Raamattu todistaa: uskovaiset ovat demoneita!

Anonyymi

Olen ihmetellyt ilmestyskirjan kohtaa, jossa sanotaan, että lopunaika alkaa, kun MAASTA OSTETTUJEN lukumäärä tulee täyteen, että mitä tämä maasta ostaminen oikein on.?!Nyt löytyi Paavalin tekstistä kohta, että ihmiset onkin MYYTY SYNNIN ALAISUUTEEN. Kyseessä on kaupankäynti, jonka kaupan paljastaa Pietari 2. kirjeessään sanomalla, että antakaa Kointähden loistaa sydämiinne tarkoittaen Paavalin oppia, jonka Paavalin seuralainen Pietari oli.

Kointähti on antiikin ajoista lähtien tarkoittanut Lusiferia, hän on kristinuskon opin mukaan langennut enkelli, jonka seuraajat ovat demoneita, näin Raamattu itse todistaa, että kristuskultin seuraajat ovatkin demoneita.

Todisteet:

Pietarin 2. kirje:

<<1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, KUNNES päivä valkenee ja KOINTÄHTI KOITTAA teidän SYDÄMISSÄNNE.<<

<<Lucifer on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” (lux = valo; ferre = kantaa, tuoda). Nimi periytyy alkujaan kreikan termistä Ἓσπερος, heosphoros, aamunkoin tuoja. ANTIIKISTA LÄHTIEN LUCIFER ON TARKOITTANUT KOINTÄHTEÄ eli Venusta.<<

Jeesuksen mukaan taivasten valtakunta on meissä ja meidän ympärillämme, mutta Paavali siirsi taivasten valtakunnan aivan jonnekin muualle. Ja Jeesus jätti taivasten valtakunnan avaimet - siis tuon siirretyn - löydettäväksi Pietarille, joka kielsi hänet kolmasti ennen kuin kukko lauloi, ja joka halusi tulla ristiinnaulituksi pää alaspäin, joka on saatananpalvojien tunnus.

Vertauskuvainnollisesti tai nyt jo löytyneen todisteen mukaan konkreettisesti -niin kuin lauseeseen 'Kavahda sitä miestä, jonka Jumala on taivaassa*, jos itsestä siirretään tuo Jeesusken kuvaama taivasten valtakunta pois, niin tilalle tulee vapaa tontti pahuudelle vallattavaksi.

Aivan kuten Paavalin opilla tehtiin ja tämän todistaa Raamattu itse: kristuskultin ja Kristuksen seuraajat ovat demoneita opin mukaan.

20

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Uudestaan:

      <<LUCIFER on latinaa ja tarkoittaa kirjaimellisesti ”valonkantajaa” (lux = valo; ferre = kantaa, tuoda). Nimi periytyy alkujaan kreikan termistä Ἓσπερος, heosphoros, aamunkoin tuoja. ANTIIKISTA LÄHTIEN Lucifer on TARKOITTANUT KOINTÄHTEÄ eli Venusta.

      KRISTINUSKON VAIKUTUKSESTA Luciferin ajatellaan nykyään usein olevan yksi Saatanan monista nimistä.[1] Kristillisen perinteen mukaan Lucifer oli ensimmäinen arkkienkeli, kunnes hänestä tuli liian ylpeä ja vallanhaluinen, mikä johti kapinaan Jumalaa vastaan. Taivaallisen sodan jälkeen Jumala karkotti Luciferin, jolloin Luciferista tuli paholainen, langennut enkeli, ja HÄNEN SEURAAJISTAAN DEMONEITA[2] <<

      Lähde: wikipedia

      Pietarin 2. kirje:

      <<1:19 Ja sitä lujempi on meille nyt profeetallinen sana, ja te teette hyvin, jos otatte siitä vaarin, niinkuin pimeässä paikassa loistavasta lampusta, KUNNES päivä valkenee ja KOINTÄHTI KOITTAA teidän SYDÄMISSÄNNE.<<

      Tämän kertoo itse oppinormistokin - tämä ei syntynyt vahingossa - josta puuttuu kokonaan taivas ja ikuinen elämäkin löytyy vain helvetistä, kuten olen täällä todistanut.

