Työttömyyskorvaukset ja toimeentulotuki myöhästyvät, mutta se ei varmaan haittaa komujen äänestäjiä, kun nyt ollaan hyvällä asialla kun on lakko heille.
Postilakon ikävä seuraus
18
77
Vastaukset
Postilakon syyt:
1) Ilman todellista tarvetta pudotetaan työntekijöiden palkkaa 30%, vaikka kyse on valtion laitoksesta
2) Posti on tuottanut hunajaa valtiolle viime aikoina kosolti
3) Johtajiston palkat ovat sairaan korkeat, vahvasti ristiriidassa yleisen oikeustajumme kanssa
Vaikka tästä kehkeentyisi yleislakko, en pitäisi sitä millään muotoa vääränä kansan syvien rivien tahdon ilmaisuna.- Anonyymi
Yleislakko, mm vanhukset ja sairaat lopettaisiin palvelut heille!
Lakot vaikuttaa aina vain heikompi osaisiin.
Ethän vain natsi ole ? Ay-liikkeen tapaan. Vaikka ruoka pois kun lakkoilla saadaan, muistetaan lastenkin ruokahuollon katkaisu Ay-liikkeen taholta. SDP oli vasurein tapaan pahoillaan kun sivulliset antoivat lapsille -koululaisille ruokaa niinä päivinä.
PAU jakaa väärää tietoa. Ja johtajien palkat valtion firmoissa -laitoksissa on kyllä moninkerroin liian suuret. Muttei voi ministeri Paatero siihen puuttua, kun demari malli on ettei etuuksia saa poistaa. Ei palkanmuodostus liity mihinkään yleiseen oikeustajuun vaan markkinoiden toimintaan.
Anonyymi kirjoitti:
Yleislakko, mm vanhukset ja sairaat lopettaisiin palvelut heille!
Lakot vaikuttaa aina vain heikompi osaisiin.
Ethän vain natsi ole ? Ay-liikkeen tapaan. Vaikka ruoka pois kun lakkoilla saadaan, muistetaan lastenkin ruokahuollon katkaisu Ay-liikkeen taholta. SDP oli vasurein tapaan pahoillaan kun sivulliset antoivat lapsille -koululaisille ruokaa niinä päivinä.
PAU jakaa väärää tietoa. Ja johtajien palkat valtion firmoissa -laitoksissa on kyllä moninkerroin liian suuret. Muttei voi ministeri Paatero siihen puuttua, kun demari malli on ettei etuuksia saa poistaa.Yhteiskunnan välttämätön tukiverkosto toimii myös laajassa työtaistelutilanteessa. Varakkaat häviävät eniten jos yhteiskuntarauha rikkoontuu; arvopapereillakin on vain substanssiarvo, niitä ei voi syödä.
OikeistoSosDem kirjoitti:
Ei palkanmuodostus liity mihinkään yleiseen oikeustajuun vaan markkinoiden toimintaan.
Höpö höpö. Jos joku saa kohtuutonta palkkaa, se on yksinkertaisesti väärin. 100'000 vuodessa on mielestäni ehdoton katto silloin kun on kyse verovaroin palkatusta henkilöstä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yleislakko, mm vanhukset ja sairaat lopettaisiin palvelut heille!
Lakot vaikuttaa aina vain heikompi osaisiin.
Ethän vain natsi ole ? Ay-liikkeen tapaan. Vaikka ruoka pois kun lakkoilla saadaan, muistetaan lastenkin ruokahuollon katkaisu Ay-liikkeen taholta. SDP oli vasurein tapaan pahoillaan kun sivulliset antoivat lapsille -koululaisille ruokaa niinä päivinä.
PAU jakaa väärää tietoa. Ja johtajien palkat valtion firmoissa -laitoksissa on kyllä moninkerroin liian suuret. Muttei voi ministeri Paatero siihen puuttua, kun demari malli on ettei etuuksia saa poistaa.Palstapölhö on taas elementissään. Persutollisko levittelee omaa paskaansa vasemmistovihassaan ja tyypilliseen tapaan yrittää kipata syyt vastustajan niskaan.
https://www.uusisuomi.fi/kotimaa/289653-ministeri-jyrahti-postille-uusi-linja-johdon-palkkioihin-tyoehtosopimusten-muutokseen
Näemmä Paaterolla on enemmän munaa kuin palstapölhöllä tuhkamunalla, pankkomajurilla.
