No nyt on poliisi varautunut isolla joukolla ja kalustolla poliisioperaatioon Porvoossa.
Asiasta kerottiin MTV3 uutisien lopussa. Että silleen.
Porvoossa taas suuri poliisioperaatio
19
56
Vastaukset
No poliisi jouti ampumaan myös Tampereella aseella uhkailijaa. Että silleen.
ILtasanomat.- Anonyymi
https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000006228897.html
Poliisi ampui miestä. POLIISI YRITTI MURHATA SYYTTÖMÄN MIEHEN.
Keisari aarnio kun toimittaa huumeet niin syyttäjä päästää huorua syytteitä luetaan miestä vastaan joka oli uhri joka ei tunkeutunut poliisin luo. HUUMEHOURUT KÄÄNTÄÄ TAAS KERRAN ASIAT PÄÄLAELLEEN KUTEN SUOMESSAMME ON TAPANA.
Poliisi vaitonainen, punotaan mediapaska huolella sankari poliisita. - Anonyymi
Poliisin murharyhmä yritti murhaa pudotetun kukkaruukun tähdes. Tilatun murhan kohde ei ollut paikalla Feministi kiroilee poliisin hitautta.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c0b59892-b4eb-4c5e-b712-31ae8ca44631
Kaksi viimeisinta feministin tilaamaa mura´´haa men putkeen poliisi teloittoi miehen kaukosäädin käressä, Poliisi yritti teloitusta leikki muovi ase sai murhan himon valloilleen. Kaikki murhaajat vapaalla syyttäjä suunnittelee murhattuja vastaan perättömiä syytteitä. Poliisi pyytää lisää feministien avunhuutoja tilattuihin murhin suomalainen mies on himottu murhan kohde poliisi hoitaa, veljeskunnan tuomarit palkitsee avokätisesti murhasta. päällystö tarjoaa sankareille kaakku kahvit nyt perseenuolenta on taas vaivatonta kukaan ei nosta tutkintaa piliisiä kohtaan on mahtavaa saada aseet täys syyte suoja ja murhata syyttömiä huvinvuoksi.
- Anonyymi
Ray and Ric karanneet vankilasta?
- Anonyymi
Sisäministeri muistuttaa poliisin ammuskelijoilla on jakamaton ihmisarvo.
- Anonyymi
Kansalaistottelemattomuus on aina ollut oleellinen osa vihreän liiton toimintaa.
- Anonyymi
Persuilla on taas kiireinen aika tulossa. Pitää ehtiä haukkua poliisijohto ja sisäministeri. Niin ja tietysti pääministeri myös.
- Anonyymi
Ellei aihetta ole kritisoida ketään, niin aina parempi. Ei persut huvikseen kritisoi poliisijohtoa, vaan kyllä heillä syy on.
- Anonyymi
ruotsalaiset vain keppostelevat
yksityistapaus - Anonyymi
Ilola ja Tuusula liittyvät varmasti toisiinsa, kun kotietsintöjä tehdään samanaikaisesti.
- Anonyymi
Porvoolaisten kannattaa alkaa kulkea luotiliivit päällä.
- Anonyymi
Jos suomessa ei oli si toimmivaa. poliisia eläisimme kuon Somaliassa.
Sieltähän kaikki halua a. Suomeen.
Muksi
Myös yritytuki ja maataloustuki on sosiaalietuutta
Elikä loisimistukea.
Pitääkö sitä yksipulsrsti jakaa vain rikaille- Anonyymi
Stubb: ”Itäkeskukseen kun menee, se on kuin Somalia. Se on hieno paikka”
"Olen käynyt siellä ja kyllä tuntui ihan siltä, että olen kotona", Punavuoren vastaanottokeskuksessa oleskeleva somalialaisäiti vastasi hymyillen.
Valtiovarainministeri Alexander Stubb (kok.) kävi yhdessä sisäministeri Petteri Orpon (kok.) kanssa tutustumassa turvapaikanhakijoiden tilanteeseen Punavuoren vastaanottokeskuksessa Helsingissä.
- Anonyymi
Emäsalon juuri myös laukauksia! Voi toki olla myös sorsastukseen liittyviä, mutta jotenkin liian sopivasti.
No mitä nyt tapahtuu Suomen maineelle turvallisena politiikkojen kokousmaana ?
Että silleen.- Anonyymi
Että_silleen kirjoitti:
No mitä nyt tapahtuu Suomen maineelle turvallisena politiikkojen kokousmaana ?
Että silleen.Maine meni kun persu puolue syntyi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Maine meni kun persu puolue syntyi.
otappa taa lääkettä tuohon persu fobiaasi vain otettu lääke auttaa
- Anonyymi
tulikohan porvoon mitalla.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849