Miten saan 2 kuukauden tiliotteet lähetettyä kelaan digitaalisesti?? pankkina on danske bank
Auttakee tyhmää
8
57
Vastaukset
- Anonyymi
mee Kelaan tai Pankkiin!!!
Jotkut pankkiohjelmat ei anna kopioida turvallisuussyistä joitain asiakirjoja, mutta tulostaa saa ja jos on tulostus/skanneri-aparaatti, niin tulostaa ne ensin ja skannaa sitten... tadaa! Sulla on ne sähköisenä ja eikun lähettämään. :o)
- Anonyymi
Muistaakseni kun kirjaudut sisään....vasemmassa kulmassa on kohta jossa lukee arkisto ...sieltä tiliote ...ja tallenna se koneellesi. Sitten meet Kelan sivuille ja avaa lähetä viesti lataa sinne yksitellen otteet . Aika helppo homma :) . .ja ole hyvä.
- Anonyymi
P.s en omista itse Danskea mutta autoin erästä ihmistä joskus samassa asiassa.
- Anonyymi
Käyt ensin lataamassa nettipankista koneesi tiedostoihin tiliotteet, ja kannattaa nimetä ne uudelleen niin löydät ne helpommin kun alat lähettämään niitä. Esim. heinäkuu ja elokuu.
Sen jälkeen kun sulla on tiliotteet koneesi tiedostoissa, menet KELA:n sivuille ja valitset sieltä lähetä liite. Se tarjoaa vaihtoehdoksi mahdollisuuden lähettää liite viestinä, itse käytän sitä. Kun olet lähettämässä liitettä viestinä, sinun pitää valita mihin liite liittyy, eli esim. perustoimeentulotuki. Sen jälkeen sinun pitää valita vielä tarkennus, eli esim. perustoimeentulotuen liite. Sen jälkeen valitset lisää, ja kone ehdottaa mistä etsit ne liitteet, eli esim. lataukset. Klikkaat listan auki, ja sulle pitäisi avautua lista jossa on mukana nuo pankista lataamasi tiliotteet (nimettyinä uudelleen). Joudut liittämään nuo liitteet yksitellen, ja sen jälkeen klikkaat lähetä. - Anonyymi
Niin ne ladataan omaan kasioon siellä nettipankista ja sitten kela sivulla lataat ne sinne näkyviin omasta kansiosta
- Anonyymi
Älkää turhaan neuvoko, jos puhuu digitaalisesta siirrosta on sana tietokonekin jo hepreaa. Haet paperit kainaloon pankista ja viet henk.koht Kelaan, ne kopioi ne siellä.
Tulosta ne, valitse tulostus tiedostoon, ja lähetä tulostetut pdf-tiedostot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa113910- 125886
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten279679- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54556Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist38520- 72483