      Minä ihmettelen nyt teologeja - he eivät ole voineet olla tietämättä tätä totuutta, joka löytyy Raamatusta kuitenkin melko helposti.

      Mikä tässä on ollut motiivina tehdä tällaista hyväuskoisille ihmisille - tehdä heistä uskon kautta demoneita?

      Vai tarkoittaako tämä sitä, että tällä pengottiin esiin demoni-ihmiset ja ajateltiin, ettei muut tartu tähän syöttiin?

      Kertokaa te kirjanoppineet vastaus tähän.

      • Anonyymi

        Miten nyt teidän oppinne - hyvät teologit ja papit sanoo jatkosta - onko näillä demoneilla nyt enää mitään mahdollisuutta muuntua takaisin oikeiksi, hyviksi ihmisiksi vai onko teidän kristinuskon opin mukaan he nyt demoneita sitten ikuisesti ja aina?

        VASTATKAA!!!

        Kysyn tätä heidän puolestaan - ja mitä minä juuri eilen tulin sanoneeksi Paavalin kiroamisesta ja kiroamisen langettamisesta...


    • Anonyymi

      Ja koska tähän liittyy nyt se, että koko juttu - siis Paavalin syntioppi - perustuu väärään luomiskertomustulkintaan, niin laitan linkin ketjuun, jossa tuo on käsitelty.

      On selvää, että kyseessä on totuutena nyt paljon laajempi kokonaisuus, joka todella liittyy meidän todellisuuteen ja vahvasti tieteen tuntemaan tietoisuuden yhtenäiskenttään, jossa pisarakin mustetta värjää koko kentän tummaksi - ja mitä enemmän pisaroita, sitä mustemmaksi.

      https://keskustelu.suomi24.fi/t/15988599/hyvaa-jumalaa-etsimassa#comment-98841873

    • Jotain täytyy olla päässä vialla jos usko demoneihin.

      • Anonyymi

        Lauseesi tuntuu iskevän ohi kerrotusta totuudesta yhtä pitkälle kuin todennäköisesti maapallo on vielä valkoisesta aukosta.

        Yleensä olet nokkela kirjoittaja, mutta jotenkin nyt kompastuit omaan näppäryyteesi, jos et tähän asiaan pysty tuon enempää sanomaa.

        Ja toiseksi - olemme nyt sellaisen tosiasian ytimessä, että ainakin minulta loppui jo huuromintaju, eikä mikään voisi ärsyttää tässä hetkessä enempää kuin yletön tyhmyys ennen kaikkea juuri siitä, ettei tekstin lukija edes ymmärrä, että mistä tässä nyt on kyse.


    • Anonyymi

      Raamattu todistaa, että Juudas teki itsemurhan. On myös kirjoitettu sanotun, että "tee sinä samoin". - No niin. Tämähän on yleisin esimerkki siitä, ettei Raamatun jakeita sentään ihan miten tahansa kannata tai voi alkaa yhdistelemään.

      Lucifer Saatanan nimenä perustuu muistaakseni latinankielisen Raamatun,Vulgatan epäonnistuneeseen ja siis virheelliseen käännökseen hepreankielisestä Jesajan kirjasta. Näin Saatanalle on annettu kaiketikin vahingossa sama arvonimi "Valontuoja" kuin on samaisessa Vulgatassa aivan oikein kreikankielestä käännettynä annettu Herralle Jeesukselle.

      • Anonyymi

        Olen pahoillani, mutta et pysty nyt ulkoistamaan tätä edelle kirjoiettua kristinuskoa/totuutta 'joukosta pois' - tarkoittaa asenteellista ajattelua, että jos jokin asia ei sovi omaan maailmankuvaan, niin sen asian totuus selitetään ulos.

