Toyotan markkinaosuus jo 14,6 %

Anonyymi

Toyota on kasvattanut markkinaosuuttaan elokuussa, nyt jo 15 %. VW myynti romahtanut totaalisesti, nyt enää 8%.

14

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä sitten, ei vaikuta mitään.

      • Vai ei vaikuta. Vituttaa aika ankarasti kun agendani ja missioni Tojotan solvaamiseksi menevät tältäkin osin vituix.


    • Anonyymi

      Suomi on vain pieni Suomi. Euroopankin myynti on tehtaille paljon tärkeämpää.
      1-6/2019 tilasto:
      1 VOLKSWAGEN 936348
      2 RENAULT 590022
      3 PEUGEOT 527561
      4 FORD 513338
      5 OPEL/VAUXHALL 474805
      6 MERCEDES 448502
      7 BMW 428544
      8 AUDI 406977
      9 SKODA 398256
      10 TOYOTA 387360
      11 FIAT 380570
      12 CITROEN 356511
      13 DACIA 316424
      14 HYUNDAI 284396
      15 SEAT 269143

      VW-Group alkuvuonna yli 2000000 autoa

      • Anonyymi

        Annatko myös USA:n luvut, jossa Vokswagenin markkinaosuus on n 3% ja Toyotan 14 %. Eurooppa on täynnä omaa autoteollisuutta joten Toyotalla on sinne vaikeampi tunkeutua. Nuo kaikki Toyotan edellä olevat ovat eurooppalaisia merkkejä.

        Tuollaisten lukujen tänne työntäminen kertoo pelkästään sinun ymmärryksestäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annatko myös USA:n luvut, jossa Vokswagenin markkinaosuus on n 3% ja Toyotan 14 %. Eurooppa on täynnä omaa autoteollisuutta joten Toyotalla on sinne vaikeampi tunkeutua. Nuo kaikki Toyotan edellä olevat ovat eurooppalaisia merkkejä.

        Tuollaisten lukujen tänne työntäminen kertoo pelkästään sinun ymmärryksestäsi.

        Eikös Toyotalla ole tehtaita Euroopassa ihan tarpeeksi?


    • Anonyymi

      Ylivoimaisesti valtaosa suomalaisista asuu Suomessa ja siksi meitä kiinnostaa mitä Suomessa tapahtuu. Jos autoista puhutaan niin elokuussa Toyota oli taas kärjessä. Kaikkihan tämän tietää, ei se mikään yllätys ollut.

      • Anonyymi

        Mitä sillä on väliä mikä merkki myy minäkin aikana enemmän ja toinen vähemmän? Tuo vaihtelee sitä mukaa kuinka uusia malleja julkaistaan ja mikä "muoti" milloinkin. vallalla. Eihän noilla määrillä ole merkitystä kuin myyjille ja maahantuojalle jne....


      • Anonyymi

        Kovastihan tuo oli Corollan ja Yariksen myynti heinäkuusta pudonnut alkuhuuma alkaa olla ohi humpuuki hybridi ja kova melu tullut ostajien tietoisuuteen ei ole suunta kun alaspäin tästä eteenpäin. Skoda valloittaa markkinat kun uudet mallit pääsee tilastoihin ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kovastihan tuo oli Corollan ja Yariksen myynti heinäkuusta pudonnut alkuhuuma alkaa olla ohi humpuuki hybridi ja kova melu tullut ostajien tietoisuuteen ei ole suunta kun alaspäin tästä eteenpäin. Skoda valloittaa markkinat kun uudet mallit pääsee tilastoihin ..

        Olen kyllä noloista noloin ja lapsellisista lapsellisin jänkkääjä.


      • Anonyymi

        Niinpä Pentti näytät olevan noloista noloin vänkääjä kun sekaannut jokaisen kirjoituksiin vapaassa maassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä sillä on väliä mikä merkki myy minäkin aikana enemmän ja toinen vähemmän? Tuo vaihtelee sitä mukaa kuinka uusia malleja julkaistaan ja mikä "muoti" milloinkin. vallalla. Eihän noilla määrillä ole merkitystä kuin myyjille ja maahantuojalle jne....

        Älä puhu paskaa. Saastuttaminen joutaa nyt loppua. Siksi Toyota mallisto on suosituin. Toyotat saastuttaa vähemmän kuin kilpailijat.


      • Anonyymi

        Toyota Corollaan yhdistettiin kolme mallia yhdeksi, Corolla, Auris ja Avensis. Olisiko näillä mitään tekemistä suosioon. Pitäisi purkaa ennen yhdistämistä nämä mallit erikseen. Corollaa vähän suurennettiin, vähän sitä ja tätä, tämäkö vetoaa ostajiin ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä puhu paskaa. Saastuttaminen joutaa nyt loppua. Siksi Toyota mallisto on suosituin. Toyotat saastuttaa vähemmän kuin kilpailijat.

        Ei uudet autot enää saastuta mitkään hiuksen halkomista ne erot eli ei miitään merkitystä .


    • Anonyymi

      Eipä tarvia ostaa uutta, kun ostaa Toyotan. 😊 Ja käytettyjä riittää, koska uusia myydään paljon. Kun käytettyjä on markkinoilla hyvin, se suitsee niiden hintoja. Laatua liikkumiseen kohtuuhinnalla. Ja mitä enemmän jotakin autoa on käytössä, sitä varmemmin saa ja edullisemmin saa varaosan, jos on tarvis. Se on ihan markkinoiden lainalaisuus. Ja muuten kukaan ei aja uudella. Onvaan enemmän, tai vähemmän käytettyjä autoja. Uusia on vain siellä autoliikkeessä. Kun ostat auton ja ajat sillä kotiisi, sinulla on "vähän käytetty auto". 😉😊
      IS lukijan kommentti tänään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      20
      769
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      702
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      116
      519
    Aihe