Onkohan muilla miehillä samanlaisia kokemuksia?

Anonyymi

Yhteyttä ottavat poikkeuksetta sellaiset naiset, jotka eivät minua kiinnosta millään tavoin ulkonäkönsä puolesta. Aika tavalliset naiset, joita nyt tuolla kadullakin näkee koko ajan, eivät vastaa mitään viesteihin.

Jos sattuu pääsemään jopa viestien vaihtoon jonkun "ihan kiinnostavan" naisen kanssa, viestittelykin loppuu aina muutaman viestin jälkeen naisen toimesta.

Olenkin miettinyt että jos teettäisin college- ja t-paitoja joissa lukee isoilla kirjaimilla vaikkapa "Olen vapaa mies, iske minut" ja kulkisin sellainen paita päällä tuolla kadulla. No senkin voi tulkita kyllä väärin, joku voisi vaikka mottasta turpaan.

31

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tinderissä ainakin huomannut ilmiön kun vihjailen alempitasoiselle naiselle haluavani seksiä, niin vastaus on "sori en hae seksiä vaan parisuhdetta"

      Minä en aio tiputtaa rimaa niin alas, Kyllä naisen pitää olla melkein minun tasoiseni.

      Baareissa olen huomannut kun kaverit on lähestyneet naisia tanssilattialla. Naiset ovat sitten osoittaneet jotain lihavaa kaveria, että mene tuon luokse kun et ole minun tasoiseni:D

      • Anonyymi

        Taidat olla alempitasoinen mies juttusi perusteella. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla alempitasoinen mies juttusi perusteella. :)

        Lällällää taidat olla alempitasoinen nainen kommentteinesi:D


      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat alempitasoiselle?


    • Anonyymi

      Tavallinen nainen on niin haluttu että heillä on melkoinen valinnanvara, ainakin nuorempana. Miehet eivät vaan ole kovin kiinnostuneita "persoonallisista" naisista vaan juurikin niistä tavallisista naapurintytöistä. Miehillä tilanne on ihan erilainen - tavallinen mies on yleensä viimeinen vaihtoehto jos nainen pääsee valitsemaan.

    • Anonyymi

      Eilen just nainen lopetti viestien vaihdon. Yritin olla kiinnostunut ja heitin kysymyksiä mutta yhtäkkiä lopetti.

      • Anonyymi

        Joo, työpaikallakin jo 30 vuotta sitten yksi nainen yritti iskeä. Kun sitten keskusteltiin ja tulin kysyneeksi jotakin, otti ja suuttui. Työasioihin sentään nippanappa jotain vastasi myöhemmin. Löysi toisen vanhanpojan ja saivat toisensa...
        Toinenkin, oikein helkkarin nätti yritti, mutta en osannut tarttua tilaisuuteen. Harmittaa vieläkin niin maan peevelisti! Olen sosiaalisesti jotenkin jälkeenjäänyt paljolti lestadialaisen lapsuuden aiheuttamina vaurioina.


    • Anonyymi

      Toisaalta ei pidä valita kumppania ulkonäön perusteella. Itse en valitse, ehkä nainen alko pelkäämään että tulin liian lähelle.

      • Anonyymi

        Pitääpäs valita! Jo laihialainen isä valisti poikaansa: "Älä ota kaunista vaimoa vaan ota ruma. Kauneus katoaa päivä päivältä, mutta rumuus aina vain lisääntyy!"


    • Anonyymi

      Jep ehkä sellaset naiset käy kattomas profiilia jotka ei sit mua kiinnosta pätkääkään.

      • Anonyymi

        Sitte naiset ei suostu vastaamaan viesteihin kun nätisti pyytää treffeille.