        Tässä on nyt ihan liian isosta kokonaisuudesta kyse - tässä ei ainoastaan kaatunut koko kristinusko, vaan itse Raamattu todistaa sen - ei ainoastaan huijaukseksi - vaan tarkoitukselliseksi saatanan johdatukseksi Luciferillä.

        Mutta voi ottaa tietysti aikaa, että näinkin vaikea kuvio löytää paikakansa aivosoluista - jos sitten pystyy löytämään ollenkaan. Riippuu aivoista.


      • Anonyymi

        Tässä ei ollutkaan kyse pienestä, sievästä teologisesta näpertelystä, jollaiseksi minäkin sen ensin ajattelin, ja tästä syystä toivonkin nyt AITOA kirjanoppinutta selittämään tämän tilanteen, että mistä tässä nyt sitten oli todella kyse - sen lisäksi, että se todistaa itse itsensä saatanapalvonnaksi?!

        Ei voi olla yhtäkään teologia, joka ei olisi tätä totuutta tiennyt, mutta yksi löyty kyllä, joka sen on ääneen sanonut - tosin paljon sievistellymmin puhuessaan, kirjoittaessaan, että Kristus olikin vain uusi nimi pakanajumalalle, eli Sol Invictukselle, joka oli VT:n Saatanan Baal-jumalan nimi. Ja Baalin kanssahan Paavali teki liiton Jeesuksen kuolemalla ristille - tämä ei ole epäselvää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen pahoillani, mutta et pysty nyt ulkoistamaan tätä edelle kirjoiettua kristinuskoa/totuutta 'joukosta pois' - tarkoittaa asenteellista ajattelua, että jos jokin asia ei sovi omaan maailmankuvaan, niin sen asian totuus selitetään ulos.

        Tässä on nyt ihan liian isosta kokonaisuudesta kyse - tässä ei ainoastaan kaatunut koko kristinusko, vaan itse Raamattu todistaa sen - ei ainoastaan huijaukseksi - vaan tarkoitukselliseksi saatanan johdatukseksi Luciferillä.

        Mutta voi ottaa tietysti aikaa, että näinkin vaikea kuvio löytää paikakansa aivosoluista - jos sitten pystyy löytämään ollenkaan. Riippuu aivoista.

        Juups, näenhän minä ja uskon kyllä, että sinun aivosoluissasi on tilaa ja paikkoja kaikenlaiselle ja vaikka minkälaiselle sooloilulle :(


      • Anonyymi

        Mutta lukijalle piispa Huovisen sanat olivat vasta päätelmä kulttiperusteella kristuskultista, joka ei vielä saanut hiuksia nousemaan pystyyn, mutta että se sanotaan itse - täällä uskovien siteeraamassa muka Jumalan sanssa Raamatussa, joka muuttuikin nyt sitten saatanan tekstiksi - on jo aivan toinen juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juups, näenhän minä ja uskon kyllä, että sinun aivosoluissasi on tilaa ja paikkoja kaikenlaiselle ja vaikka minkälaiselle sooloilulle :(

        Niin, johtuu varmaan siitä opiskelusta, joka kehittää aivoja - todettiin jossakin toisaalla, jossa todettiin samalla jotakin mainitun Dunning-Kruger -efektistä.


      • Anonyymi

        "Näin Saatanalle on annettu kaiketikin vahingossa sama arvonimi"

        Asiaa kun pohditte ja tutkitte tarkemmin, ei ole mitään estettä tulkita Jes 14 -luvun kointähden tarkoittavan nimenomaan Jeesusta. Elämän henkäys Aatamissa oli peräisin Jumalalta, kuin osa Jumalaa. Joten, kun Aatami lankesi, Jumala siinä lankesi myös, tai nimenomaan Jumala itse omassa teatterissaan.


      • Anonyymi

        Niin juuri - tehdäänkin Jeesuksesta saatana, eikä kristiuskon kreikkalaisesta mytologiaopista, joka tehtiin hänen kuolemalla ja ryhdytään fanittamaan seuraavaksi Paavalia, että tämä tappoikin saantanan eikä Jumalaa?! No, siitä tosin ei teologinen loppu muutu mihinkään, jossa tarjotaan ikuinen elämä vain helvetissä.


