Golden Ray nuljahti katolleen

Anonyymi

29

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mitä välii autoista. Montako matkustajaa joutui vaaraan.

      • Kyseessähän on aivan puhtaasti autorahtilaiva (eli autojen kuljetukseen rakennettu laiva) jossa ei ole matkustajia, vain ja ainoastaan laivan oma henkilökunta (sekä tässä tapauksessa lisänä vielä luotsi).
        Laivassa ei ole ollut matkustajia mukana ja siinä edes tuskin on miehistöhyttien lisäksi kovinkaan montaa ylimääräistä hyttiä edes olemassa.
        Kyseisen tyypin aluksia ei ole mitenkään edes suunniteltu siihen että niissä olisi matkustajia mukana, vaan ovat nimenomaisesti suunniteltu (uusien) autojen kuljetuksiin. Autot ajetaan lähtösatamassa lastaushenkilökunnan toimista laivaan sisään ja määräsatamassa sitten taas puretaan laivasta vastaavan (toisen) henkilökunnan toimista ulos.


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kyseessähän on aivan puhtaasti autorahtilaiva (eli autojen kuljetukseen rakennettu laiva) jossa ei ole matkustajia, vain ja ainoastaan laivan oma henkilökunta (sekä tässä tapauksessa lisänä vielä luotsi).
        Laivassa ei ole ollut matkustajia mukana ja siinä edes tuskin on miehistöhyttien lisäksi kovinkaan montaa ylimääräistä hyttiä edes olemassa.
        Kyseisen tyypin aluksia ei ole mitenkään edes suunniteltu siihen että niissä olisi matkustajia mukana, vaan ovat nimenomaisesti suunniteltu (uusien) autojen kuljetuksiin. Autot ajetaan lähtösatamassa lastaushenkilökunnan toimista laivaan sisään ja määräsatamassa sitten taas puretaan laivasta vastaavan (toisen) henkilökunnan toimista ulos.

        Enimmäkseen autoja kansilla. http://www.exponav.org/wp-content/uploads/2016/02/Figura-1-Pure-Car-Pure-Truck-Carrier.jpg


      • Anonyymi
        santtu_1975X kirjoitti:

        Kyseessähän on aivan puhtaasti autorahtilaiva (eli autojen kuljetukseen rakennettu laiva) jossa ei ole matkustajia, vain ja ainoastaan laivan oma henkilökunta (sekä tässä tapauksessa lisänä vielä luotsi).
        Laivassa ei ole ollut matkustajia mukana ja siinä edes tuskin on miehistöhyttien lisäksi kovinkaan montaa ylimääräistä hyttiä edes olemassa.
        Kyseisen tyypin aluksia ei ole mitenkään edes suunniteltu siihen että niissä olisi matkustajia mukana, vaan ovat nimenomaisesti suunniteltu (uusien) autojen kuljetuksiin. Autot ajetaan lähtösatamassa lastaushenkilökunnan toimista laivaan sisään ja määräsatamassa sitten taas puretaan laivasta vastaavan (toisen) henkilökunnan toimista ulos.

        Maailman merillä seilaavissa rahtilaivoissa olisi hyvä olla muutama matkustajapaikka, niin haluakkaat pääsisivät matkustamaan mahdollisimman pienellä ympäristökuormituksella. Nimittäin jos laiva kerran muutenkin siellä merillä kyntää, niin muutama matkustaja tulee mukana "ilmaiseksi", jos ajatellaan kokonaispäästöjä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Maailman merillä seilaavissa rahtilaivoissa olisi hyvä olla muutama matkustajapaikka, niin haluakkaat pääsisivät matkustamaan mahdollisimman pienellä ympäristökuormituksella. Nimittäin jos laiva kerran muutenkin siellä merillä kyntää, niin muutama matkustaja tulee mukana "ilmaiseksi", jos ajatellaan kokonaispäästöjä.

        Jos minä lähden Serenadella Tukholmaan, niin kyllä minä menen laivan mukana "ilmaiseksi", jos ajatellaan kokonaispäästöjä. Meneehän se alus sinne joka tapauksessa, olinpa mukana tai en.


