Pystyykö käymään ajotunteja toisella autokoululla?

Anonyymi

Tilanne on siis tämmöinen: muutin tampereelta vantaalle ja mulla on vielä tuo inssi suorittamatta. Mun autokoulu ei toimi pk-seudulla, lähin olisi lohjalla. Niin onko mahdollista ottaa pari ajotuntia toisella autokoululla jos teoria, riskientunnistaminen, ajokorttilupa, pakolliset ajotunnit suoritettu? Onko joku teistä tehnyt niin joskus? Jos joku on niin voitteko suositella jotain pk-seudun autokouluja tähän tarpeeseen.

5

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tottakai voit vaihtaa koulua. Pyydä paperit pois vanhasta.

      Suosittelen EasyDrivers - Oo tonne linkissä, toimii myös Vantaalla

      • Anonyymi

        Joo mutta koulun lopettaminen kesken maksaa ja enkä ymmärrä miksi niin pitäisi edes tehdä. En periaatteessa halua vaihtoa, vaan ottaa vain pari lisäajotuntia jostain lähemmästä autokoulusta ilman mitään häslinkiä. Voisin varmaan vaan kysyä jostain satunnaiselta autokoululta sitä mahdollisuutta kun mun tilanteeni on varmaan sen verran uniikki et täältä ei varmaan saa kokemuksia. Itseasiassa olen easy driverilla. Mutta ei taida olla sama autokoulu kun easydrivers.
        Ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo mutta koulun lopettaminen kesken maksaa ja enkä ymmärrä miksi niin pitäisi edes tehdä. En periaatteessa halua vaihtoa, vaan ottaa vain pari lisäajotuntia jostain lähemmästä autokoulusta ilman mitään häslinkiä. Voisin varmaan vaan kysyä jostain satunnaiselta autokoululta sitä mahdollisuutta kun mun tilanteeni on varmaan sen verran uniikki et täältä ei varmaan saa kokemuksia. Itseasiassa olen easy driverilla. Mutta ei taida olla sama autokoulu kun easydrivers.
        Ap

        Sama koulu - Kerro sihteerille, et haluat ajaa Vantaalla, helppoa, eikö totta?


    • Anonyymi

      Ei ainakaan kannata kysyä kyseiseltä autokoululta, voisit vaikka saada vastauksen heti ja ihan oikeankin siinä ohessa. Nerokasta!!

      • Anonyymi

        Mikä kyseinen autokoulu? Tämä kysymys oli puoliksi että mikä autokoulu sopisi minun tilanteeseen. Mut joo, otan yhteyttä johonkin satunnaiseen autokouluun vantaalta, tuskin käytänteet eroaa paljoa autokoulujen välillä. Jos ei mahdollista niin sit ei, meen vähän pidempää matkaa käymää ajotunnit
        Ap


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe