Italiasta tuotu.

Anonyymi

Ostin Italiasta tuodun lähes uuden auton, mutta nyt olen huomannut paljon puutteita autossa. Ei penkin lämmittimiä, ei pesureita, ei kaksia vanteita, ei tuulilasin lämmitystä, ei lohkolämmitintä, ei ratin lämmitintä, eikä muutakaan talvivarustetta. Tiesin että tuotu Italiasta, mutta en tiennyt puutteista eikä niitä mainittu ostohetkellä, voinko perua kaupat?

15

84

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voi että. Et sitten selvittänyt noita ENNEN kuin löit kaupat lukkoon? Lohkolämppäreitä ja vanteita saa kaupasta..

    • Niin ihmetyksen sormi näyttää taas olevan hämmästyksen suussa!

    • Anonyymi

      Ajelet pari viikkoa rauhassa. Jos sen jälkeen vielä tuntuu haittaavan puutteet, niin palautat auton. Tai pyydät myyjää asentamqan puuttuvat varusteet. Onhan siinä tuotevastuu myyjällä.

    • Anonyymi

      "Tai pyydät myyjää asentamqan puuttuvat varusteet. Onhan siinä tuotevastuu myyjällä."
      Ei ollut myyntiluettelossa kun autoa mainostettiin,
      EI TODELLAKAAN VOI PERUA AUTOA, EIKÄ KUULU MYYJÄN HOMMATA.
      Lukee laissa ja piste.

    • Anonyymi

      Noista aloittajahöpön luettelemista varusteista ei löydy läheskään kaikista uusista pohjolan varusteista autoista. No nyt pojalle tulee kalliiksi kun ei kiimoissaan ole tarkastanut mitä osti.

    • Anonyymi

      Monet ajavat yksillä vanteilla vaihtaen syksyisin ja keväisin renkaita vanteille.

      • Anonyymi

        Italiassa on kyllä mieluisa ilmasto ympäri vuoden!


      • Anonyymi

        Taitaa noita saitureita olla murto-osa autoilijoista. Tyhmäähän on repiä renkaita edestakas vanteilta, se vaurioittaa niitä jossain vaiheessa ja tarvitaan aina rengasliike ja sekin maksaa joka kerta ja pitää mennä paikanpäälle jne.....
        Paras tapa on vaihtaa itse, silloin voi tarkastaa jarrujen kuntoa ja letkujen kunnon ja se on ilmaista jos raha on peruste. Vanteita saa nykyään kovin halvalla ja jo muutamassa vuodessa niiden hinta on säästetty ja kun vaihtaa autoa niin saa paremman hyvityksen kuin yksillä vanteilla.


    • Anonyymi

      A) Nuo asiat käyvät ilmi pelkästään näkemällä auton, ei tarvitse edes ajaa sillä = olit hölmö

      B) Italiasta tuotu lähes uusi auto... Mikäli et itse tuota tuonnut, on autossa selkeästi jotakin hämminkiä taustalla, ei sitä muuten olisi pohjolaan asti roudattu, kyllä se olis ihan Italiassa mennyt kaupaksi jos olisi ollut hyvä ja ehjä auto. (siellä on myös paljon rikkaita/varakkaita ihmisiä..)

      Aika outo yhtälö.

    • Anonyymi

      """Mikäli et itse tuota tuonnut, on autossa selkeästi jotakin hämminkiä taustalla, ei sitä muuten olisi pohjolaan asti roudattu, kyllä se olis ihan Italiassa mennyt kaupaksi jos olisi ollut hyvä ja ehjä auto."""

      Esim Kamux tuo Italiasta huomattavia määriä käytettyjä autoja, ja on muitakin Italiasta tuovia liikkeitä.

    • Anonyymi

      Pakkohan ne on ulkomailta ne autot tuoda,
      ei meillä valmisteta kuin mersuja,
      jos pikkupojat tätä ette ole huomanneet........

      • Anonyymi

        Hehheh, ihan itsekö iso poika keksi tuon? Hehheh.


      • Anonyymi

        Juuri näin, hän on todella nero.


    • Lämpimän ilmaston alueelta tuodussa autossa ei välttämättä ole Suomen talviolosuhteisiin mitoitettua lämmityslaitetta, akkua, laturia tai starttimoottoriakaan.

      Se on väy...väy...klik sitten ensipakkasilla.

      Näistä pitäisi ostajan itse ottaa selvää ensin.

      • Anonyymi

        Älää ihanko totta, eiks toimi?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      331
      11156
    2. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      73
      2391
    3. Onneksi olkoon sait mut vittuuntumaan

      Sapettanu koko helvetin päivän.
      Ikävä
      56
      2293
    4. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      35
      1964
    5. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1878
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      165
      1870
    7. Mitä sitten ikinä teetkin

      Mun on aika mennä J mies. Olen ollut niin tyhmä. Kaikkea mukavaa elämääsi edelleen toivotan ja ihanaa elämän jatkoa. Mei
      Ikävä
      41
      1414
    8. Mies mistä oikein suutuit?

      Yhtäkkiä vaan häippäsit täältä... 😢
      Ikävä
      22
      1380
    9. Saanko selityksen?

      Mikä minus oli vialla? Ulkonäkö, teinkö jotain väärin, sanoinko jotain..? Haluisin vaa tietää :(
      Ikävä
      58
      1364
    10. Kun istuit

      vierelläni penkillä, olin hetken onnellinen. Se hetki kimaltelee mieleni sopukoissa ja valvottaa öisin. Salainen kaipau
      Ikävä
      58
      1359
    Aihe