Kuinka montaa janottaa vanha suola?

Anonyymi

Eli ollaan jonkun vuosien takaisen exän perässä. Ei osata päästää irti ja uudet suhdeyritykset kaatuvat siihen, kun koitetaan tehdä uuden avulla exää mustasukkaiseksi. Vielä kaiken lisäksi homma paistaa selvästi läpi.

14

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei mua kyllä! Menneet on menneitä siltä osin
      Oon mä kyllä väleissä, mut en tosiaankaan ”haikaile” menneiden perään

• Anonyymi

Ei janota mikään vanha suola, arvotonta.

Ihmisillä leikkivät jonnekin leikkipuistoon, tai vaikka leikkimään toistaiseksi nukeilla.

• Anonyymi

Ei kuulu toiminta tapoihini.

• Anonyymi

Ei janota yhtään sama vaikka kuolisivat 😋

• Anonyymi

Mun exästä on tuli just tuon takia ex. Ei vois vähempää kiinnostaa tuollainen pinta ihminen. Se kuvitteli vielä et sen exä on kaunis ....lol

• Anonyymi

Nyt en kyllä ymmärrä? Siis etkö sä oo exäs exä, eli omaa ulkonäköäsi kuvailet?

• Anonyymi

"Vanha" suola kyllä, mutta kun ei olla oltu suhteissa niin silloinhan hän olisi tuleva nyxä 😍 töitä joskus tehty yhdessä.

• Tunnen edelleenkin vuosikymmenien jälkeen syvää lämpöä melkein kaikkia tyttöjä kohtaan, joiden suhteen syntyi edes pientä alustavaa tunnustelua. Rakkaus ei noin vain katoa. 🌹

• Anonyymi

Mukava kuulla. Oletko vielä heidän kanssaan tekemisissä? Kaipaatko ketään heistä?

• Anonyymi kirjoitti:

Mukava kuulla. Oletko vielä heidän kanssaan tekemisissä? Kaipaatko ketään heistä?

En enää tekemisissä. Olen jo liian iäkäs liikkumaan. Minulle nousee mieleeni ensimmäisenä herttainen tyttö, jonka kanssa odotimme alasti vuoroamme jonossa ja juttelimme kansakoulun lääkärin tulotarkastuksessa 50-luvun alussa. Silloin sellaista pidettiin normaalina. Oli ystävällinen tapaaminen.

Toinen erityisen ystävällinen tyttö muistuu kouluajan lopulta. Kuvio oli silloin aivan toinen kuin nyt. Olin paljon hänen kanssaan tekemisissä, mutta romanssia meillä ei ollut.

Koska olin täysin perehtymätön naisen anatomiaan, eikä silloin ollut mistään saatavissa kuvaa naisen sukupuolielimistä, ajattelin joka tapaamisellamme pyytää häntä näyttämään sukupuolielimensä ja selostamaan, miten ne toimivat, mutta en koskaan uskaltanut.

Jälkeenpäin luulen, että hän olisi mielellään näyttänyt, kiva tyttö, mutta en silloin todellakaan uskaltanut edes kysyä.

Yliopistoaikoina oli jo ennemmän yrityksiä, mutta vasta kolme vuotta koulun jälkeen tärppäsi ja hyvin tarppäsikin. Löysin satuprinsessani. Mutta yhä melkein kaikkia edelleen kaipaan.

• Anonyymi

Ei janota ei. Joskus oli hetki jolloin kadutti, että hänet jätin, mutta ei enää.

• Anonyymi

Janottaa.Tunteet tallella edelleen.Kumma juttu miten joku jonka kanssa voi tuntea vielä monen vuoden jälkeen noin syvästi.

Satuuuu

• Ymmärrän kovin hyvin.

• Anonyymi

Monet liitot kaatuvat toisen osapuolen liikaan alkoholinkäyttöön.
      Myös yksi pettymyksistä on kokemus yksin jäämisestä hetkellä, jolloin olisi eniten tarvinnut toista.
      Ihminen muuttuu läpi elämän. Parisuhde myös muuttuu ajan myötä. Yleensä se johtaa eroihin.
      Jos kummallakin on halua lämmittää päättynyttä suhdetta, tämä kertoo kai että suhteessa oli jotain hyvää.
      Kun tietää, mitä haluaa, kannattaa ilmaista toiveensa toiselle.
      Itse olen pyrkinyt että menneisiin ei palata. Jos palaisi, tiettyjä asioita pitäisi tehdä toisin. Molempien.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      193
      1392
    2. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      138
      903
    3. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      85
      862
    4. Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies

Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?
      Ikävä
      52
      781
    5. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      758
    6. Martinan tarve valehdella.

Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t
      Kotimaiset julkkisjuorut
      253
      657
    7. Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla

Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä
      Maailman menoa
      321
      616
    8. Tumman vihreä mercedes

Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,
      Hyrynsalmi
      7
      605
    9. Olisitko oikeasti valmis rikkomaan

Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk
      Ikävä
      55
      599
    10. Rakastan sinua

Päivä päivältä enemmän 🥰 Miehelle.
      Ikävä
      53
      584
    Aihe