"Harvoin on mikään uusi käyttötestiautomme lyönyt meitä niin ällikällä kuin uusi farkku-Corolla. Kehuilla ei ole oikein mitään rajaa".
"Uusi Touring Sports on poikkeuksellisen tyylikäs. Parhaat puolensa Corolla näyttää kun lähdetään maantielle. Uusi Toyota kulkee vakaasti suoraan ja sen jousitus on jämäkän mukava. Corollan voimalinja toimii kuin ajatus. Kulutus on vain 4,7 l/100 km, komea lukema".
Tuulilasi 10/2019 Corolla 2.0 hybrid sai kehut
32
201
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, mut AUDII, MERSUU, BEMARII, OPELII, VOLKKARII!!!
RYÄHÄHÄHÄHÄHÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ!!!!!! - Anonyymi
ja 40000e?
kai siinä on 10 vuoden takuu kun niin kallis?- Anonyymi
Siinä elinikäinen takuu.
- Anonyymi
nelivetoa onko mallistossa?
- Anonyymi
Tottakai on, vaikka kuinka monta mallia.
Kyllä minä yritän vaikka millä tavoin asettaa Toyotan epäedulliseen valoon mutta minusta tuntuu että olen jo hävinnyt onnettoman ja surkean pelini.
- Anonyymi
Ei sinne päinkään! Nythän tämä vasta alkaa, Sanoi esim. Adolf Hitler saksan hävittyä sen ensimmäisen maailman sodan....
- Anonyymi
Testillä ei ole mitään arvoa. Tuulilasin testikuljettajat paljastuivat juuri tojo hönöiksi. Toyota tieten maksaa hyvät lunnaat kun vähäsen testissä kehuvat heidän tuotettaan.
Tässä vähän enemmän totuuden mukainen testi Corollasta:
https://www.taloustaito.fi/vapaalla/toyota-corolla-ajaa-muotoilu-edella/ - Anonyymi
Ruma, kallis, ruostuva. Siksi ei minjn valintani. Mutta ällistyttävän hyviä koeajoraportteja.
- Anonyymi
Minusta hienon näköinen.
Niin kallis..köyhälle tietenki on.
Ruostuva..tjaa..aika uus malli niin ei voi vielä sanoa. - Anonyymi
Köyhille on kaikki kallista
- Anonyymi
Kun tiedetään mitä Toyota on saanut aiemmin aikaan, niin toki se yllättää jos uutuus on parempi edeltäjäänsä. Ruostuminen, melu, surkeat istuimet ovat kuitenkin edelleen olemassa ja hintaa siihen ja laatuunsa nähden ihan liikaa, noin 7000 extraa. No TM:n vertailussa tuo jäi jälkeen vanhentuneelle Octavialle ja juuri kaikessa tärkeässä.
- Anonyymi
Mitä kukin arvostaa autossa.
Ajettavuus,ääritilanteet ja varusteiden toiminta ja voimalinjan toiminta sekä kulutus oli parempaa kuin ocussa.
Nuo on kyllä itselle tärkeitä..
No skoda tilavampi,mut yleensä 2 aikuista ja lapsi/lapset kyydissä..niin kyllä tuo tilojen puolesta riittää.
Ocu hiljaisempi,no..ei tuossa corollassa kuuroksi tule.(testattu on)
Ocussa huollot halvemmat,mutta jos autoa pidät pitempään niin sekin tasoittuu kun tojossa ei hihnojen yms vaihtoja mitä normibensassa.
En niin tarkkaan nuita ocun varusteita tiedä että jos samat mitä corollassa niin tasoittuuko hinta. - Anonyymi
Minä olen vähän pettynyt Octavian huoltokuluihin. Auto 3,5 vuotta ja ajettu 52000 km ja käynyt jo 3 kertaa täysihintaisessa määräaikaishuollossa, vaikka TM:n mukaan ja muutenkin pitäisi olla 30000 km:n huoltoväli. Joka kerta huoltovälin ilmaisin on sanonut että nyt huoltoon, kun vuosi on kulunut edellisestä. Pitäisi olla varmaan taksikuski niin 30000 km huoltoväli toteutuisi. Oikeasti minun ajomäärällä nuo Toyotan huollot tulee selvästi halvemmiksi, kun se välihuolto on siinä hinnaltaan vain 145 €. Muuten olen ollut tähän Octaviaan oikein tyytyväinen - kelpo auto!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä olen vähän pettynyt Octavian huoltokuluihin. Auto 3,5 vuotta ja ajettu 52000 km ja käynyt jo 3 kertaa täysihintaisessa määräaikaishuollossa, vaikka TM:n mukaan ja muutenkin pitäisi olla 30000 km:n huoltoväli. Joka kerta huoltovälin ilmaisin on sanonut että nyt huoltoon, kun vuosi on kulunut edellisestä. Pitäisi olla varmaan taksikuski niin 30000 km huoltoväli toteutuisi. Oikeasti minun ajomäärällä nuo Toyotan huollot tulee selvästi halvemmiksi, kun se välihuolto on siinä hinnaltaan vain 145 €. Muuten olen ollut tähän Octaviaan oikein tyytyväinen - kelpo auto!
