Tilanne on siis tämmöinen: muutin tampereelta vantaalle ja mulla on vielä tuo inssi suorittamatta. Mun autokoulu ei toimi pk-seudulla, lähin olisi lohjalla. Niin onko mahdollista ottaa pari ajotuntia toisella autokoululla jos teoria, riskientunnistaminen, ajokorttilupa, pakolliset ajotunnit suoritettu? Onko joku teistä tehnyt niin joskus? Jos joku on niin voitteko suositella jotain pk-seudun autokouluja tähän tarpeeseen.
Pystyykö käymään ajotunteja toisella autokoululla?
5
81
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai voit vaihtaa koulua. Pyydä paperit pois vanhasta.
Suosittelen EasyDrivers - Oo tonne linkissä, toimii myös Vantaalla- Anonyymi
Joo mutta koulun lopettaminen kesken maksaa ja enkä ymmärrä miksi niin pitäisi edes tehdä. En periaatteessa halua vaihtoa, vaan ottaa vain pari lisäajotuntia jostain lähemmästä autokoulusta ilman mitään häslinkiä. Voisin varmaan vaan kysyä jostain satunnaiselta autokoululta sitä mahdollisuutta kun mun tilanteeni on varmaan sen verran uniikki et täältä ei varmaan saa kokemuksia. Itseasiassa olen easy driverilla. Mutta ei taida olla sama autokoulu kun easydrivers.
Ap - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo mutta koulun lopettaminen kesken maksaa ja enkä ymmärrä miksi niin pitäisi edes tehdä. En periaatteessa halua vaihtoa, vaan ottaa vain pari lisäajotuntia jostain lähemmästä autokoulusta ilman mitään häslinkiä. Voisin varmaan vaan kysyä jostain satunnaiselta autokoululta sitä mahdollisuutta kun mun tilanteeni on varmaan sen verran uniikki et täältä ei varmaan saa kokemuksia. Itseasiassa olen easy driverilla. Mutta ei taida olla sama autokoulu kun easydrivers.
ApSama koulu - Kerro sihteerille, et haluat ajaa Vantaalla, helppoa, eikö totta?
- Anonyymi
Ei ainakaan kannata kysyä kyseiseltä autokoululta, voisit vaikka saada vastauksen heti ja ihan oikeankin siinä ohessa. Nerokasta!!
- Anonyymi
Mikä kyseinen autokoulu? Tämä kysymys oli puoliksi että mikä autokoulu sopisi minun tilanteeseen. Mut joo, otan yhteyttä johonkin satunnaiseen autokouluun vantaalta, tuskin käytänteet eroaa paljoa autokoulujen välillä. Jos ei mahdollista niin sit ei, meen vähän pidempää matkaa käymää ajotunnit
Ap
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä882881Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2991676Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461547- 871381
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel4021364Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3981292Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik21069Esko Eerikäinen tatuoi kasvoihinsa rakkaan nimen - Kärkäs kommentti "Ritvasta" lävähti somessa
Ohhoh! Esko Eerikäinen on ottanut uuden tatuoinnin. Kyseessä ei ole mikä tahansa kuva minne tahansa, vaan Eerikäisen tat381037Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun329864Miksi Purra-graffiti ei nyt olekkaan naisvihaa?
"Pohtikaapa reaktiota, jos vastaava graffiti olisi tehty Sanna Marinista", kysyy Tere Sammallahti. Helsingin Suvilahden257845