rintaliivit sinulla on
Nainen millaset
27
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niinsanotut t-paitaliivit, tänään, pitsisiäkin on useita. Kaarituet on oltava.
- Anonyymi
Mummuni vanhat ja tukevat. Beessit väriltään. Ei kutittavia pitsejä.
- Anonyymi
Pitäisikö vain tehdä itsemurha. Ei tarvitsisi enää kestää tätä paskaa... menee kolikon heitoksi...
- Anonyymi
Kymmenen vuotta vanhat harmaaksi menneet imetysliivit.
- Anonyymi
Mistä arvasit!
- Anonyymi
Hintavat. Käärinliinaa enemmän kuin Jeesuksella.
- Anonyymi
Liivit näkyvät, kun ovat päällä. En käsitä kenelle nämä on tehty, kun ovat selästä niin oudot. Huom. olen saanut nämä tuttavalta.
- Anonyymi
Ei oo nyt ollenkaan
Kaapista löytyy kyllä vaikka minkälaisia virityksiä - Anonyymi
Aika hirveet. Pitäis kyllä mennä johki kunnon rintsikkakauppaan ja ostaa muutamat uudet liivit asiantuntijan opastuksella. Harvoin satsaan rintaliiveihin.
- Anonyymi
Aina hyvin istuvat ja hyvin tukevat. Kaarituet pitää olla, eikä ikinä mitään toppauksia. Pyöreä kuppi, ei epämääräisiä törröttimiä. Just nyt on päällä mustat liivit.
- Anonyymi
D125.
Siis mulla on korillinen erilaisia rintsikoita. Pitää olla olkaimettomia, pitää olla urheiluun ja töihin omanlaisia jossa olkaimet ei valu ja häiritse liikkumista vapaasti. Sitten pitää olla kahden kokosia. Menkka aikaan omansa koska silloin tulee tissien spontaani turpoaminen ja silloin turpoilen minäkin aamulla jos rintsikat yhtään kiristää, puristaa. Päiväni menee aaamusta asti päin vittua silloin jos rintsikat ei tunnu kivoilta menkka aikaan. Sille ajalle ihan vain mun hermojen takia pitää olla omanlaisiaan. Sitten on eri värisiä. Ei valkoisen paidan alle voi laittaa mustia! Sitten pitää olla erilaisia materiaaleja. Pitsirintsikat ovat suosikkejani mutta kaikkien vaatteiden alle niitä ei voi laittaa, kun se pitsi tekee paidan pinnasta sitten epätasaisen rintaliivien kohdalta, joten täytyy olla tasaista sileää materiaalia olevia rintsikoita.
Ja kaiken kruunaa se että mä aina siitä huolimatta saan toisinaan hermoromahduksia että "mulla ei oo hyviä rintsikoita. Täytyy ostaa lisää"
Joka siis usein ajoittuu tähän tissien ja hermojen turpoilu ajankohtaan. Anteeks. ne hormonit nyt vaan on sellanen juttu- Anonyymi
Mitä se sinulle kuuluu minkälaiset???
- Anonyymi
Keskustelupalstalla saa kysyä. Jos et halua kerto eisun tarvi tänne tulla. Mene vaikka teatteriin katsomaan isoa pahaa sutta
- Anonyymi
747: at...
- Anonyymi
Mul koko A152
Hiljattain kerrottiin teeveessäkin, että rintaliiveillä ei ole mitään tukevaa merkitystä. Rintojen löystyminen on myytti.
On yhtä hyödytön, kuin aikoinaan housuliivit.- Anonyymi
On se kuitenkin mukavampi liikkua rintsikat päällä kodin ulkopuolella, kotona parempi ilman niitä.
Anonyymi kirjoitti:
On se kuitenkin mukavampi liikkua rintsikat päällä kodin ulkopuolella, kotona parempi ilman niitä.
Minunkin nuoruudessani oli kaikilla naisilla aivan välttämättöntä olla husuliivit. Sitten ne katosivat lyhyessä ajassa, eikä niitä moni ole kaivannut.
- Anonyymi
En minä ainakaan käytä rintaliivejä rintojen "löystymisen" takia. Käytän niitä oman mukavuuteni takia. Inhoan rintojen hyppimisestä ja hölskymisestä tulevaa tunnetta. Se suorastaan sattuu. Esimerkiksi urheileminen ilman TODELLA tukevia liivejä on lähes ylipääsemättömän epämiellyttävää. Pistäisin mieluiten päälleni suorastaan jonkin rintapanssarin, että eivät varmasti liiku mihinkään. Tämä on näitä isorintaisen ongelmia.
Anonyymi kirjoitti:
En minä ainakaan käytä rintaliivejä rintojen "löystymisen" takia. Käytän niitä oman mukavuuteni takia. Inhoan rintojen hyppimisestä ja hölskymisestä tulevaa tunnetta. Se suorastaan sattuu. Esimerkiksi urheileminen ilman TODELLA tukevia liivejä on lähes ylipääsemättömän epämiellyttävää. Pistäisin mieluiten päälleni suorastaan jonkin rintapanssarin, että eivät varmasti liiku mihinkään. Tämä on näitä isorintaisen ongelmia.
Luultavasti monet juuri käyttävät niitä hölskymisen takia. Ihan hyväksyttävä syy. Vaikeampi on hyväksyä, kun ympärístön paineen takia neito käyttää rintaliivejä, vaikka on uskomattoman kauniit, sievät ja pienet rinnat.
Lisäksi rinnat eivät ole naisen tärkein. Ylivoimaisesti tärkein on herttainen luonne. Toiseksi tärkein on suloiset sukupuolielimet, mutta nehän ovatkin kaikilla naisilla liki samaa tasoa, kauneinta maailmassa.
Naiset biologiseen systeemin sopeutumisen takia, joka on eri kuin miehillä, eivät ikinä pysty tajuamaan, minkä tuntemuksen naisen elimet herättävät miehessä. Eräässä kirjassa sievä tyttö näytti vittuaan, ja kuvatekstissä luki: "Sans lui riens." "Ilman sitä ei ole mitään." 🌹👀
Muut kauneusseikat ovatkin vain vähämerkityksisiä yksityiskohtia.
- Anonyymi
Minusta siis miehestä on ihanat shampanjan väriset, siis itselläni päällä. Ihanat myös on naisten pikkarit yllä, sellaiset pienet palleja sopivasti puristavat, sitten vaan ulos, niin on spermaa housut täynnä palatessani, sit vaan riisun hyvin utareitani tukevat liivit ja sperru pikkarit...Aaaaahhh ihanaa...oisko seuraava ketju sitten millaset menkkapöksyt teil on menkka-aikaan ??? idiootit ;.)
Urheiluliivit. Tukevat ja miellyttävän tuntuiset päällä.
Toisenlaiset liivit sitten muuhun tarkoitukseen.😁- Anonyymi
Hyvät miten niin
- Anonyymi
On sulla mies vaivat menkkojen aikaan☺️😆
- Anonyymi
Mies taitaa olla kynekoloki
- Anonyymi
Tumman harmaat pitsiset ja aika ihanat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701083
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132847- 84783
- 51728
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55529Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä294525Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37521Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215479- 49477
Kalle irtisanoutui
Kävi, kuten odotettiin. Paras ratkaisu paitsi Orimattilalle myös Larssonille. Seuraavaksi joudutaan mittaamaan kaupungin53454