Laueneen perhepuisto vaalea nainen

Anonyymi

Olit 2 pojan kanssa puistossa, katseeemme kohtasi usein. Ehkä vielä tapaamme?

23

<50

Vastaukset

• Käyn siinä puistossa säännöllisesti. Tule tapaamaan:-) T. vaalea nainen

• Oletkohan oikea nainen 🙂millainen vaatetus sinulla oli ylläsi niin tiedän tulla juttelemaan...

• Ei vaatteilla niin väliä. Olen kuitenkin usein puistossa commandona.
        T.vaalea nainen

• En nähnyt kommandoja?

• Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan oikea nainen 🙂millainen vaatetus sinulla oli ylläsi niin tiedän tulla juttelemaan...

Minulla oli siniset kuluneet farkut ja musta t-paita.

• Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on oli vaan ei ole enää

• Omia vaatteita en muista mutta muistaks sä?

• Mulla on vihreä vaimonhakkaajapaita ja punaiset villahousut. Ei muuta

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet taas puistoon menossa?😁

• Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet taas puistoon menossa?😁

Tänään kuuden aikoihin illalla. Nähdäänkö;-) Mulla samat kuluneet farkut ja musta t-paita:-)

• No en tietenkään tätä ajoissa huomannut. Entäs torstaina?

• Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään tätä ajoissa huomannut. Entäs torstaina?

Sopii torstainakin. Samat kuteet päällä:-)

• Kannattaako tollasta mennä tspaamaan jos viikosta toiseen samat kuteet päällä, satiaisiahan siellä vilisee.

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako tollasta mennä tspaamaan jos viikosta toiseen samat kuteet päällä, satiaisiahan siellä vilisee.

Eipäs hypitä nenälle! Olen pessyt farkut ja paidan tässä välissä.

• Itse näin myös ihanan miehen, mutta hänellä oli 3 lasta ko. puistossa. Olin myyty kun katselin kuinka hän touhusi lasten kanssa, aivan eri maata kuin minun ex jota kiinnostaa vain ryyppääminen ja omat harrastukset, lapsia ei ole nähnyt kuukausiin.
        Vääränlaiselle miehelle tuli lapset tehtyä. Jos olisin rohkeampi olisin mennyt juttelemaan, mutta tämä krooninen ujous esti.

• Anonyymi kirjoitti:

Itse näin myös ihanan miehen, mutta hänellä oli 3 lasta ko. puistossa. Olin myyty kun katselin kuinka hän touhusi lasten kanssa, aivan eri maata kuin minun ex jota kiinnostaa vain ryyppääminen ja omat harrastukset, lapsia ei ole nähnyt kuukausiin.
        Vääränlaiselle miehelle tuli lapset tehtyä. Jos olisin rohkeampi olisin mennyt juttelemaan, mutta tämä krooninen ujous esti.

Muuten hyvä mutta lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan!

• Muuten hyvä mutta yhtään lasta en ole saanut ilman siihen kuuluvaa tekemistä, ehkä sinussa ja neitsyt Mariassa on jotain yhteistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mutta yhtään lasta en ole saanut ilman siihen kuuluvaa tekemistä, ehkä sinussa ja neitsyt Mariassa on jotain yhteistä?

Eipäs hypitä nenälle! Mikään ihmisten suorittama tekeminen ei saa aikaan lasta, sen tekee vasta Taivaallisen Isämme sallimus! Lapset ovat Herran lahja!

• Anonyymi kirjoitti:

Eipäs hypitä nenälle! Mikään ihmisten suorittama tekeminen ei saa aikaan lasta, sen tekee vasta Taivaallisen Isämme sallimus! Lapset ovat Herran lahja!

Biologian tunnilla opetettiin että lapsia tehdään yhdynnän avulla, tähän tarvitaan penis ja vagina sekä hedelmälliset aikuiset, mies ja nainen. En ole kuullut että sallimus olisi ollut orgioissa mukana, saati nähnyt häntä itse.

• Anonyymi kirjoitti:

Biologian tunnilla opetettiin että lapsia tehdään yhdynnän avulla, tähän tarvitaan penis ja vagina sekä hedelmälliset aikuiset, mies ja nainen. En ole kuullut että sallimus olisi ollut orgioissa mukana, saati nähnyt häntä itse.

Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.

• Mä tiedän yhden konstin.

T: jessuksen iskä

• No mua kiinnostaa nyt tuo ap ja musta paitainen blondi, löysittekö toisenne puistosta?

• Ei näkynyt blondia enään :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Matkustaja ilmoitti omasta koronavirusepäilystään

VR tehosiivosi junavaunuja. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2da2794-58ae-4dbe-807c-83622f985a4c
      Maailman menoa
      140
      7251
    2. Coronasta jo parantuneet sairastuneet uudestaan

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/665a88cc-27e7-4aa9-8ce1-5e7a4f027914 Sairaus voi hetkellisesti mennä lepotilaan ja aktoivoitua uudestaan. Taitaa
      Maailman menoa
      250
      4998
    3. Marin: "Uuden virustaudin leviäminen on asetettava myös oikeaan mittakaavaan."

Pääministeri puhuu eduskunnalle koronaviruksesta ja rauhoittelee tilanteesta. "Tavalliseen kausi-influenssaan sairastuu Suomessa vuosittain noin 5 pr
      Maailman menoa
      65
      3617
    4. Ymmärsinkö oikein tuon Jari Sillanpään jutun?

Siis Jari Sillanpäälle oli tullut hieroja hieromaan Jari Sillanpäätä. Tällä hierojalla oli ollut 12 v lapsi mukanaan saapuessaan Jari Sillanpälle. Tä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      119
      1452
    5. Skotlanti lupaa ilmaiset tamppoonit naisille

"Skotlannin parlamentti on hyväksynyt lakiesityksen, joka takaa ilmaiset kuukautissuojat kaikille maassa asuville naisille. Lain mukaan tamponeja ja s
      Maailman menoa
      53
      996