Jumalan tuomio puhujille

Anonyymi

TE OLETTE VASTUUSSA

Leskien omaisuuden siirto kirkolle (testamentit)
"noita, jotka syövät leskien huoneet ja näön vuoksi pitävät pitkiä rukouksia; he saavat sitä kovemman tuomion".

Jumalan tuomio puhujille (papit, vanhemmisto, evankelistat ja muut puhujat jotka opettavat sieluja)
"Veljeni, älkööt aivan monet teistä pyrkikö opettajiksi, sillä te tiedätte, että me saamme sitä kovemman tuomion."

12

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mark.12:40 Biblia Jotka syövät leskein huoneet, ja muodoksi pitävät pitkät rukoukset. Nämät saavat sitä raskaamman kadotuksen. Luuk.20:47

    • Anonyymi

      Kovia tuomiota tulossa lopunaikana puhujille Raamatun mukaan.
      Papit olivat aina vehkeilemässä Jeesusta vastaan.

    • Anonyymi

      Ja samoinkuin ihmisille on määrätty, että heidän kerran on kuoleminen, mutta senjälkeen tulee tuomio.
      Ihmisiä ne papitkin.
      Eletään sokea taluttaa sokeaa aikaa.

    • Anonyymi

      Tätä eivät armovarkaat opeta parannussaarnoista puhumattakaan.
      Korkeintaan puhutaan parannusta kymmenysten maksusta. Oma lehmä ojassa.

      Jeesus sanoi: "Tuomioksi minä olen tullut tähän maailmaan, että ne, jotka eivät näe, näkisivät, ja ne, jotka näkevät, tulisivat sokeiksi".

    • Anonyymi

      Missä se käytännössä näkyy että pastorit/vast. tuomitsevat synnin?
      Onko se kielletty puheenaihe?

    • Anonyymi

      Matt.25:27 Sinun olisi pitänyt jättää minun rahani rahanvaihtajille, niin minä tultuani olisin saanut omani takaisin korkoineen. Luuk.19:23 miksi et siis antanut rahojani rahanvaihtajan pöytään, että minä tultuani olisin saanut periä ne korkoineen. Matt.21:12. Mark.11:15. Joh.2:14-16.

    • Anonyymi

      Joko taas peräkammarin pojat itkevät mummon perinnön perään.

      Jokainen täysissä sielun ja ruumin voimissa oleva on ihan itse vastuussa omaisuutensa testamenttaamisesta. Ulkopuoliset todistajat vahvistavat, että testamenttaaja tietää mitä tekee.

      Testamenttia ei voi todistaa perheenjäsen tai muun edunsaajan edustaja. Silloin se ei olisi lainvoimainen. Tämä fakta kumoaa senkin urbaanilegendan, että kuolinvuoteelta haetaan testamentteja.

      Mieluummin testamentti vaikka löytökissojen kodille, kuin sukulaisille jotka eivät ole eläessä välittäneet pätkääkään.

    • Anonyymi

      2Moos.22:25. 3Moos.25:36. Neh.5:7 Ja harkittua mielessäni tätä asiaa minä nuhtelin ylimyksiä ja esimiehiä ja sanoin heille: Tehän kiskotte korkoa, kukin veljeltänne. Sitten minä panin toimeen suuren kokouksen teitä vastaan. Ps.15:5

    • Anonyymi

      Vastuu on jokaisesta puhutusta sanasta Jumalalle.
      Kiitos ei - korvasyyhylle ja tarinoille.
      Tästä pitäisi vielä maksaa.

    • Anonyymi

      "Jos sanomme, ettemme ole syntiä tehneet, niin me teemme hänet valhettelijaksi, ja hänen sanansa ei ole meissä."

      Kovempi tuomio puhujille Raamatun mukaan .
      Sama linja jatkuu?

      • Anonyymi

        "Lapseni, älkää antako kenenkään johtaa itseänne harhaan."
        Missä ovat Jumalan kutsumat paimenet?


    • Anonyymi

      Gal.3:15. 3:17 Veljet, minä puhun ihmisten tavalla. Eihän kukaan voi kumota ihmisenkään vahvistettua testamenttia eikä siihen mitään lisätä. Minä tarkoitan tätä: Jumalan ennen vahvistamaa testamenttia ei neljänsadan kolmenkymmenen vuoden perästä tullut laki voi kumota, niin että se tekisi lupauksen mitättömäksi. 1Moos.15:13. Ap.t.7:6. 2Moos.12:40 Mutta aika, jonka israelilaiset olivat asuneet Egyptissä, oli neljäsataa kolmekymmentä vuotta. Siis 30 vuoden heitto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4702
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1472
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1452
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      344
      1430
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1367
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1257
    Aihe