- Anonyymi
Kaikkea se ministeri Taapero saa aikaan.
- Anonyymi
Taas yksi kepun järjestämä sotku.
- Anonyymi
Taas Sipilä ja kepu saanut melkosen sotkun aikaseksi Sitten ihmetellään kun kukaan ei meitä äänestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas Sipilä ja kepu saanut melkosen sotkun aikaseksi Sitten ihmetellään kun kukaan ei meitä äänestä
YMinä muutan aina erot dollareiki ja pateiksi
Niin sopeuttaa hinnan pesetaan
Tukiloinen maalta
- Anonyymi
Toivottavasti postilakkoon löytyisi ratkaisu. Minulla on kaksi laskua, jotka olen hoitanut säännöllisesti. Ikävää, jos lakon takia joudun liemeen laskujen suhteen.
Mitään takeita ei ole siitä, etteivät lakon loputtua perintätoimistot nää edessään
hyvää raha -apajaa.
Ei pitäisi sana ei vakuuta. Pitää olla varma. Täytyy varautua oikeudellisiin toimiin, jos perintätoimistot käyttävät tilaisuutta hyväkseen.- Anonyymi
Useimmat laskut löytyvät kunkin firman "omilta sivuilta" esim sähkö-ja puhelinlaskut, sähkönsiirron lasku jne. Caruna on ilmoittanut siirtävänsä eräpäiviä lakon keston mukaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Useimmat laskut löytyvät kunkin firman "omilta sivuilta" esim sähkö-ja puhelinlaskut, sähkönsiirron lasku jne. Caruna on ilmoittanut siirtävänsä eräpäiviä lakon keston mukaan...
Ei nämä laskut nyt ongelma ole, joka vähänkään katselee ympärilleen. Mutta
sossuilla joille yhä aikamiehinä tyttipullosta syötetään, kun suottajänä sossut ja vassut.
Ei he tämmöisiäkään osaa, että laittaisi laskut vaikka Eperintään, ja ilmoitus kännyyn ja nettiijn että nyt lasku maksettavissa netissä.
Olisi se kauhea vollotus sossuilla jos lakot olisi toisinpäin, että sipilä olisi ne laittanut.
Sipilä ajoi maata parempaan, ja siitäkin vollottivat kuorossa.
- Anonyymi
Lakko nostaa liksaa ensi vuodesta etenpäin, hyvä juttu!
Ja Lakon ansionmenetys pienentää tämän vuoden verotusta, joten osallistun vähemmän maataloustuen maksuun, hienoa!- Anonyymi
Ei maatalous tukea sinun tarvi maksaa.
He vain maksaa joilla vuositulot yli 35 000 € ja sekin menee vain valtioverotuksessa.
Mistä kuammasta olet päähäsi saanut että takuueläkkeestä maksetaan maataloustukea ?
Näkyvä vain kun kaupassa ruoka tarpeet paljon halvempia maataloustuen ansiosta.
Tuota samaa jankkaat jatkuvasti kuin maataloutukea olisit maksamassa, et ole lestaa huutava Pankkolängvitsi, se ei sinua koske lainkaan.
Sitetn itket sairaseläkkeesi pienuutta.
- Anonyymi
Posti pyörii nollataloudella siinä missä nettipokerikin 😁 Yhteistä molemmissa postissa sekä nettipokerissa on tämä, hyvässä asemassa olevalla huikeat liksat 👌
- Anonyymi
Tämä lakko on LAITON !! Postilain ja ihmisten perusoikuksien vastainen lakko !!
Missä on valtio ? Eikö ole munaa puuttua ja lain suomin valtuuksin lopettaa jo tämmöinen pelleily. - Anonyymi
Valta pois näiltä työmrkkinajärjestöiltä ja hemmetin liitoilta.
Uutta lainsäädäntöä heti ! Kaikki yli kaksiviikkoa kestävät lakot säädettäv lainvastaisiksi !!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1942035
- 1331128
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21795- 58786
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34711ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522