Laueneen perhepuisto vaalea nainen

Anonyymi

Olit 2 pojan kanssa puistossa, katseeemme kohtasi usein. Ehkä vielä tapaamme?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyn siinä puistossa säännöllisesti. Tule tapaamaan:-) T. vaalea nainen

• Anonyymi

Oletkohan oikea nainen 🙂millainen vaatetus sinulla oli ylläsi niin tiedän tulla juttelemaan...

• Anonyymi

Ei vaatteilla niin väliä. Olen kuitenkin usein puistossa commandona.
        T.vaalea nainen

• Anonyymi

En nähnyt kommandoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan oikea nainen 🙂millainen vaatetus sinulla oli ylläsi niin tiedän tulla juttelemaan...

Minulla oli siniset kuluneet farkut ja musta t-paita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on oli vaan ei ole enää

• Anonyymi

Omia vaatteita en muista mutta muistaks sä?

• Anonyymi

Mulla on vihreä vaimonhakkaajapaita ja punaiset villahousut. Ei muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet taas puistoon menossa?😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet taas puistoon menossa?😁

Tänään kuuden aikoihin illalla. Nähdäänkö;-) Mulla samat kuluneet farkut ja musta t-paita:-)

• Anonyymi

No en tietenkään tätä ajoissa huomannut. Entäs torstaina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään tätä ajoissa huomannut. Entäs torstaina?

Sopii torstainakin. Samat kuteet päällä:-)

• Anonyymi

Kannattaako tollasta mennä tspaamaan jos viikosta toiseen samat kuteet päällä, satiaisiahan siellä vilisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako tollasta mennä tspaamaan jos viikosta toiseen samat kuteet päällä, satiaisiahan siellä vilisee.

Eipäs hypitä nenälle! Olen pessyt farkut ja paidan tässä välissä.

• Anonyymi

Itse näin myös ihanan miehen, mutta hänellä oli 3 lasta ko. puistossa. Olin myyty kun katselin kuinka hän touhusi lasten kanssa, aivan eri maata kuin minun ex jota kiinnostaa vain ryyppääminen ja omat harrastukset, lapsia ei ole nähnyt kuukausiin.
        Vääränlaiselle miehelle tuli lapset tehtyä. Jos olisin rohkeampi olisin mennyt juttelemaan, mutta tämä krooninen ujous esti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näin myös ihanan miehen, mutta hänellä oli 3 lasta ko. puistossa. Olin myyty kun katselin kuinka hän touhusi lasten kanssa, aivan eri maata kuin minun ex jota kiinnostaa vain ryyppääminen ja omat harrastukset, lapsia ei ole nähnyt kuukausiin.
        Vääränlaiselle miehelle tuli lapset tehtyä. Jos olisin rohkeampi olisin mennyt juttelemaan, mutta tämä krooninen ujous esti.

Muuten hyvä mutta lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan!

• Anonyymi

Muuten hyvä mutta yhtään lasta en ole saanut ilman siihen kuuluvaa tekemistä, ehkä sinussa ja neitsyt Mariassa on jotain yhteistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mutta yhtään lasta en ole saanut ilman siihen kuuluvaa tekemistä, ehkä sinussa ja neitsyt Mariassa on jotain yhteistä?

Eipäs hypitä nenälle! Mikään ihmisten suorittama tekeminen ei saa aikaan lasta, sen tekee vasta Taivaallisen Isämme sallimus! Lapset ovat Herran lahja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs hypitä nenälle! Mikään ihmisten suorittama tekeminen ei saa aikaan lasta, sen tekee vasta Taivaallisen Isämme sallimus! Lapset ovat Herran lahja!

Biologian tunnilla opetettiin että lapsia tehdään yhdynnän avulla, tähän tarvitaan penis ja vagina sekä hedelmälliset aikuiset, mies ja nainen. En ole kuullut että sallimus olisi ollut orgioissa mukana, saati nähnyt häntä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biologian tunnilla opetettiin että lapsia tehdään yhdynnän avulla, tähän tarvitaan penis ja vagina sekä hedelmälliset aikuiset, mies ja nainen. En ole kuullut että sallimus olisi ollut orgioissa mukana, saati nähnyt häntä itse.

Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.

• Anonyymi

Mä tiedän yhden konstin.

T: jessuksen iskä

• Anonyymi

No mua kiinnostaa nyt tuo ap ja musta paitainen blondi, löysittekö toisenne puistosta?

• Anonyymi

Ei näkynyt blondia enään :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      61
      6703
    2. Pystyisitkö pitämään

Näppejä erossa jos tulisi siihen tilaisuus
      Ikävä
      60
      6039
    3. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      126
      5243
    4. En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä

Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛
      Ikävä
      17
      3912
    5. Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?

Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist
      Ikävä
      45
      3859
    6. Riikka on siis suomalaisille velkaa 84 mrd

Jos kauhukabinetti istuu vaalikauden loppuun. Keskimäärin yli 20 miljardia uutta velkaa rikkaiden veronalennuksiin jokai
      Maailman menoa
      132
      3490
    7. Onnettomuus

Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?
      Kuhmo
      5
      3470
    8. Sanna on suomalaisille siis velkaa 24 mrd euroa

Muistanette vielä kuinka Italian remonttirahoja perusteltiin sillä, että italialaiset ostaa suomalaisilta paidatkin pääl
      Maailman menoa
      172
      2945
    9. Tuntuuko ettet tiedä

Enää miten toimia mun suhteen. Kun en taida tietää itsekään
      Ikävä
      25
      2799
    10. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      60
      2645
    Aihe