Hihii, Teron huonompi yritys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä kukin arvostaa autossa.
Ajettavuus,ääritilanteet ja varusteiden toiminta ja voimalinjan toiminta sekä kulutus oli parempaa kuin ocussa.
Nuo on kyllä itselle tärkeitä..
No skoda tilavampi,mut yleensä 2 aikuista ja lapsi/lapset kyydissä..niin kyllä tuo tilojen puolesta riittää.
Ocu hiljaisempi,no..ei tuossa corollassa kuuroksi tule.(testattu on)
Ocussa huollot halvemmat,mutta jos autoa pidät pitempään niin sekin tasoittuu kun tojossa ei hihnojen yms vaihtoja mitä normibensassa.
En niin tarkkaan nuita ocun varusteita tiedä että jos samat mitä corollassa niin tasoittuuko hinta.Kun moottoritiemelu Corollassa ylittää 85 desibeliä, niin työpaikoilla vastaavassa melussa pitää käyttää kuulonsuojaimia. Tietysti jos pysyy poissa moottoriteiltä, niin ongelma pienenee. Mikä nyt kenellekin on tärkeää.
- Anonyymi
Olen ajanut erimerkkisillä autoilla yli 50 vuotta ja miljoonia kilometrejä. Nyt erehdyin vaihtaa Corolla Hybridiin. Olen yhtä ällikällä lyöty kuin Tuulilasin ammattitestaajat. Kaikki toimii lähes automaattisesti kuin ihmisen mieli. Ja nyt kun laitoin Goodyearin superhiljaiset kitkat alle niin meluongelmakin hävisi kertaheitolla. Olen todella tyytyväinen tähän autoon.
- Anonyymi
Ja epätoivoiset yritykset jatkuu ja jatkuu. Ei siitä vaan saa hiljaista.
- Anonyymi
Miljoonia km eli vähintään 60 tkm vuosi ja nyt laitoit jo kesällä uuteen Tojoon kitkarenkaat, hienoa toimintaa noin eläkeläiseltä. Taidat ajaa enää sen 10 tkm vuodessa.
- Anonyymi
Tuollainen on sekoileva Toyotahörhö, jutut perustuu mielikuvitukseen, väärin ymmärtämiseen ja valheisiin.
- Anonyymi
Onko Goodyearin kitkoissa jotain erikoista Nokian kitkoihin verraten ? Miksi ne muka ovat hiljaiset ?
- Anonyymi
Goodyear kitkoissa on uutta tekniikkaa > SoundComfort !
https://www.goodyear.eu/fi_fi/consumer/why-goodyear/soundcomfort-technology.html- Anonyymi
Mitä hiljempaa ajaa, sen vähemmän meluaa!!
- Anonyymi
Täytyy kokeilla näitä Goodyearin kitkoja jos ne ovat todellakin 50% hiljaisemmat kuin kilpalijoilla.
- Anonyymi
Ei tartte kokeilla kun ei löydy oikeaa kokoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy kokeilla näitä Goodyearin kitkoja jos ne ovat todellakin 50% hiljaisemmat kuin kilpalijoilla.
Oikea koko on 205x55x16 !
- Anonyymi
Laitoin tilaukseen renkaat 365 kautta, ens kuun lopulla laitetaan alle. Lupaavat että on 50 % hiljaisemmat kuin tavalliset kitkat nastoista puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoin tilaukseen renkaat 365 kautta, ens kuun lopulla laitetaan alle. Lupaavat että on 50 % hiljaisemmat kuin tavalliset kitkat nastoista puhumattakaan.
Meikä laittaa jo ensiviikolla goodyearit alle. Tulee autosta kertaheitolla hiljainen peli.
- Anonyymi
Olipa kyllä tuo corolla yllätys.
Hieno peli ja ajamisen helppous ja kaikki toimii niinkuin pitääkin.
Kulutus todella maltillinen.
3 päivää testasin ja 4.8 keskikulutus.
Muuten voisin harkita laittoa mutta ei ole entinenkään kovin vanha(focus).
Ehkä seuraava vois ollakkin. - Anonyymi
Corolla 1.8 hybrid, nyt viitisen tuhatta ajettu, kulutus 3,7 litraa sadalla. Ihmetyttää kun bensamoottorin kierrokset ei juuri koskaan nouse yli 2000 kierroksen. Ei edes moottoritieajossa. Outo juttu.
- Anonyymi
Itsestään latautuvat akku antaa mahdottomasti virtaa ja vääntöä sähkömoottorilla joten polttomoottori kuormittuu vähemmän ja samalla päästöt pienenee.
- Anonyymi
Paina kaasu pohjaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124540MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar902334Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5621769Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 81369
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331118Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219990Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o64957Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3928