Jumalan tuomio puhujille

TE OLETTE VASTUUSSA

Leskien omaisuuden siirto kirkolle (testamentit)
"noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

Jumalan tuomio puhujille (papit, vanhemmisto, evankelistat ja muut puhujat jotka opettavat sieluja)
"Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion."
Ilmoita

Mark.12:40 Biblia Jotka syövät leskein huoneet, ja muodoksi pitävät pitkät rukoukset. Nämät saavat sitä raskaamman kadotuksen. Luuk.20:47
Ilmoita
Kovia tuomiota tulossa lopunaikana puhujille Raamatun mukaan.
Papit olivat aina vehkeilemässä Jeesusta vastaan.
Ilmoita
Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.
Ihmisiä ne papitkin.
Eletään sokea taluttaa sokeaa aikaa.
Ilmoita
Tätä eivät armovarkaat opeta parannussaarnoista puhumattakaan.
Korkeintaan puhutaan parannusta kymmenysten maksusta. Oma lehmä ojassa.

Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi".
Ilmoita
Missä se käytännössä näkyy että pastorit/vast. tuomitsevat synnin?
Onko se kielletty puheenaihe?
1
Ilmoita
Matt.25:27 Sinun olisi pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen. Matt.21:12. Mark.11:15. Joh.2:14-16.
Ilmoita
Joko taas peräkammarin pojat itkevät mummon perinnön perään.

Jokainen täysissä sielun ja ruumin voimissa oleva on ihan itse vastuussa omaisuutensa testamenttaamisesta. Ulkopuoliset todistajat vahvistavat, että testamenttaaja tietää mitä tekee.

Testamenttia ei voi todistaa perheenjäsen tai muun edunsaajan edustaja. Silloin se ei olisi lainvoimainen. Tämä fakta kumoaa senkin urbaanilegendan, että kuolinvuoteelta haetaan testamentteja.

Mieluummin testamentti vaikka löytökissojen kodille, kuin sukulaisille jotka eivät ole eläessä välittäneet pätkääkään.
Ilmoita
2Moos.22:25. 3Moos.25:36. Neh.5:7 Ja harkittua mielessäni tätä asiaa minä nuhtelin ylimyksiä ja esimiehiä ja sanoin heille: Tehän kiskotte korkoa, kukin veljeltänne. Sitten minä panin toimeen suuren kokouksen teitä vastaan. Ps.15:5
Ilmoita
Vastuu on jokaisesta puhutusta sanasta Jumalalle.
Kiitos ei - korvasyyhylle ja tarinoille.
Tästä pitäisi vielä maksaa.
Ilmoita
"Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

Kovempi tuomio puhujille Raamatun mukaan .
Sama linja jatkuu?
1 VASTAUS:
"Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan."
Missä ovat Jumalan kutsumat paimenet?
+Lisää kommentti
Gal.3:15. 3:17 Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä. Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi. 1Moos.15:13. Ap.t.7:6. 2Moos.12:40 Mutta aika, jonka israelilaiset olivat asuneet Egyptissä, oli neljäsataa kolmekymmentä vuotta. Siis 30 vuoden heitto.
Ilmoita

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Jumalan tuomio puhujille

TE OLETTE VASTUUSSA

Leskien omaisuuden siirto kirkolle (testamentit)
"noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

Jumalan tuomio puhujille (papit, vanhemmisto, evankelistat ja muut puhujat jotka opettavat sieluja)
"Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion."

5000 merkkiä jäljellä

Rekisteröidy, jos haluat käyttää nimimerkkiä.

Peruuta