Kertoimet ovat tällä hetkellä noin 2.15 - 3.00 - 3.90. Kreikan ja tasurin kertoimet ovat pienessä laskussa. Lähinnä allekirjoittanut miettii, että pitäisikö vetäistä tasuria lapulle. Kreikan voitto ei kovin todennäköiseltä vaikuta, mutta osaahan se yleensä puolustaa, tosin viime peleissä Kreikan maaliverkko on heilunut pari kolme kertaa per peli. Onko Kreikka saanut viime pelien jälkeen puolustuksensa järjestykseen vai tekeekö Suomikin torstaina 2-3 maalia? Suomeakin voisi nykäistä, mutta 2.15 tuntuu bärstuntumalta hieman liian matalalta kertoimelta. Mikä olisi kerroinraja, jolloinka Suomea kannattaisi alkaa tykittää ISOLLA? Lohkon tilannehan on se, että voitto tekisi hyvää Suomelle, mutta tasurikaan ei vielä tuhoaisi jatkohaaveita, vaikka se pieni pettymys toki olisikin.
Suomi-Kreikka EM-karsinta, Ratina
6
64
Vastaukset
- Anonyymi
Teen kolme eri pitkävetopeliä, 1 yhteen lappuun, × toiseen, 2 kolmanteen.
Nille pari apukohdetta. Kreikalla kuitenkin suht hyvä kerroin- Anonyymi
Kiitos käytänpä itsekin tuota systeemiä. Kreikan kerroin veikalla nyt 4,10!
- Anonyymi
Veikkaan Suomen voittoa.
tiedättekyllä- Anonyymi
Niin minäkin veikkasin.
Rakkaudella Taavetti
- Anonyymi
Aika vaisu peli. Tasuri olisi ollut oikea tulos, mutta mukavaahan se on, kun Suomipoika sai 3p. Rankkari oli oikein vihelletty, mutta olihan se typerä virhe kreikkalaiselta, koska kyseessä ei ollut edes maalitilanne.
T: kersantti Kotikorsu - Anonyymi
Vittu, suomi voittaa, jos tappiokundi vetää italian voiton, se on satavarma asia.
Vitun saksa hävisi alankomaille, kun vetäsin saksaa 1x tuplalla ja saksan paska piti olla varma voittaja, mut hävis, kun tappiokundi sekoitti pakkaa.
Mulla on näemmä yliluonnollisia voimia, jotka vaikuttaa peleihin, että eivät joukkeet voita, joita vedän pitkävetoon.
t. Tappiokundi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2294948Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k233620Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2732083Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,142044Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast411299Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611239Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin1221063- 32843
Örebro kuolleet lisääntyy.
Nyt n, 10. Mitähän vielä. Haavoittuneet?. Kuka on ampuja, salaisuus.100791- 61777