    • Anonyymi

      Kyseessä autojenkuljetuslaiva. Ei ota ensimmäistäkään matkustajaa. Ei siis kuulu tälle foorumille.

    • Anonyymi

      Kyllä luotseja kipeästi kaivataan. Ylläpito ei kykene edes perusteltujen ilmoitusten myötä erottamaan matkustaja-alusta tankkerista, sotalaivasta, lentotukialuksesta, autonkuljetuslaivasta tai mistään muustakaan. Heille laiva kuin laiva on matkustajalaiva.

      Mitä teemme moderaattoreilla, jotka eivät kykene moderoimaan!

      • Anonyymi

        "Tästä on poistettu moderaattori olemattoman moderoinnin johdosta."


      • Anonyymi

        Selvisikö luotsi vai onko kadonneiden joukossa?


      • Anonyymi

        Nimenomaan. Aloittajahan jatkuvasti norkkii ja halventaa ylläpitoa. Osoittaa alati heidän kykenemättömyyttään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisikö luotsi vai onko kadonneiden joukossa?

        Uutisesta: "osa miehistöstä kateissa".

        Luotsi ei kuulu miehistöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvisikö luotsi vai onko kadonneiden joukossa?

        Luotsi ilmeisesti katosi, ei ainakaan palstalla toimi;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uutisesta: "osa miehistöstä kateissa".

        Luotsi ei kuulu miehistöön.

        Taitaa luotsi kuulua päällystöön. Niillähän on oikeus ajaakin laivoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa luotsi kuulua päällystöön. Niillähän on oikeus ajaakin laivoja.

        Ei kuulu. Luotsi on luotsausfirman palveluksessa, keikalla laivassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa luotsi kuulua päällystöön. Niillähän on oikeus ajaakin laivoja.

        Vastaus on kyllä ja ei. Olen selvittänyt asian sille kuuluvalla foorumilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaus on kyllä ja ei. Olen selvittänyt asian sille kuuluvalla foorumilla.

        ''Olen selvittänyt asian sille kuuluvalla foorumilla''
        Mitä sille selvitit ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ''Olen selvittänyt asian sille kuuluvalla foorumilla''
        Mitä sille selvitit ?

        Äärettömän tyhmä kysymys. Koska se on siellä, mene ja lue se sieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äärettömän tyhmä kysymys. Koska se on siellä, mene ja lue se sieltä.

        Koska se on siellä ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska se on siellä ?

        Ylihuomenna kello kaksi.


    • Anonyymi

      Paattihan makaa kyljellään matalikolla pohjassa.
      Noin käy kun vauhdilla ajaa särkälle.

      • Anonyymi

        Ei tuolla Kaivarin edustalla mitään botskia ole karilla.


      • Anonyymi

        Ei ajanut matalikolle. Hieman ennen kaatumista alukselta tiedotettiin coast guardille voimakkaasta keinumisesta.
        Noin käy kun lastaa laivan väärin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ajanut matalikolle. Hieman ennen kaatumista alukselta tiedotettiin coast guardille voimakkaasta keinumisesta.
        Noin käy kun lastaa laivan väärin.

        Käsijarru jäänyt jostain autosta kytkemättä. Siitä sitten seurannut aallokossa dominoilmiö.


    • Anonyymi

      Vähän kuten Finn-Balticin onnettomuus. Siinähän myös koputeltiin ylösalaisin olevan aluksen pohjaa.

    • Anonyymi

      New York Times kirjoitti hassusti laivan mahan nousseen ylös.

      • Anonyymi

        "New York Times kirjoitti hassusti laivan mahan nousseen ylös."

        Tuo huomautus on pelkästään kielitaidottomuutta, kirjoittajalta nimittäin.


      • Anonyymi

        Mitä, olikos siellä tosiaan suomea?


      • Anonyymi

        Buttoni vain puuttui. Sehän voisi olla pohjaproppu.


    • Anonyymi

      Eskimokäännökset tuppaa noilla isommilla kanooteilla jäävän usein puolitiehen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      814
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      596
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      585
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      93
      521
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      502
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      43
      476
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe