Tänään on yrittäjien päivä. Tänään teidän pitää yrittää!!!
Tiedoksi uskovaisille!
7
101
Vastaukset
- Anonyymi
Uskovaisten on tänään tärkeää yrittää pysytellä järkevyyden tiellä ja yrittää välttää uskomasta taikauskoisiin hömpötyksiin.
Uskovaiset ru koilee Jumalaa yrittämään heidän puolestaan.
Jumala vastaa, ettei yrittäminen onnistu kun AY-Herra sen Häneltä estää
"Ole vaikka Jumala, poeka. mutta MINÄ OLEN AY-Pomo ja Herrana määrään sinuakin....."Oletko koskaan kokeillut rukoilla toteemipaalulta mitään?
Se näet on yhtä turhauttavaa kuin rukoileminen Jumalalta.
Asenna olohuoneesi nurkkaan tukki pystyyn ja kirjoita siihen Herra.
Sitten sinullakin on Herra kotona HAAH HAAAH HAAAAA!!!
- Anonyymi
Tämäkin keskustelu on ilmeisesti tarkoitettu pilkkaamaan Pyhää Jumalaamme. Teillä on tasan kaksi vaihtoehtoa,missä vietätte kuoleman jälkeisen iäisyytenne. Olette näköjään valinneet vapaasta tahdostanne mestarinne Luziferin seuran ikuisessa pimeydessä,erossa Jumalan valosta. Me Jeesuksen sovitustyöhön Golgatan ristillä uskovat,saamme kutsun Jeesuksen kotiin, ikuiseen iloon ja rauhaan kuolemamme jälkeen. Jeesus teki pelastuksen teillekin mahdolliseksi, kun tunnustatte Jeesuksen vilpittömästi Herraksenne ja syntienne sovittajaksi.
Herääkö koskaan sinulle sellainen ajatus, että sinua on johdettu pahasti harhaan (harhoihin)?
"Tämäkin keskustelu on ilmeisesti tarkoitettu pilkkaamaan Pyhää Jumalaamme."
En minä pysty pilkkaamaan olemattomia, mutta ihmisten tollopäisyydestä voin sanoa aina jotain. Luziferiiisi en usko, koska en ole pimeä saatananpalvoja kuten sinä.
Valoisuutta sinussa on yhtä vähän kuin mustassa aukossa. Ja "syntinen" toki varmasti olet. En epäile sitä yhtään. Mutta ei tuollaista kukaan ikuisesti jaksa katsella. Voit olla siitä varma!!!"Tämäkin keskustelu on ilmeisesti tarkoitettu pilkkaamaan Pyhää Jumalaamme."
En minä pysty pilkkaamaan olemattomia, mutta ihmisten tollopäisyydestä voin sanoa aina jotain. Luziferiiisi en usko, koska en ole pimeä saatananpalvoja kuten sinä.
Valoisuutta sinussa on yhtä vähän kuin mustassa aukossa. Ja "syntinen" toki varmasti olet. En epäile sitä yhtään. Mutta ei tuollaista kukaan ikuisesti jaksa katsella. Voit olla siitä varma!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1473201- 1082603
- 512581
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402248Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4822092- 1101901
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521885Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91724Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151637Simula, rakkaus, Aittakumpu
Milloin tämä rakkaus on roihahtanut? Onko molemmat herätysliikkeen jäseniä - kristillisiä etnonationalisteja ?https://ww1111558