pakana uskonto..mikä tahansa! Kristinusko!! Joka ainut ihminen on samalla viivalla..kuitenkin.. kun "kutsutut"eivät tulleet "hääjuhlaan..Mitä illan isäntä teki? Hän kutsui kadulta "ryöväri" ja muut......Niinpä...meiltä vaaditaan vain yksi asia..Että tekisimme kuin samarialainen teki.. armahtaisimme lähimmäistä me, onpa hän mitä "uskontoa" hyvänsä. T. Penuela


    • Anonyymi

      Siinäpä kysymys !

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14861
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    4. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    5. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    6. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    7. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    8. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    9. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3046
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe