Lueskelin just tuossa vuoden 2005 veekasia ja taas palas mieleen et olipa nuo jenkit joskus halpoja. Nyt vanhat 60-70lukuset hirveissä hinnossa kaikki.
Mitä luulette tuleeko 80-90luvun jenkeistä vielä joskus arvokkaita?
Itellä pari buick farkkua(vm 88 ja 82) ja caprice 1991. Hyvässä kunnossa mutta arvoo nyt sellasen 5-6tonnia koko läjä....
nouseeko vanhojen jenkkien hinnat yhä?
9
79
Vastaukset
- Anonyymi
80luvun tietyt laitteet nostaneet hintoja jo nyt.
- Anonyymi
Nousee.
Oman aarteen arvo alkaa olemaan sama kuin uutena, rahanarvon muutos huomioonottaen. - Anonyymi
Olen myös itse huomannut että ovat olleet joskus tosi halpoja ja uskon hinnan nousevan edelleen ainakin jossain määrin.
Eikös ne 70-luvun lopun ja 80-luvun alun autot ala jo nostamaan hintoja. Kyllä loppu 80-luku ja 90-luku tulee perässä, koska nämä vanhat autot on vielä hyviä verrattain uudempiin autoihin.
Olihan viimeiset mohikaanit vuonna 1996 ja yksi USA:ssa myytävä vuoden 1996 Cadillac maksaakin 110 000 dollaria. Tosin tällä ajettu vasta noin 1000km :D - Anonyymi
Riippuu myös autojen kunnosta mutta itsellänikin on vuosimallin -79, -86, -90 ja -91 jenkki ja ainakin -79 hyväkuntoisena alkaa olemaan harvinainen.
- Anonyymi
Harrastajat alkaa olee vanhoja. Ainakin 4-5kymppisiä.
Etsivät nuoruutensa haaveita eli kyllä 80-90 luku on liian uutta.
Nuorilla ei ole rahaa eikä kiinnosta jenkit muutenkaan.- Anonyymi
Olen nuori ja kiinnostaa jenkit.
- Anonyymi
Luulen et kaikki takavetoiset jenkit nostaa hintansa ennemmin tai myöhemmin.
- Anonyymi
Ostin alle tonnilla caprice farkun aikoinaan.
35tkm ja kuusi vuotta myöhemmin myin sen osina. Taisin saada siitä kolminkertasen määrän euroja nyt..... Takapuskuri hyvä 200euroa ja ruosteettomat etuovet 250euroa kpl. - Anonyymi
Farkkuja varmasti löytyy lauluautoiksi vielä tulevaisuudessakin halvalla. Sitten kun mennään sedan 2D HT osastoon alkaa hinnat olla vähän eri luokkaa ja varmasti nousevat jatkossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798