    • Anonyymi

      Tuo paita-idea on hauska :)Jos olisin vapaa nainen ja itseäni kiinnostava mies kulkisi tuolloinen paita päällä niin menisin taatusti tuttavuutta tekemään. "Vapaa sinkku vailla seuraa" yms- paitoja voisi olla kaikilla vapailla sekä miehillä, että naisilla niin jokainen tietäisi voiko vastaantulijan kanssa ryhtyä tutustelemaan :)

      • Anonyymi

        Tästä tuli mieleen, et joskus oli lehdessä juttua jostain kaupasta, kun olivat hankkineet sinkuille erillaiset ostoskorit. Olisikin kiva tietää löysikö sinkut toisiaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä tuli mieleen, et joskus oli lehdessä juttua jostain kaupasta, kun olivat hankkineet sinkuille erillaiset ostoskorit. Olisikin kiva tietää löysikö sinkut toisiaan :)

        Tuossa 50 m päässä olevassa K-kaupassa niitä oli. Muutaman kerran sellaiseen ostokset lastasin. Ei kiinnostanut yhtään naista, aivan rauhassa sain kassalle taapertaa...


    • Anonyymi

      Olet luultavasti kouvolan ydinkeskuksesta,ruikku?

      • Anonyymi

        Kylläpä kävi nukuttamaan ,kun tämän luki.Vähenpää kiinostaa.ÖITÄ


      • Anonyymi

        En oo koskaan edes varmaan käynyt Kouvolassa. Asun Helsingissä.

        Terveisin aloittaja


    • Anonyymi

      Enkä halua semmoista mistä en tykkää, mieluite yksin.

    • Ei ota yhteyttä minkäänlaiset naiset. Tosin ilmoitan hakevani keskimääräistä paremmassa kunnossa olevaa naista.

      • Anonyymi

        "Kesimääräistä paremmassa kunnossa oleva nainen"??! Mitä se tarkoittaa? Millainen on epäkunnossa oleva nainen? Jos hengitys pelaa ja sydän lyö eikä mikään viittaa siihen että nainen lähiaikoina kuolee, niin eikö hän silloin ole kunnossa? Puhut naisista niin kuin he olisivat koneita eivätkä ihmisiä.

        Muuta profiilitekstiäsi, niin ehkä saat yhteydenottoja. Älä puhu naisen paremmasta ja huonommasta kunnosta yhtään mitään. Kirjoita sen sijaan vaikka että etsit hoikkaa kaunista naista. Sellaiseen profiiliin voisi joku sorea neitonen reagoida.

        Voin puhua vain omasta puolestani, mutta en todellakaan kirjoittaisi miehelle joka kertoo etsivänsä "keskimääräistä parempikuntoista naista". Yäk yäk yäk!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Kesimääräistä paremmassa kunnossa oleva nainen"??! Mitä se tarkoittaa? Millainen on epäkunnossa oleva nainen? Jos hengitys pelaa ja sydän lyö eikä mikään viittaa siihen että nainen lähiaikoina kuolee, niin eikö hän silloin ole kunnossa? Puhut naisista niin kuin he olisivat koneita eivätkä ihmisiä.

        Muuta profiilitekstiäsi, niin ehkä saat yhteydenottoja. Älä puhu naisen paremmasta ja huonommasta kunnosta yhtään mitään. Kirjoita sen sijaan vaikka että etsit hoikkaa kaunista naista. Sellaiseen profiiliin voisi joku sorea neitonen reagoida.

        Voin puhua vain omasta puolestani, mutta en todellakaan kirjoittaisi miehelle joka kertoo etsivänsä "keskimääräistä parempikuntoista naista". Yäk yäk yäk!!!

        Epäkuntoinen nainen siinä hyvä kysymys.
        Se voisi olla nainen jolla on eri paria olevat rinnat ja katsoo kieroon siten ettei tiedä katsooko silmiin vai katsooko oravia viereisessä puussa. Jos kulkee leuka ylöspäin eikä huomaa mihin astuu on vika siinä etä katse pitäisi suunnata enemmän alaspäin. Jos peräpuoli on enemmän pystympi se voi houkutella vääriä ihmisiä ja katsotaan kanssa viaksi.
        Jos suusta tulee viestiä niin paljon ettei ymmärrä puoliakaan niin silloin voi olla vika ruokatorvessa joka ei anna viestiä että pitää välillä syödä. Rintojen eriparisuus voi johtua siitä että nukkuu aina samalla kyljellä ja silloin puuttuu mielikuvitus joka on myös todettava viaksi.
        Jos sanoo että menee kauppaan mutta onkin mennyt kaverin luokse on naisessa vika, vika löytyy aika varmasti siitä että linkitys aivoihin on epäonnistunut syntyessä ja aiheutttaa konfliktin puheen ja tekemisen osalle.
        Jos sitten otetaan keskimääräisesti kunnossa oleva nainen niin sellaista ei ole.
        On olemassa nainen joka on aina oikeassa asiassa kuin asiassa.
        Sen kun ymmärtää niin onkin sitten jo paljon helpompaa ymmärtää viallisia naisia joka on harhaanjohtavaa koska viattomia naisia ei ole


