sinä suloinen neito. en laita nimeäsi tänne. etukirjain K. sinulla on meilini toivon, että kirjoitat. haluisin tutustua sinuun tositarkoituksella. voisimme myös lähteä yhdessä ulkomaille. juteltiin matkustelusta ja mainitsin, että voisit olla malli. kerroin myös, että olin Kanadassa kannabis farmilla töissä.
ystävällisin terveisin Simo
Kuopio apteekkari lauantai 7.9
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Jäitkö sitten kannabiskoukkuun? En ala mihinkään narkkarin kaa.
- Anonyymi
Tä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tä?
yksin kertaista
- Anonyymi
et ole kyseinen tyttö. tuo tyttö oli kiinnostunut kannabis työstä. en jäänyt kannabiskoukkuun. olin vain tuolla töissä
- Anonyymi
ehdotin, jos sunnuntaina olisimme menty leffaan. keilaus ois ok tai voidaan olla ulkonakin. voidaan joku toinen kerta suunnitella uudestaan. oon kiinnostunut oikeesti sinusta ja edelleen tosi tarkoituksella.
- Anonyymi
kirjoittaisit pian. nytkin olisi hyvin aikaa.
- Anonyymi
ihastuin kaikkeen sinussa. eniten sun hymyyn ja silmiin
- Anonyymi
et taida tuntea samoin. harmi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
et taida tuntea samoin. harmi
vastaisit jo. kohta taas toiseen maahan
- Anonyymi
Aika hyvin faktat kerrottu. Kuopiossa ei varmasti ole montaa apteekkia ja K kirjaimella alkavaa apteekkarin vielä vähemmän. Kauniit vaaleat apteekkarin varmaan eivät muuta tee, kuin asuvat Suomi etsintäkuulutus palstalla!
- Anonyymi
opettelisit lukemaan. aloituksessa on apteekkari ja etsinnassa tytto jonka etukirjain alkaa K kirjaimella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1716197- 1471724
- 1131508
- 511270
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46932Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢29860Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu97836Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5789Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan224746- 41739