käännetään juttu nyt näin päin. kun ja koska monet avaukset ovat itkeneet rekkaamattomien vaillinnaisia? mahdollisuuksia palstoilla.
eli voisihan rekatut nikit tunnustaa ruttonsa ja muuta tarttuvat taudit, ahneuden, kierouden, syylät, ulkorenkaan sisäkumin rikkinäisen pinnan.
sitten sopisi taudinkuvaan ynseä rekattu vakkari, vainoharhainen rekattu vakkari, vihtuileva itseriittoinen rekkari. ja tietysti rekatut käypäläiset, jotka varsinkin ovat ihan tautisen hyviä.
ja rekatuilla on varmaan se, kun ne ovat menneet nikkamman rekkinsä. ja se voi tarttua, ja se on tarttunutkin useisiin rekkaamattomiin vakkareihin.
ja on suuri vaara, että se tartuu helposti vakinaisiin ja vieraileviin irtonikkeihinkin.
rekatuilla on rutto ja ripuli
23
1378
Vastaukset
- Kirjotus
Menisit lääkäriin, kun on noin paljon tauteja.
- taikanainen
annetaan kaikkien kukkien kukkia, eikös ?
Tämä kyseinen joulukaktus osaa kukkiakin piikkiensä välistä..ei kaikkea kannata niin haudanvakavasti ottaa..
- merliNelli
heti ekana taas tämmöinen josta en ymmärrä mitään.
No, mulla kun on oma pelastusrengas ja siinä kyllä ilmat pysyy.Kellun ympäri palstaa, sinne minne nenä näyttää.
Oon minä vähän kipeekin, migreeni ja huono näkö..:D
Mahakin on joskus kipee, kun naurattaa niin kovasti:D
Ahnehdin kaikkea magiaa ja on mulla repolaisen häntäkin, mutta sitä harvemmin tarttee..mielummin heiluttelen tätä taikomussauvaa..:DD
Niin ja tautisen hyvää huomenta:D- taikanainen
täältä nenäsyylien ja puhjenneiden kumien keskeltä, väliin on vatsa sekaisin väliin pää, sekös jotakin näköjään kismittää...
- merliNelli
taikanainen kirjoitti:
täältä nenäsyylien ja puhjenneiden kumien keskeltä, väliin on vatsa sekaisin väliin pää, sekös jotakin näköjään kismittää...
Näin on näppylät..:D
Mua kismittää eniten tämä kevätkirkastus..aurinko armas säteineen valaisee tahmaiset ikkunat, kutittelee säteillään nenästä ja paljastaa pölypalleromeren tuvan nurkissa..:P
Vaan ei tässä kerkiä siivoilemaan..on niiíin paljon muuta tekemistä..:p
Sellainen siivousrinki tai renki olis huippuhyvä..:D - MillaN
merliNelli kirjoitti:
Näin on näppylät..:D
Mua kismittää eniten tämä kevätkirkastus..aurinko armas säteineen valaisee tahmaiset ikkunat, kutittelee säteillään nenästä ja paljastaa pölypalleromeren tuvan nurkissa..:P
Vaan ei tässä kerkiä siivoilemaan..on niiíin paljon muuta tekemistä..:p
Sellainen siivousrinki tai renki olis huippuhyvä..:D...kiireessäni kerron sinulle, että minullapa kävi muutama vuosi sitten sellainen miessiivooja, jolla oli VAIN esiliina yllään.
Arvaa kuka sotki koko ajan? :DDD
Nyt minä menen ja tulen illalla härnäämään taas teitä kaikkia.:D
No voihan vitsi, ei minulla tietääkseni ole noita tauteja. En ainakaan tunnusta. Täytyy nyt ihan tarkistaa ja syynätä vielä tarkemmin. Joo, ei ole.
- taikanainen
kolon ja poimun..käänsitkö kaikki kivet .)))?
taikanainen kirjoitti:
kolon ja poimun..käänsitkö kaikki kivet .)))?