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Kesimääräistä paremmassa kunnossa oleva nainen"??! Mitä se tarkoittaa? Millainen on epäkunnossa oleva nainen? Jos hengitys pelaa ja sydän lyö eikä mikään viittaa siihen että nainen lähiaikoina kuolee, niin eikö hän silloin ole kunnossa? Puhut naisista niin kuin he olisivat koneita eivätkä ihmisiä.

        Muuta profiilitekstiäsi, niin ehkä saat yhteydenottoja. Älä puhu naisen paremmasta ja huonommasta kunnosta yhtään mitään. Kirjoita sen sijaan vaikka että etsit hoikkaa kaunista naista. Sellaiseen profiiliin voisi joku sorea neitonen reagoida.

        Voin puhua vain omasta puolestani, mutta en todellakaan kirjoittaisi miehelle joka kertoo etsivänsä "keskimääräistä parempikuntoista naista". Yäk yäk yäk!!!

        Mulla menee iso osa vapaa-ajasta salilla tai muuten kuntoilun parissa. Noudatan myös melko tiukkaa ruokavaliota.
        En usko että kukaan viihtyy pitkään mun seurassa, jos ei omaa samanlaista elämäntapaa.


      • Anonyymi

        Helppo uskoa, ettei naisia kiinnosta tuollainen. Oletko narsisti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Helppo uskoa, ettei naisia kiinnosta tuollainen. Oletko narsisti?

        Kummasti säännöllisesti treenaavia naisia kuitenkin näkee salilla. Nopean googlauksen perusteella ei narsismin määritteet osuneet kohdalleni.


    • Anonyymi

      Minulle tuli yksi aloittajan kokemus ei niin just mitä halusin. Nämä naiset vetävät herneen nenään jos mies suhtautuu varauksella. Vähän surkuhupaisaa kun alussa nainen SELVÄSTI tuo esille et katsotaan ensin miltä tuntuu. Noh, kai mämmällä rekikeli päällä.

    • Anonyymi

      Itse en arvota muita mihinkään tasoihin. En ole niin epäkypsä. Jos nappaa jonkun kanssa niin se on menoa. En kyllä koskaan ole mitään Tinderin paskaa edes käyttänyt enkä tule käyttämään joten ei oo mun pala kakkua :D
      Onnea vaan jos sieltä meinaatte löytää jotain.

      • Anonyymi

        Joo ei sieltä mitään löydäkkään ku naiset heti poistaa tai ei vastaa. Harmi kun niitä ei enää kiinnosta, monta vuotta taakseppäin kyllä kiinnosta kun oli viel laihempi ja komeempi. Vaikka naiset ovat itselleni sanonut että et ole ruma, ei se auta.


    • Anonyymi

      Ei muhunkaa ota yhteyttä kukaan nainen.

    • Anonyymi

      Onhan se vaikeaa olla nainen joka ymmärtää
      Harvoin tapaa jos koskaan.

    • Anonyymi

      Laivalla ajelet vaikka Tallinnaan. Siellä on naiset paljon kauniimpia ja ihan erilaisia kuin Suomessa. Itse asun Tallinnassa.

    • Anonyymi

      Olen tavis kaikinpuolin 30 mies, näyttää siltä että minuun ottavat yhteyttä ainoastaan naiset joilla on mt ongelmia yms. käy hieman sääliksi kun huomaa että nainen on ns. crazy cat woman kun ensin ollaan oltu niin ronkeleita että kukaan ei ole kelvannut sitten huomaamatta pää on menny sekasin ja vuosia puhuttu kissan kanssa niin sitten ei voi oikein ketään normaalia enää saadakaan. Puhun siis naisista jotka olen ihan kasvotusten tavannut ja jutellut.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2520
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1940
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1469
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1018
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      66
      883
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      871
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      850
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      51
      826
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      755
    Aihe