    • Anonyymi

      Jes.14:12 Biblia (1776) Kuinka sinä kaunis kointähti olet pudonnut taivaasta? kuinkas olet maan päälle langennut, joka pakanat teit heikoksi. Ilm.22:16 Biblia Minä Jesus lähetin minun enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Davidin juuri ja suku, se kirkas kointähti.

      • Anonyymi

        <<Ilm. 22:16 Minä, Jeesus, lähetin enkelini todistamaan näitä teille seurakunnissa. Minä olen Daavidin juurivesa ja hänen suvustansa, se kirkas kointähti."<<

        Tässä sama 30-luvun Raamatun käännöksestä ja tämä tieto todella paljastetaan Raamatun viimeisessä luvussa.

        Tälläkö - ettei siinä nyt lue Kristus, tämä kirkas Kointähti, vaan Jeesus - halutaan sitten upottaa myös kirkon harhaoppiseksi jo 300-luvulla tuomitsema Jeesus itse viisauksineen, jonka hallussa oli todellinen tieto luomiskertomuksen selityksestä ja tieto ikuisen elämän puun merkitysestä?

        Ei ole ollut epäselvyyttä siihen, etteikö tätä kristuskulttia tultaisi - tai paremminkin sen tuhoamista - käyttämään hyväksi jälleen kansojen hallinnassa. Olen tuon sanonut jo aikaisemmin, että miten se tehdään - mutta tuskin osattiin tässä pitkässä suunnitelmassa ottaa huomioon sellaista asiaa, että Jeesuksen omat opetukset löytyvätkin sinetöidyistä saviruukuista ja vasta 1900-luvulla, jolloin niiden hävittäminen muuttui jo mahdottomaksi.

        Eikä todennäköisesti pystytty edes aavistamaan, että tiede edistyessään tulee todistamaan Jeesuksen sanat todeksi - puhumattakaan niistä muista universaaleista ulottuvuuksista, jotka ovat puuttuneet konkreettisesti tähän 'pelikenttään'.


      • Anonyymi

        En tunne Koraania tarkemmin, enkä tiedä, että missä muodossa Jeesus messiaana heillä esiintyy, mutta koska islamin usko on ollut noin 700-luvulle sama kuin kristinusko, niin tarkistin, että löytyykö sieltä luomiskertomus, johon sopivat Jeesuksen opetukset - ei löydy.


    • Miehet ovat Marssista ja naiset Venuksesta.

      Mutta miten te muutatte Jeesuksen naiseksi, jos hän on kointähti, eli Venus ?

      • Anonyymi

        Uskoville ei mikään ole mahdotonta, mutta jos puhutaan mytologiasta totta, niin kristuskultin hahmo, kuten piispa Huovinen sanoi, että Kristus vain nimenä asetettiin pakanahallitsijan Sol Invictuksen tilalle, jota mm. kirkon ensimmäiseksi kristityksi keisariksi väitetty Konstantinus Suuri palvoi, joka oli myös viimeinen keisari, joka julistettiin Jumalaksi - kuten on myös kolminaisuusopin tekemisen takana v. 325 - niin Sol Invictus on naishahmo. Löytyy kuvattu mm. Yhdysvaltain vapaudenpatsaaseen sekä keisari Konstantinuksen rahakolikkoon. Googlaamalla löytyy kuvia.


      • Anonyymi

        Kuvasato olikin mielenkiintoinen - lopulta tuo Sol Invictuksen kruunu on varmasti siirtynyt kuvattavaksi myös Jeesuksen orjantappurakruunuksi. Tästä tulikin mieleeni - kun tuota kruutua on säilytetty Notre Damessa ja oli tämä järkyttävä tulipalo siellä, että säilyikö se kruunu palosta vai ei? Eikö sitä säilytetty siellä jossakin tornissa, joka romahti?


