Ei kannata ostaa tältä jobbarilta autoa, aika pommi oli minkä ostin vaikka oli leimatuore. olen kuullut että on monella muulakin käynnyt samalla lailla. Rehellistä jobbaria on vaikea löytää. Lopputoteamus : Pitäisi selvittää jobbarin taustoja ennen kuin menee edes katsomaan autoja !!!
JH- auto Kotka-Metsola
5
4653
Vastaukset
- Anonyymi
Mutta opithan sentään taas jotain kantapääsi kautta. Kaikki ei välttämättä opi ollenkaan. Kouluissa opetetaan kyllä teoriaa, mutta käytännön oppii vain kokemalla...You know...
- Anonyymi
Luotettavaa autokauppaa
Suosittelen. Hinnat todella edullisia laatuun nähden
Kannattaa tulla kauempaakin hakemaan JH-autosta
Auto jopa Autoja ei mikään joppari vaan reilu rehti rehellinen - Anonyymi
Ihan yleinen uteliaisuus laittaa kysymään, että minkä auton ostit ? Js kyllä on sutki mies tuo jh.
- Anonyymi
Ostin näkemättä auton kyseiseltä Herralta oli juuri semmone ku sanoi jopa parempi kuitenki 9000 auto oli
- Anonyymi
Eihän se JH niitä autoja tee. Ne on just tollaset nillittäjät, kun antaa vaihdossa paskoja vehkeitä. JH on vuosien varrella kantanut aina vastuun, jos on ollut oikeasti piilovikaa autossa. Minäkin useampia ostanut, ja näkemättä. Jos rekisterikilven valo ei pala, se ei tee autosta pommia eikä JHsta huonoa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1135233
- 675034
- 904104
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753600Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603188- 432781
- 152287
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️521904- 391764
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.371628