nouseeko vanhojen jenkkien hinnat yhä?

Anonyymi

Lueskelin just tuossa vuoden 2005 veekasia ja taas palas mieleen et olipa nuo jenkit joskus halpoja. Nyt vanhat 60-70lukuset hirveissä hinnossa kaikki.
Mitä luulette tuleeko 80-90luvun jenkeistä vielä joskus arvokkaita?
Itellä pari buick farkkua(vm 88 ja 82) ja caprice 1991. Hyvässä kunnossa mutta arvoo nyt sellasen 5-6tonnia koko läjä....

9

125

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

80luvun tietyt laitteet nostaneet hintoja jo nyt.

• Anonyymi

Nousee.
      Oman aarteen arvo alkaa olemaan sama kuin uutena, rahanarvon muutos huomioonottaen.

• Anonyymi

Olen myös itse huomannut että ovat olleet joskus tosi halpoja ja uskon hinnan nousevan edelleen ainakin jossain määrin.
      Eikös ne 70-luvun lopun ja 80-luvun alun autot ala jo nostamaan hintoja. Kyllä loppu 80-luku ja 90-luku tulee perässä, koska nämä vanhat autot on vielä hyviä verrattain uudempiin autoihin.
      Olihan viimeiset mohikaanit vuonna 1996 ja yksi USA:ssa myytävä vuoden 1996 Cadillac maksaakin 110 000 dollaria. Tosin tällä ajettu vasta noin 1000km :D

• Anonyymi

Riippuu myös autojen kunnosta mutta itsellänikin on vuosimallin -79, -86, -90 ja -91 jenkki ja ainakin -79 hyväkuntoisena alkaa olemaan harvinainen.

• Anonyymi

Harrastajat alkaa olee vanhoja. Ainakin 4-5kymppisiä.
      Etsivät nuoruutensa haaveita eli kyllä 80-90 luku on liian uutta.
      Nuorilla ei ole rahaa eikä kiinnosta jenkit muutenkaan.

• Anonyymi

Olen nuori ja kiinnostaa jenkit.

• Anonyymi

Luulen et kaikki takavetoiset jenkit nostaa hintansa ennemmin tai myöhemmin.

• Anonyymi

Ostin alle tonnilla caprice farkun aikoinaan.
      35tkm ja kuusi vuotta myöhemmin myin sen osina. Taisin saada siitä kolminkertasen määrän euroja nyt..... Takapuskuri hyvä 200euroa ja ruosteettomat etuovet 250euroa kpl.

• Anonyymi

Farkkuja varmasti löytyy lauluautoiksi vielä tulevaisuudessakin halvalla. Sitten kun mennään sedan 2D HT osastoon alkaa hinnat olla vähän eri luokkaa ja varmasti nousevat jatkossa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      109
      1609
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      12
      1183
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      960
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      792
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      64
      788
    6. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      760
    7. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      71
      741
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      45
      700
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      651
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      58
      637
    Aihe