Nooo, ehkä ihan kaikkea en ehtinyt kääntää.
Mutta hyvä kun tukkis siitä muistutti :).
- taikanainen
vakkaantunut rekkari, ei taida sipulimaito auttaa näihin kolotuksiin :))
- Kirjotus
Samaa lääkettä vaan kaikille toisillekin tyhmille.
- se on tarttuvaa
johtuu vaikutuksestasi...
- taikanainen
no heitä se pilleripurkki tänne..tai työnnä pitkän tikun nokassa, ettei tauti vaan tartu =))))
ps. mikäköhän siinä oiken on..kun olet kumminkin lukenut kirjoitukset *virn* - tukkusutija
olet oikeasti väärässä ja lääkkeesi lumetta. mutta jatka samaan malliin, sillä olet kaltaisesi seurassa.
ps. voiteet vaikuttavat, ja rupia on mukava raapia. - Kirjotus
tukkusutija kirjoitti:
olet oikeasti väärässä ja lääkkeesi lumetta. mutta jatka samaan malliin, sillä olet kaltaisesi seurassa.
ps. voiteet vaikuttavat, ja rupia on mukava raapia.Kävisit kirurgin hoidossa. Päätä lyhempänä voisi kirjotuksesi olla jotakin.
- tukkusutija
Kirjotus kirjoitti:
Kävisit kirurgin hoidossa. Päätä lyhempänä voisi kirjotuksesi olla jotakin.
typerän vastauksenkin leikkaa. se on kuin kasiaisen panisi poikki. ja taas on kaksin verroin typerämpiä kirjo(i)tuksia.
- taikanainen evk
Kirjotus kirjoitti:
Kävisit kirurgin hoidossa. Päätä lyhempänä voisi kirjotuksesi olla jotakin.
mikä älyn valon loiste kirjo(i)tuksestasi leviää kirkastuttamaan ja nostamaan palstamme kirjoitusten tasoa :))
*ojentaa pilleripurkin takaisin, huomattuaan tarpeen suuremmaksi siellä*
- Simanainen
Olen aina sanonut, että olet tarkka poika;).
- tukkusutija
poikako? kako kyllä mutta, mutta poikako.
vilkkusilmä. - sini
tukkusutija kirjoitti:
poikako? kako kyllä mutta, mutta poikako.
vilkkusilmä.Etkö sinä poika olekaan? Minä olen kyllä aina niin luullut. Nyt tuli pettymys :=(((
Olen luullut, että sellanen 25v. jannu olet vielä :=))) - tukkusutija
sini kirjoitti:
Etkö sinä poika olekaan? Minä olen kyllä aina niin luullut. Nyt tuli pettymys :=(((
Olen luullut, että sellanen 25v. jannu olet vielä :=)))salaisuuden. 80
- Sini
tukkusutija kirjoitti:
salaisuuden. 80
Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä. Äsken juksasin sua. Arvasin et olet aika vanha jo :=))) Minäkin jo 75v. Että miten olis...
- tukkusutija
Sini kirjoitti:
Olen aina pitänyt itseäni vanhemmista miehistä. Äsken juksasin sua. Arvasin et olet aika vanha jo :=))) Minäkin jo 75v. Että miten olis...
kuulepa tytönhupakko. ettet vaan ole hän, jonka takia suurempikin huru-ukkojoukko märisee palstoilla sydänurujan.
ettei vain sulla olisikin 74 eri nikkiä, joilla vanhoja vastustuskyvyttömiä ukonröhköjä vokottelet. ja sitten jätät surujaan sopottamaan.
ja kyllä minä arvaan paremmin, oonko aika vanha jo.
niin että mitä miten olis... meinaan tarkoitat.
minä en vienosta vihjeestä illaa, että suoraan vaan sano...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231853
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001640Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy511215Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?491098Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31978Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50876Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47876Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37810Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet38797