Mun naisihanteeni

Pitäisi olla omat aivot.
Eli jos vaikka käy niin huonosti että aamulla nukun pommiin, ymmärtää herättää ihan ilman että siitä tarvitsee erikseen ohjeistaa.
On oma-aloitteinen.
Eli kun tuon vaikkapa puukuorman kotiin, tulee auttamaan kuorman purkamisessa ilman 2 tunnin valmistautumisaikaa. Se on vain puuta, ei mitään ydinjätettä. Tällainen pieni arjen huomaavaisuus tulisi taatusti takaisin. ;)
Ajokortti olisi hyvä, vaikkei nyt ihan välttämättömyys.
Oma elämä, omat kaverit. Ei nyhjää 4 seinän sisällä viikkokausia. Ei sellainen oo normaalia. Samoin hyväksyy sen että mullakin on omat kaverit. Joku ollut jo 30v. Parisuhde perustuu luottamukseen, liiallinen mustasukkaisuus on myrkkyä.
Pitäisi pitää luonnosta. Romanttisuuskaan ei olisi haitaksi.

Onko nää nyt pahoja vaatimuksia?

4

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mun naisihanteeni on venäläinen nainen, jo varttunut niin kuin itsekin. Haluaisin vierailla luonasi ja sina voisit puhua minulle venajaa, asut pääkaupunkiseudulla.

      Löydänkö sinut näin

    • Anonyymi

      Ei kai nuo mitenkään valtavia vaatimuksia ole. Vaativat vain hieman myös itseltäsi.

      Esimerkiksi tuo aamulla herättäminen vaatii sen, että toinen todellakin tietää aikataulusi ja mahdolliset muutokset. Vaatisi tietysti myös sen, että ylipäänsä olette yhtäaikaa hereillä aamuisin. Itse esim. en nouse kuudelta, eli jos toinen nukkuu pommiin kuudesta, niin en olisi tuosta lainkaan tietoinen. Nämä nyt lienevät kuitenkin aika itsestäänselvyyksiä.

      Mitä tuohon puukuormaan (tai ihan mihin tahansa muuhun) tulee, niin ei kai toisen ihmisen tarvitse koskaan olla valmiina hyppäämään toisen aikataulun mukaan. Jos homma on sovittu ja etukäteen tiedossa, niin juu tottakai saa apua. Jos taas pamahtaa vaan pihaan, vailla ennakkovaroitusta ja todennäköisesti niin, että toisella on jotakin kesken, niin onko asiallista odottaa toisen pudottavan omat hommansa ja juoksevan avuksi? Omasta mielestäni ei ole asiallista, enkä koskaan odottaisi tuollaista keneltäkään. Tämänkin tosin luulisi olevan itsestään selvää.

    • Anonyymi

      Jäin vaan miettimään, että kellä meistä voisi olla jonkun toisen aivot? Pikku nystyröitäni vaivasin muttei tullut mieleen...

      T. Fergu

    • No joo. Tarkennetaan sen verran että työaika on aika jämpti 7-16. Kyllä, 9h. Koska tunnin ruokis 8h työpäivä. Muijalla alkoi työt 8:30. Lähti 7:30. Mun pitäisi olla siihen aikaan jo töissä. Ei viitsinyt herättää. Luuli että jään tarkoituksella kotiin. Vaikken ollut sairaana tms. Huoh...

      Ja tuo puukuorma. Ei kyseessä yleensä ole mikään kuorma-autokuorma jonka purkaminen kestää tunteja. Vaan tavallisin tilanne on töistä saatu farmariauton takakontillinen joko purkupuuta tai kaadetun koristepuun runko. Purkupuu yleensä sen verran kuivaa ettei juuri apua kaipaile. Mutta tuoreet rungot painaa sen verran ja farmariauton kontista niitä kiskoo ulos niin eipä onnistu se jaloilla nostaminen. Pitää käsillä kurkottaa kauas eteenpäin jotta saa kiinni läheltä painopistettä. Selkään sattuu. Kyllä mulla ainakin tulee vaikkapa ruoanlaitossa tai siivouksessa sellaisia välipäitä että tuollaisen 5min välihomman ehtisi auttelemaan. Kun ei nyt tietenkään sillä samalla sekunnilla voi lähteä jos vaikka puuro on justiin kiehumassa tai tärkeä puhelu kesken. Varmasti puuro palaisi pohjaan tai kaveri ihmettelisi kun tulee äkkiä kiire. Mutta kun puuro on valmis, käydään tyhjentämässä auto niin on mukavampi lähteä jos tulee keikkaa. Eikä normaalisti puhelut kestä tuntikausia jos niiden kavereiden kanssa nähdään oikeasti.

      Fergulle: Se on yllättävän raskasta ajatella 2 ihmisen asiat yksillä aivoilla. Voisin kertoa tähän härskin vitsinkin, aivoihin liittyen, mutta siitäkös femistit äläkän nostaisivat. Joten jääköön kertomatta. Käyttäkää mielikuvitustanne.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      187
      7436
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4322
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2135
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2059
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1889
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1696
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      35
      1681
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1629
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1428
    Aihe