Missä vaikutat nykyään? Olimme aikamoisia baarikärpäsiä noin 15-vuotta sitten.. Lahdessa silloin! t.kamu
JAANA MÄHÖNEN, Nastola
6
737
Vastaukset
- hei
Olisiko ammatiltaan parturi?
Seinäjoella on ainakin sen niminen - Nastolassa edelleen..
ja taitaapi olla jonkinasteinen sairaanhoitaja (työtön sellainen)
- työtön
enää, f***ing kateelliset!
- kenties?
Oliko kyseinen Jaana kenties aktiivinen koiraihminen?
- vastauksestasi
saattoi olla.. muistaakseni hänellä oli joku pikkuinen koira.. haluaisin TODELLA tietää, missäpäin suomea nykyään vaikuttaa ja mitä kuuluu? sairaanhoitajaksi opiskeli tuolloin..
- ei ole
vastauksestasi kirjoitti:
saattoi olla.. muistaakseni hänellä oli joku pikkuinen koira.. haluaisin TODELLA tietää, missäpäin suomea nykyään vaikuttaa ja mitä kuuluu? sairaanhoitajaksi opiskeli tuolloin..
sama Jaana kyseessä jonka minä aikoinani Lahden seudulta tunsin. Hänellä oli palveluskoiria ja opiskelutkaan ei täsmää. Toivottavasti vielä törmäät oikeaan Jaanaan tai henkilöön joka johdattaa oikeille jäljille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693