heitinpä tänne tän jutun:
venäläissyntyinen työkaverini kertoi eräästä lapsesta joka 3 v ja verisyöpä hoidossa Pietarissa ja olisi arvio puolen hoitotarve. kuitenkaan perheellä ei ole rahaa maksaa hoitoa jolloin uhka on se, että lapsi joutuu sairaalasta pois ja menehtyy.
onko kellä kokemusta miten tällaisissa tapauksissa jos haluaa auttaa, niin miten varmistaa sen, että apu menee oikeaan osoitteeseen, eikä välikäsille.
tuntuisi että jos saisi sopivan porukan kolehtiin niin ehkä jotain voisi saada aikaan, tietysti avun tarpeessa olevia löytyy kotimaastakin.
Mulle tuli tää Jeesuksen vertaus laupiaasta samarialaisesta mieleen, että helposti kovetamme sydämemme ja emme auta, vaikka jotain apua voisimme antaa. venäjän kielen taidottomana tuntuu olevan ihan avuton, löytyykö suomesta yksittäisiä henkilöitä joiden kautta mahdollista apua voisi järkätä. eri asia on sitten, miten laillista yksityisen kolehdin kerääminen tuttujen kesken on.
heittäkää kommenttia.
koska diakonia palsta
puuttuu niin
2
287
Vastaukset
- kysyä
Lahden diakoniaopistollahan on Pietarissa jokin lasten auttamispiste. Katulapset tulevat sinne syömään, olemaan ja saamaan vaatteita jne. Soita Lahden diakoniopistolle, niin varmaan osaavan neuvoa, jolleivät itse välitä apua tällaisiin kohteisiin.
- mattias
..Suomen adventtikirkolta.
Heillä on hyvät yhteydet siihen suuntaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️691537Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1141004YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä48834- 58811
- 57750
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan74746Missä kaikessa olet erilainen
Kuin kaivattusi? Voin itse aloittaa: en ole vegaani kuten hän. Enkä harrasta tietokonepelejä lainkaan.39737Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli72724Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606026719Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.41697