    • Niin on Jumala MAAILMAA rakastanut, että antoi oman ainokaisen Poikansa jotta jokainen joka häneen uskoo saisi iankaikkisen elämän.

      Jeesus tuli tekemään sovintoa kaiken kanssa mitä on taivaassa ja maan päällä. Niin hyvien kuin pahojenkin.

      Kaikki kootaan yhteen Kristuksessa. Kristus on kaikissa ja kaikki ovat Kristuksessa. Ei ole enää skyyttalaista, ei kreikkalaista, ei miestä eikä naista, ei vapaata eikä orjaa, vaan kaikki ovat Kristuksessa.

      Ei Jeesus tullut kadottamaan vaan pelastamaan. Jopa saastaiset henget menivät polvilleen hänen edessään ja vannottivat häntä että hän ei ollut tullut kiduttamaan heitä ennen aikaa.

      Jos puu on hyvä tehkää sen hedelmäkin hyväksi mutta jos puu on paha tehkää sen hedelmäkin pahaksi. Jeesus tuli pelastamaan syntisiä, joista minä Paavali olen suurin!

      Intialaisissa uskonnoissa on paljon tietoa demoneista ja niiden päämiehistä. Apostoli Paavali kerskaili antavansa joitakin saatanan valtaan jne.

      Kyllä monet uskovaiset lyövät hengen miekallaan lyttyyn tavallisia ihmisiä. Ja käyttäytyvät epäasiallisesti. Erään profeetan kautta Jumala kertookin hylkäävänsä palvelijansa, jotka vain tekeytyivät sokeiksi, kuuroiksi ja rammoiksi ja heidän sijaansa hän etsii AIDOSTI SOKEAT, AIDOSTI RAMMAT, AIDOSTI KUUROT JA PARANTAA HEIDÄT. Ja kuka ei ole koskaan kuullut hänen nimeäänkään se kutsutaan ja pelastetaan.

      MUTTA OLIHAN JEESUKSEN YRITETTÄVÄ TEHDÄ SOVINTO ITSENSÄ JA RUUMIINSA VÄLITYKSELLÄ KAIKEN KANSSA MITÄ ON TAIVAASSA JA MAAN PÄÄLLÄ. Se oli parjaukselle altista työtä ja ei ihme jos häntä ja hänen oppilaitaan kutsutaan Belsebuuleiksi. Itse etsin myös totuutta ja välillä parjaan Kristusta ja kristittyjä, mutta ei se muuta asioita paremmaksi. Totuus voittaa lopussa ja raamattu on hyvin joustava kirja, ja Jumalan sana ei ole kahleissa. Viime kädessä lopussa osottautuu, että kaiken tarkoitus oli todellakin armo, sovitus, vapahdus ja lunastus. Eteenkin syntisille.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      68
      5503
    2. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      61
      3684
    3. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      153
      2725
    4. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      105
      2166
    5. Mikä on kaivattusi etunimi?

      Otsikossa siis on kysymys eriteltynä. Vain oikeat vastaukset hyväksytään.
      Ikävä
      103
      1980
    6. Oho! Arja Koriseva paljastaa TTK:n ekasta suorasta lähetyksestä: "On vähän ärsyttävä yhtälö!"

      Upea Arja Koriseva! Tsemppiä haasteelliseen tilanteeseen! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-arja-koriseva-
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1299
    7. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      38
      1277
    8. En kestä katsoa

      Sitä miten sinusta on muut kiinnostuneita. Olen kateellinen. Siksi pitäisi lähteä pois
      Ikävä
      96
      1268
    9. Huikeeta, mahtavaa, ihan mielettömän upeeta

      Me ostettiin talo Espanjasta. Tosin saadaan käyttää sitä vain muutama viikko vuodessa kun on monta muutakin ostajaa! M
      Kotimaiset julkkisjuorut
      195
      1222
    10. Viimeinen reissu tälle kesälle

      Pian se syksy on. Hyvää huomenta ja aurinkoista päivää. ☕🌞🍁🌻🐺❤️
      Ikävä
      173
      1136
    Aihe