Laueneen perhepuisto vaalea nainen

Anonyymi

Olit 2 pojan kanssa puistossa, katseeemme kohtasi usein. Ehkä vielä tapaamme?

23

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Käyn siinä puistossa säännöllisesti. Tule tapaamaan:-) T. vaalea nainen

• Anonyymi

Oletkohan oikea nainen 🙂millainen vaatetus sinulla oli ylläsi niin tiedän tulla juttelemaan...

• Anonyymi

Ei vaatteilla niin väliä. Olen kuitenkin usein puistossa commandona.
        T.vaalea nainen

• Anonyymi

En nähnyt kommandoja?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletkohan oikea nainen 🙂millainen vaatetus sinulla oli ylläsi niin tiedän tulla juttelemaan...

Minulla oli siniset kuluneet farkut ja musta t-paita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minullakin on oli vaan ei ole enää

• Anonyymi

Omia vaatteita en muista mutta muistaks sä?

• Anonyymi

Mulla on vihreä vaimonhakkaajapaita ja punaiset villahousut. Ei muuta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet taas puistoon menossa?😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin olet taas puistoon menossa?😁

Tänään kuuden aikoihin illalla. Nähdäänkö;-) Mulla samat kuluneet farkut ja musta t-paita:-)

• Anonyymi

No en tietenkään tätä ajoissa huomannut. Entäs torstaina?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No en tietenkään tätä ajoissa huomannut. Entäs torstaina?

Sopii torstainakin. Samat kuteet päällä:-)

• Anonyymi

Kannattaako tollasta mennä tspaamaan jos viikosta toiseen samat kuteet päällä, satiaisiahan siellä vilisee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaako tollasta mennä tspaamaan jos viikosta toiseen samat kuteet päällä, satiaisiahan siellä vilisee.

Eipäs hypitä nenälle! Olen pessyt farkut ja paidan tässä välissä.

• Anonyymi

Itse näin myös ihanan miehen, mutta hänellä oli 3 lasta ko. puistossa. Olin myyty kun katselin kuinka hän touhusi lasten kanssa, aivan eri maata kuin minun ex jota kiinnostaa vain ryyppääminen ja omat harrastukset, lapsia ei ole nähnyt kuukausiin.
        Vääränlaiselle miehelle tuli lapset tehtyä. Jos olisin rohkeampi olisin mennyt juttelemaan, mutta tämä krooninen ujous esti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse näin myös ihanan miehen, mutta hänellä oli 3 lasta ko. puistossa. Olin myyty kun katselin kuinka hän touhusi lasten kanssa, aivan eri maata kuin minun ex jota kiinnostaa vain ryyppääminen ja omat harrastukset, lapsia ei ole nähnyt kuukausiin.
        Vääränlaiselle miehelle tuli lapset tehtyä. Jos olisin rohkeampi olisin mennyt juttelemaan, mutta tämä krooninen ujous esti.

Muuten hyvä mutta lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan!

• Anonyymi

Muuten hyvä mutta yhtään lasta en ole saanut ilman siihen kuuluvaa tekemistä, ehkä sinussa ja neitsyt Mariassa on jotain yhteistä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muuten hyvä mutta yhtään lasta en ole saanut ilman siihen kuuluvaa tekemistä, ehkä sinussa ja neitsyt Mariassa on jotain yhteistä?

Eipäs hypitä nenälle! Mikään ihmisten suorittama tekeminen ei saa aikaan lasta, sen tekee vasta Taivaallisen Isämme sallimus! Lapset ovat Herran lahja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipäs hypitä nenälle! Mikään ihmisten suorittama tekeminen ei saa aikaan lasta, sen tekee vasta Taivaallisen Isämme sallimus! Lapset ovat Herran lahja!

Biologian tunnilla opetettiin että lapsia tehdään yhdynnän avulla, tähän tarvitaan penis ja vagina sekä hedelmälliset aikuiset, mies ja nainen. En ole kuullut että sallimus olisi ollut orgioissa mukana, saati nähnyt häntä itse.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Biologian tunnilla opetettiin että lapsia tehdään yhdynnän avulla, tähän tarvitaan penis ja vagina sekä hedelmälliset aikuiset, mies ja nainen. En ole kuullut että sallimus olisi ollut orgioissa mukana, saati nähnyt häntä itse.

Lapsia ei tehdä, niitä saadaan jos saadaan.

• Anonyymi

Mä tiedän yhden konstin.

T: jessuksen iskä

• Anonyymi

No mua kiinnostaa nyt tuo ap ja musta paitainen blondi, löysittekö toisenne puistosta?

• Anonyymi

Ei näkynyt blondia enään :(

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus

Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki
      Maailman menoa
      69
      2727
    2. Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta

"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from
      Maailman menoa
      75
      2308
    3. Riikka se runnoo työttömyyttä lisää

Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276
      Maailman menoa
      75
      2158
    4. Riikka Purra on ihana, jämpti

Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä
      Maailman menoa
      2
      2055
    5. Mies, näen sinua hetken

ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen
      Ikävä
      5
      1434
    6. Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki

Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue
      10
      1419
    7. Mitä ajattelet

Siitä henkilöstä jota kaipaat? Sana vapaa!
      Ikävä
      78
      1132
    8. Taas alkoi soidinmenot.

Ja historia toistaa itseään. Myönnän, että on varmasti semmoinen, mikä sinulle sopii. Innokas ja päällekäyvä eikä tuppis
      Ikävä
      8
      1010
    9. Mitä eniten haluat

Kaivatustasi.
      Ikävä
      65
      1001
    10. No miten meni?

Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘
      Ikävä
      114
      975
    Aihe